Negyvennégy évvel ezelőtt még nagyon más volt a hazai autósport. A népszerűsége viszont már akkor sem volt kérdéses. Nagyon örülnék, ha a városközpont újra szerepet kapna a versenyben. Hatalmas élmény volt a Széchenyi téri dobogós cél. Nézőként is majdnem annyira, mint versenyzőként.

 

Az utolsó "különpróba" mára elképzelhetetlen, mint ahogy a le nem zárt útvonalon lebonyolított gyorsasági szakaszok is.

 

 

Címkék: hőskor mecsek rallye

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr483184793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

effendi79 2011.08.31. 13:04:15

2:50-nél aszongyahogy: "fokozta a nehézséget, hogy a forgalom elől nem zárták le ezt az útszakaszt"

LOL :-))

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.31. 13:08:27

@effendi79: egy évtizede a Safari Rally még ilyen volt :)

exX2A 2011.08.31. 13:32:13

fehéring, nyakkendő, keménykalap...:)))

tattoo1 2011.08.31. 14:12:06

Aki meg megnyerte elvitte az ÁVÓ....-hol tanult vezetni?Kitől?Hol vette az autót?Honnan van rá pénze?Ki akar tűnni,lázít,forradalmat szít????:):):)

fkarpati 2011.08.31. 14:44:17

@effendi79: A tereprallyban a mai napig így van.
Kivéve egy két kitűzött kört.

fkarpati 2011.08.31. 14:44:54

@effendi79: A tereprallyban a mai napig így van.
Kivéve egy két kitűzött kört.

2011.08.31. 15:31:00

viszont az út már akkor is ugyanolyan szar volt :)

Lacikaci 2011.08.31. 20:23:42

Sziasztok mindenkinek!
Pontosításra szorul az infó! A gyorsasági szakasz és a speciál szakasz nem ugyan azt jelenti!!
Akkor sem rendeztek gyorsaságit forgalomban, speciál szakaszt viszont igen!
Nem akarok fik@z@sba bonyolódni, de sajnos jellemző a ma szereplő fiatalok nagy részére, hogy a pontos tartalom "nemérdekes" a nagyarc viszont rendszerint tartalom mentesen játszik, PEDIG A RÉSZLETEKBEN VAN A LÉNYEG!!
És a lényeg, hogy akkor ez volt az autóverseny és megdöglöttünk érte! Már nagy fan voltam 12 évesen, baromi élmény volt! Akkor egy nyugati "versenyautó" szuper volt, és hihetetlen. Persze a mai gépek is fantasztikusak, és innen indult!
Szinte hihetetlen!

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.08.31. 23:14:31

Ettől a videótól leesett az állam. Mert ez nem egy egyszerű időutazás.
Gondolom nyugaton a rallye akkor is igazi motorsport volt, de ez olyan bájos úrvezetős móka, ami manapság talán ha az oldtimeres rendezvényeken érhető tetten.
Nem is mennek nagyon hegyeseket, hiszen amivel rajthoz álltak, azzal kel hétfőn munkába menni.
Csodás lelet.

Szerzet 2011.09.01. 00:02:18

VISZONTLÁTÁSRA 1968-BAN!

DrSzoke 2011.09.01. 04:34:14

Szerencses ember a 408-as moszkvics tulaja.Nekunk amikor egesz kiskolok voltam,volt egy.Apamnak sosem sikerult egyfolytaban 316 km-t muszaki hiba nelkul megtenni vele,pedig ujonnan vette.Kivancsi lettem volna ki nyerte az ugyessegi elotti szakaszt.En a fiat 1500-ra tippelnek.A volga tuti nem.-DDD Az felborult az elso komolyabb kanyarban.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2011.09.01. 10:00:17

Mecsek szalámis szendvics relli party bájos hangulatban.Színyei Merse Pál bissztoss megfestette volna !
Se ov, se sisak, se cso.
Lehetett egy pár "BEAVATKOZÁS" :)~

Alfonz83 2011.09.01. 14:16:15

Üdv.Mindenkinek!
Anno,én is indultam az un. meghívásos versenyeken, ahol az indulás feltétele az érvényes forgalmi engedély és a legalább fél éves jogosítvány volt. A verseny akkor szintidős speciál (nem lezárt) szakaszokból és zárt pályás különpróbákból állt.A bukósisak nem volt kötelező. Isteni jó kedvcsináló volt a későbbi igazi rallye-hoz!

deak.atti 2011.09.06. 12:55:26

@streetsta:

Hali!

Á, úgy mi is mentünk még pionír koromban meghívásos túrákon! Bukócső ohne, egy-egy sisak meg egy 2 kg-os poroltó, azt' hadd szóljon! Barátom, aki beült mellém navigálni, azt mondta, hogy azért nem fél, mert tudja, hogy ha feldőlünk, akkor nincs mivel közlekednem, tehát vélhetően nem csinálok nagy baromságot. Az egész versenyzősdit (kb. 6-8 versenyt) le is tudtuk egy tükörrel meg egy jobb első ajtóval ... azt is egy szőlőkaró törte össze Hévizgyörkön 1995-ben ... meg mi is miszlikbe a karót. Sok volt a jégen a tempó, a végén meg egy B3 jött. :o)

De az se mindegy, hogy a sok púpos Wartburg mellett feltűnik egy kocka is a filmben, és az akkor mintegy 6 hónapos autó volt. 1967 első felében jöttek az első kockák a Merkurhoz. Akkoriban volt valami 70 vagy 80 ezer forint, mikor a 2000 forintos fizetés már jónak számított. De azért ütik a mecseki szerpentineken a gépet derekasan! :o)

Na, erről még egy jó sztori: Karancslapujtőn navigáltam egy Trabantban, meghívásos túrán, akkor először és utoljára. Azóta se ültem jobb1-ben versenyen. Az indulók közt volt egy ilyen viharvert kocka (1990-es éveket írunk!), négy dobfék, meg egyéb kezdetleges megoldások. Kérdem a srácot az egyik IE-nél: "Te, koma, ezzel a fékkel hogy állsz meg?" erre: "Majd a célban ...!" ;-)

DA
16 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása