Kevés olyan autómárka van, mint az Alfa Romeo, amely egyben életstílust is kölcsönöz használójának. Több mint száztíz éves története során megannyi típussal rukkolt elő ez a márka, és mindegyik az utánozhatatlanul könnyed olasz életérzést közvetíti. Az alfások mind egy nagy olasz család.

junior-191.jpg

Ennek a családnak a legfiatalabb tagja a Junior nevet viseli: vonalvezetése, teljesítménye magával ragadó, és ahogy az autó bevezető kampányának a szlogenje a „Learn to Love Again” sugallja, megtanít újra szerelembe esni. A Juniort látva ez nem nehéz, mert roppant tetszetős és izgalmas darabot terveztek a Centro Stile dolgozói. A reklámkampányban a világszerte ismert Pedro Alonso kapta a főszerepet, akinek elegáns és titokzatos karaktere tökéletesen illik az Alfa Romeo szenvedélyes és merész szellemiségéhez. A film érzelmi kapcsolatot épít autó és vezetője között, közvetítve az Alfa Romeo életérzést: hallgassanak az érzelmeikre és fedezzék fel a Junior által nyújtott izgalmas vezetési élményt, amely újra definiálja a sportosság fogalmát ebben a kategóriában. „Örömmel tölt el, hogy egy ilyen nagyszerű kampánnyal indíthatjuk el az Alfa Romeo legújabb modelljét, bízok a Juniorban és abban, hogy ez a kampány és maga a Junior is egy tágabb közönséghez juttatja majd el az Alfa Romeo értékeit.” mondta Márton Ildikó, aki januártól tölti be a Brand Manager pozíciót az F Automobil Import Kft-nél.

junior-133.jpg

Krupp Tünde, az Alfa Romeo hazai importőrének márkaigazgatója a TRIBE Hotelben mutatta be az Alfa Romeo Juniort: „Tesztvezetéssel és egy exkluzív eseménnyel tárjuk önök elé az Alfa Romeo legújabb és leginnovatívabb modelljét. Bízunk benne, hogy az Alfa Romeo Junior újra megerősíti a márka olasz hagyományait, sportos karakterét és szenvedélyét, miközben szélesebb közönség számára is elérhetővé válik.”

A vonzó külső mellett nem maradhat el a legendás Alfa Romeo vezetési élmény sem, a legmodernebb technológiák kerültek a karosszéria alá. A Junior az Alfa Romeo B-szegmensbe való visszatérését jelenti, amely Olaszországban és Európában az egyik legnagyobb piaci kategória. A modell az Alfa Romeo sportos karakterét és ikonikus olasz stílusát testesíti meg kompakt méretben, ez főként a fiatalabb, dinamikus vásárlóközönségnek vonzó. Az Alfa Romeo Junior többféle hajtáslánccal, hibrid és teljesen elektromos kivitelben is elérhető.

A Junior hódító és modern, csúcstechnológiát kínál a vezetési dinamika és a kényelem terén. A prémium versenytársak között ez az autó kiemelkedik négyszáz literes csomagterével.

Az Alfa Romeo Junior három fő változata:

IBRIDA: 136 lóerős 48V Hybrid VGT motor, amely az első a szegmensben opcionális Q4 összkerékhajtással. Új „Legend” hűtőráccsal, 18 colos „Fori” könnyűfém felnikkel.

ELETTRICA: 156 lóerős elektromos változat, akár 410 km hatótávval.

VELOCE: 280 lóerős, sportos csúcsmodell, amely emlékeztet bennünket arra, hogy az Alfa Romeo modellekből mindig van egy sportosabb, erősebb kivitel.

junior-137.jpg

Alig mutatták be, az Alfa Romeo Junior máris elnyerte a „2025-ös év új autója” díjat a Quattroruote magazin szerint. Korábban a márka olyan modelljei nyerték el ezt a díjat, mint a Giulietta, a MiTo, a Stelvio vagy a 147.

És hogy mennyire kapós ez a darab, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Junior már 2025 év elején kiemelkedő értékesítési eredményeket ért el. Az új modell eladási adatai túlszárnyalták a várakozásokat, a kocsi népszerűsége tovább erősíti világszerte az Alfa Romeo olasz szellemiségét, sportosságát és szenvedélyét.

Ha kedvet kaptatok a Juniorhoz és szeretnétek kipróbálni, keressetek minket!

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr6318808488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása