Írtunk élménybeszámolót, és mutattunk már videókat a produkcióról, most megmutatjuk belülről is. Amit mindenképp tudnotok kell, hogy régen ültünk versenyautóban: nekem hét év esett ki, zrc-nek meg csak négy. Ismerjük egymást, de élesben még nem mentünk együtt. (A tavalyi mikulásos szerencsétlenkedésről legyen annyi elég, hogy abból megtanultuk, hogy lehetnek olyan feltételek, amikor nem rajtolunk el. És most nem egyszerűen a hóra gondolok.) Láthatóan és hallhatóan be vagyunk (voltunk) rozsdásodva. Nem véletlen, hogy jelentősen gyorsultunk a második körre.

Maurizio_Barzaghi.jpg

fotó: rallyarea.com / Maurizio Barzaghi

A videókat nem azért mutatjuk meg, hogy dicsekedjünk, vagy nagyzoljunk, hanem azért, mert a blog ilyen. Ha már osztjuk az észt ralis kérdésekben, akkor a legkevesebb, hogy megmutassuk, mit tudunk. Nem mentünk hibátlanul. Navigátori oldalról nézve voltak tempó- és ütem problémák, sőt az ötödik gyorson volt egy eltévedésem is, amit az autóban paraként éltem meg, de a visszanézéskor kiderült, hogy csak nekem volt dráma.

Menjünk szépen sorban:

Gy1 Szentkirályszabadja. Sokat vártunk a rajt előtt, mert Ollé Sasa kiesett, de az autó egy kicsit belógott az útra, és nem engedte elráncigálni az útból. Mentünk, és közben elkezdtünk összeszokni. Kerestem azt a tempót és ütemet, ahogyan zrc várja az információkat. Hol elsiettem, hol elkéstem egy kicsit.

Ugyanez youtube-on

Gy2 Sóly-Gyártelep. Két tévesztésnek tűnő eset is van a videón, de mindkettő ugyanannak a felírási hibának a következménye volt. Ezen kívül itt is fel-felbukkannak elsietett és elmozizott részek.

Ugyanez youtube-on

Gy3 Vigántpetend. Semmi különös nem történt azt leszámítva, hogy ez a gyors egy 99 lovas autónak nem igazán kedvez. Ennek is betudható a nyugalom a hangomban.

Ugyanez youtube-on

Gy4 Szentkirályszabadja. Szembetűnően gyorsultunk. zrc is jobban érezte az autót, a talpas gömbfej csere is jót tett az Ignisnek, és én is kezdtem felvenni a sok éve elejtett fonalat. 

 

Ugyanez youtube-on 

Gy5 Sóly-Gyártelep. Sokkal jobbak voltunk. Még akkor is, ha itt volt két megingásom. Pontosabban egy vélt elveszésem, amikor helyen voltam, de valamilyen oknál fogva úgy éreztem, el vagyok veszve, de kiderült, hogy nem. (Egy J4-ben) Én ettől egy kicsit betojtam, de eltartott egy ideig, amíg lenyugodtam. (Ennek tudható be még egy félhangos "hol vagyok" is)

 

Ugyanez youtube-on

Gy6 Vigántpetend. Ezen a gyorson estünk ki. Szerintem addig is jobban mentünk, mint az első körben.

 

Ugyanez youtube-on 

Hogy mi a tanulság? Sok van. Először is sokat kell menni. Másodszor fejlesztenem kell az itineremet. Elég nagyok a jeleim, ez jó, nem jó, hogy olyanok miatt esek ki a ritmusból, hogy "eltöröm" a kombinációkat, vagyis azokat nem tolom egyben az emberemnek, és bele-belekések. (És még egy csomó apróság.)

Most pedig jöhetnek a kritikai megjegyzések, jó tanácsok stb. Ha valaki felismeri magát a videón, sikítson!

Az itinert M-es filccel írtam, két színnel, nem tisztáztam le. 

