Ma reggel beszéltem Barnával, így ismét vannak friss - és exkluzív - híreink a Rallye Monte Carlo Historique-on versenyző magyar párosról.

DAY3_1_web.jpg

A legfontosabb, hogy versenyben vannak, az autó műszaki hiba nélkül megy, és eddig kalandjuk (megforgás, túlcsúszás) sem volt. Az éles rali Trabant nem kimondottan ideális erre a versenyre. A különpróbákon felfelében csak "egyedik" és néha "kettedik" fokozatban mennek - üveghangon. Így persze a rázkódó, és kényelmetlen autóban meg lehet veszni a hangzavartól.

DAY3_2_web.jpg

Felfelé menetben nem kell belülről kaparni a jeget. A fűtetlenség oka csak az, hogy a hegyekben befagyott a karbi, ezért a fűtéscsövet rákötötték. A húsz ló nagyon kevés, ezért amit felfelé menet az átlagsebességből elvesztegetnek, lefelé kell behozni. Ez viszont komoly kihívás egy fel nem írt pályán, ezért "ralivébés" módra (easy left és társai) navigálva, de szemre közlekednek - ahol lehet lapjával. A küzdéssel persze többeket belehajtottak már a hülyeségbe, mert azt gondolták, hogy nekik is menni fog úgy, ahogy Barnuséknak.

DAY3_3_web.jpg

"Etapon" (a két átlagtartós különpróba szakasz között) a keverék elszegényedésének megelőzése érdekében végig szívatóval, és legfeljebb hetvennel tudnak menni, ami meglehetősen sovány, ezért ott mindenki megelőzi őket. Így legalább van idejük nézelődni. Azt mesélték, hogy kimondhatatlanul szép helyeken járnak, és nehéz betelni a látvánnyal.

DAY3_4_web.jpg

Az átlagtartás nehézségét fokozza, hogy térképből és órával mennek, de az autóban nincs kilométeróra, méterszámláló, vagy bármilyen technikai eszköz, ami megkönnyítené a dolgukat. Ma a hagyományos montés gyorsasági szakaszokon kijelölt különpróba szakaszok jönnek, amit nagyon várnak a srácok. A mára előirányzott 45 km/h átlagsebesség csaknem ideális, mert ezt tudja a Trabi, de valószínűleg szükség lesz a vezetéstechnikai tudásra.

DAY3_5_web.jpg

Eddig 1400 kilométert tettek meg, 315 induló közül  a 225. helyen állnak. Soha ennyire brutális versenyen nem voltak még, ahol a tiszteletre méltó mezőnyben arcátlanul fiatalok és legalább ennyire csórók. Versenyzőtársaik többsége nagyobb élettapasztalattal, sokkal kényelmesebb autókkal (egy Citroen DS itt is hajóként ringatózik) vágott neki. A hideg, rázós, és hangos autóban a srácok molekulákra hullottak, pedig roppant messze van még a vége.

DAY3_6_web.jpg

Barna először hosszan ecsetelte, hogy a cél a célba érés, a verseny erről szól, és 4000 kilométeres össztávot megtenni önmagában is komoly kihívás. Miután megtudta, hogy sokkal jobban állnak, mint gondolta, a mai montés pályák előtt visszatért a régi jelszóhoz: halál, vagy győzelem!

Címkék: trabant historic kőváry barna

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr964050080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

avc 2012.02.02. 15:46:19

csodaszép trabant! hajrá!

dodi777 2012.02.02. 15:48:15

Gyerünk sràcok!!!löttyintsd àt

Hun-kun 2012.02.02. 16:13:26

Hajrá srácok! forogjon a 2T :)

Tizenkettő 2012.02.02. 16:13:35

De rohadtul irígylem őket. Szuper lehet.

savaria 2012.02.02. 16:28:35

Barna! GYŐZELEM!!! /természetesen :) /

1kutya 2012.02.02. 16:54:48

a végén még vissza kell venni, mert megnyerik (oszt ugye az hogyisnézneki):-DDD

Csikós Zsolt 2012.02.02. 17:11:32

Istenem, de gyönyörű elmebaj.

Timsinás 2012.02.02. 17:48:11

Mutassátok meg nekik!!!!

mbx porsche · http://matchboxmemories.hu 2012.02.02. 19:50:21

Nagyon remélem, hogy épségben célba érnek, csak így tovább.
Azt lehet tudni, hogy a gyári 26 fős ménest mennyire hizlalták fel?

Suttora 2012.02.02. 20:06:33

@pman: Úgy tudom semennyire, gyakorlatilag a motor és a hajtáslánc széria Trabi

2012.02.02. 20:17:42

@Androsz: Hajts bele 50-el és majd megtudod mennyir hófal.

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2012.02.02. 20:21:51

@Bermuda: Akkor a vaskorlát pedig vasfal. :-)

Aki belehajt, az nyilván nem tud vezetni, így ne üljön autóba. ;-)

ommm 2012.02.02. 20:32:27

Gyere tesókam, csak a nézőknek, de nagyot!

I ThomaS I 2012.02.02. 20:44:47

Óóódegyönyörű ez az egész, a Trabi meg pláne! Hajrá!

WesT 2012.02.02. 21:13:37

Óriásiak vagytok!!!

Carlov 2012.02.02. 21:51:27

Egészen szürreális látvány ott egy Trabantot látni...

Jamesblond 2012.02.02. 22:18:08

90 versenyzőt megelőztek! :) Most derül ki a valóság! A kapitalista vasak között igenis ütőképes a szoci Trabi. Ha nem széria moti lenne benne, lehet a 100. hely is meglehetne. Barna meg veszedelmesen szakérti a Trabit azt is hozzá kell tenni.
Lehet egy VFTS Lada meg szétcsapná a mezőnyt... :D

SRX 2012.02.03. 01:00:42

Hajrá Barnáék!
Ha szegényedik a keverék érdemes ránézni a benzincsapra :)

hszabi 2012.02.03. 07:53:12

Jobb 3, zsííír!!!

paca78 2012.02.03. 13:55:49

Berlin mellett egy kis faluban láttam egy Trabant hátsó ablakán: "TRABANT FAHRER SIND DIE HäRTESTEN!" ("A Trabantosok a legkeményebbek!") És ez mennyire igaz... Go Trabi, Go!!!!!

dzolee 2012.02.03. 18:33:29

Szurkolok Barnáéknak és nagyon király lenne ott a helyszinen végigkísérni a versenyt!
27 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (128) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz

süti beállítások módosítása