Címkék: video mikulás miblog mikulas rallye

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr23497848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IQLight 2011.12.28. 09:57:40

Jó móka volt. Két sz*r képet lőttem rólatok :D
Nem a legszerencsésebb pályaszakaszokat sikerült kiválasztanom :(
picasaweb.google.com/114506537032231499337/2011121115MikulasRallyeVeszprem?authuser=0&feat=directlink

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.12.28. 10:13:25

A két kör között hatalmas a különbség, mintha más ülne a kocsiban...

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.12.28. 13:32:46

@IQLight: Köszi a képeket, eltettük őket.
@T-Maci: Mi is így láttuk a videók alapján.

Adams07 2011.12.28. 22:03:10

Üdv és először is nagygrat Nektek!

Szép volt, és végül is végigmentetek (majdnem).
Ahogy én látom:
A 2. körre szerintem sokat számított, hogy láttátok a pályát 1x, évi egy verseny esetén ez elég sokat számít, mert úgy leküldeni elsőre merész, hogy nincs fejben-kézben meg a kocsi, a talaj, az összehang. Határon autózva egy itinerkésés vagy baki jobban forintosítható gondot okoz mint egy utólag megírt poszt, hogy lassú voltam :)
Biztosan lehet sokolni hibákat, vagy inkább észrevételeket, de szerintem Tőletek senki nem várta, hogy mentek egy abszolútot.

Ha jó hangulat volt, akkor ennyi a lényeg. Jövőre ha egy sikeres mikulás a cél :) dolgozzatok azon, hogy a lehető többet menjetek együtt (akárhol) év közben, és akkor Ti lesztek a legjobb Média-csapat :)

Lehet persze jobbról álmodni, és kell is, de ott van pl most néztem Krupp Zoliék esését, ott én már az elejétől sajnáltam a kocsit, aztán meg a versenyzőket is, amikor már feldőltek.
De ők pl más itinert (kanyarerősségeket) írtak, az is megérne egy elemzést. Erről itt már volt szó, most nem keverednék bele.

Szóval elismerésem, és támadjatok tovább!!

Sporttársi üdv,
Adams

datacom 2011.12.29. 10:50:46

@B. Capelluti: sajnálom, hogy kiestetek, mi szerencsére végig értünk. Fostam is, hogy esetleg a murván a futómű lesz oda, erre a Gy2-n bent szereltünk 8 percet(!),a gázrudazat miatt. Meggyártottuk, aztán go tovább. Jól láttam, hogy a Gy6-on korai volt a rajt ;-)
Tényleg nagyok az ikonjaid. Jó sokat lapozhattál...:-D

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.12.29. 11:07:47

@datacom: most, hogy mondod, még az is lehet, hogy korai volt.
Az biztos, hogy nem kicsik :)

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.12.29. 12:10:51

@datacom: kiderült, hogy nem volt korai, épp időben volt. @T-Maci: ja, úgy könnyű, ha hallottad a rádiót :)

datacom 2011.12.29. 12:16:23

@B. Capelluti: Határeset, de elfogadjuk, mint Vágó Pista :-D, Helyesbítek, extra pontos volt!

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.12.29. 12:17:49

@B. Capelluti: Könnyebb, de nem könnyű :D Zrc profin rajtolt ennyi a titok! :)

Egyébként van még valaki, aki annyit lapozott egy gyorson mint B.Capelluti?

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.12.29. 12:28:03

@datacom: Ha sportbíró mondja, én elhiszem. :)
@T-Maci: szeretem a nagy betűket, ez is baj?

datacom 2011.12.29. 12:47:00

@B. Capelluti: kiváncsi lennék, hogy ha puskáznál, azt mekkora betűkkel írnád :-D

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.12.29. 12:56:54

@datacom: puskázni? én a barikád másik oldalán vagyok aktív. :D

datacom 2011.12.29. 13:16:07

@B. Capelluti: Hoppá! Bocsesz...:-) "a barikád másik oldalán..." ez tetszett!
14 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (17) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (12) turán frici (128) turán motorsport (10) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (29) vitaposzt (13) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz