Ezen az oldalon összeszedünk mindent, amit tudunk.

Live timming

Mecsek Rallye fotópályázat

Szombati összefoglaló

Élő közvetítés hangban, és néha élőképben 

Időterv, zárások

Programajánló a családnak

Skodásoknál jártunk

Guy Wilks készül

Tesztekről

 

És egy friss videó a Peugeot UK jóvoltából:

 

 

 

Ugye, nem felejtettétek el: gyere, fotózz, töltsd fel, és nyerj! Részletek a facebook oldalunkon.

 

 

Címkék: irc orb mecsek rallye

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr163214944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.09.10. 16:58:09

Azt nem tudom, figyeltétek-e, hogy a külföldiek közül tegnap már a startpódiumon nagyon sokan a lassítókra panaszkodtak.

Ma több versenyző nyilatkozta, hogy elég szar helyeken voltak nézők, valaki szerint bent a pályán is.

Szervezésben megint nem volt a topon a verseny, így nehéz lesz jövőre is rendezni... :-S

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.09.10. 17:12:37

az 5. gyors után Asi 14 mp-el van a 2. legjobb magyar Bútor előtt :)
az nem gyenge azért.

franckarika (törölt) 2011.09.10. 17:37:06

@Leadfoot: Ugyan már, a szervezésen lehet javítani. A legfontosabb, hogy sok a néző, és az IRC egyre népszerűbb itthon is. A gyártóknak sokkal több szavuk lesz abban, hogy visszajönnek-e jövőre is, mint a versenyzőknek.

Leadfoot 2011.09.10. 17:44:54

@Koponyányi Monyó: Persze, igazad van, csak akkor is bosszantóak ezek a dolgok...

A vacak helyen lévő prológ (mert szerintem igenis vacak helyen van). És akkor olyanokat lehet olvasni, hogy próbálták máshová vinni, csak az Eurosport nem engedte. Persze, 1x éve ott a prológ, aztán akkor se próbálták, mikor még nem volt Eurosport.

Hogy szét vannak lassítózva a pályák, amire a hazai rallye-fanatikusok (legalábbis akiket én ismerek) folyamatosan panaszkodnak. És most már a versenyzők is. Érdekes, külföldön az útra rakott gumik nélkül is biztonságos a verseny.
Mellesleg olyat is lehetett olvasni, hogy föl volt írva a lassító, és nem volt ott...

Hogy emberek bóklásznak a pályán, és emiatt gyorsot törölnek. Máskor már akkor is rámszóltak, ha fél órával az előfutók indulása előtt az úton akartam 10 métert arrébbmenni, most meg semmi...

megint 2011.09.10. 18:22:40

Túl sok a lassító, ezt kicsit elbaxták a szervezők, amúgy szerintem nincs gond a pályával

Leadfoot 2011.09.10. 20:44:43

@ommm: :-)

Turán Frici után Kakusziék és Kazár Mikiék is pereceltek, remélem, senkinek semmi baja.

3ndRush 2011.09.11. 00:57:54

A farönknek ott kellett lennie, végig így voltak kirakva belső ívre, h ne kavicsozzák fel a pályát azok, akik nagyon tövön vesznek 1 kanyart.
A lassítóknak mindenki tudja, h semmi értelme, ez ilyen magyar szokás.
Amúgy én ma pont az ominózus szakaszon voltam kint és mi is mentünk kicsit fel, mikor gyors volt, de mindig az erdőben voltunk, ha jött kocsi és senki nem ugrált a pályán, szóval ez 1 kilométeres kamu.(Azzal is indokolták, h a végén mekkora tömeg volt és ott volt veszélyes. Erre annyit, h ott annyi sport bíró + rendőr volt, h na...) Valakinek nehéz lett volna este a pálya, szólt egyet és törölték, ennyi itt a történet.

hofi601 2011.09.11. 02:02:13

@ommm: Mondhatsz rá bármit, azért nem fakezű. És most az sem számít, hogy hányszor tréningezte le a pályát, mert ezeket a pályákat a komplett magyar élmezőny tudja fejből oda-vissza. Én nem állatom, hogy tiszta, még kisebb összegű fogadást sem mernék rá kötni, hogy mindig szabályos, de. Azért van pár dolog, amit nehéz vitatni. Nézd meg a magyar nyilatkozatokat: egész évben (tavaly is) itt sírt majd' az összes S2000-es pilóta, hogy ilyen nincs, hogy N(R)4-es autóval verik őket. Egyesek csalóztak is. Meg hogy a végsebesség, meg az etanol. Asi folyamatosan azt nyilatkozta, hogy szerinte minden körülmények között jobbak az S2000-es autók, mint az övé, ő nem az autóban látja a különbséget.
És most idejöttek az IRC-sek, és megmutatták, hogy igaza volt. Asi kapja tőlük a másodperceket, közben simán vezeti az ORB-t.
Abszolút a helyén van. Azért tud a magyar mezőny elején menni, mert ismeri az autóját, megkockáztatom szinte annyira, mint az IRC élmenők a sajátjukat. Rengeteget tesztel, és sokaknak segít is autót beállítani.
És elég reálisan szokta látni az erőviszonyokat. Tavaly az R3-as autóval is azt hozta, amire számítani lehetett. Csak az volt a nagy kár, hogy Pálinkás nem indult. De így is behozta az autót a 10-be és magasan verte az összes R3-ast.
Én láttam menni még anno szlalomokon is. Ott is szerette mindenki azt hangoztatni, hogy az autója miatt nyer. Pedig nem. Egy ember volt, akivel pariban voltak, Vincze Marci. Marci sajnos nem jutott odáig, mint Asi. Bár most Vácon mentek mind a ketten... Remélem látjuk még őket egy mezőnyben.
Szóval lehet Asit csalózni, de fura módon a tények őt szokták igazolni.
rally-foto.blog.hu/2009/10/06/asi_nevet_megjegyezte_a_ralivilag_1
Aki szintén a heélyre került most egy kicsit az a Frici. Látszik rajta a sok-sok kilométer, és az hogy megtapasztalhatta, hogy milyen egy profi csapat. Őt lenne még érdemes megkérdezni, hogy hogy értékeli most az eredményeket. Anno őt is osztotta Asi elég rendesen. Most hogy a technika mellé gyűltek a tapasztalatok is elé tudott kerülni. Egyforma autóban nem tudom melyikőjükre fogadnék.
Nincs itt semmi baj ezekkel az eredményekkel szerintem, minden a helyére került.
(Persze biztosan jönni fognak most is az okosok, hogy a hiányzó gumikat Asi tudta előre, és az ő emberei húzgálták szét a lassítókat is, sőt a 8-as gyorsot is az ő kérésére törölték.)

megint 2011.09.11. 05:44:25

hofi, asi egy zseniális pilóta, viszont picit besározta magát amit nehéz lemosni

megint 2011.09.11. 05:46:09

És sajnos az a sár nem biztos, hogy kitalált dolog volt. Sajnálom nagyon mert egy tehetséges versenyzőről beszélünk, de elbaxta.

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.09.11. 07:23:37

@3ndRush: Mi is voltunk azon a gyorson, és azt hittük elsőre is kiveszik.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.09.11. 07:46:16

@ommm: meglep, hogy ő a kedvenc versenyzőm? :)

kurvajó, de tényleg voltak necces dolgai.

esef - akit kitiltott Csikós úr vagy az Ommmmmmmmm 2011.09.11. 09:40:52

ez az "Asi" kurvagáz. Nincs is rendes neve, vagy ennyire szégyelli?

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.09.11. 09:42:26

@_Soma_: üdvözöljük az elsőversenyes kollégákat is. kérem, a kordon mögött foglaljanak helyet, és ne álljanak külső ívre.

esef - akit kitiltott Csikós úr vagy az Ommmmmmmmm 2011.09.11. 09:50:28

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:
mondjuk igaz, ha kiírnák a polgári nevét akkor háromszor körbeérné a kocsit :D
miért is elsőversenyes? (max. ezzel a nickkel)

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.09.11. 09:51:12

@_Soma_: ja, hogy tudod a nevét, csak kötözködsz. ééértem én :)

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2011.09.11. 13:51:05

@3ndRush: Az addig rendben is van hogy nem lehet vágni. De ez azért így elég veszélyes megoldás.

_izée 2011.09.11. 18:51:22

@hofi601: ez az érvelés több sebből vérzik.
Már a BRR Skoda is gyengébb, mint amivel Mikkelsen, vagy Jan mentek, Gardemesiteré pedig köszönőviszonyban sincs. Herczigé talán még annál is purdébb.
Ez meg is látszott végig. Asi Garde előtt tudott menni, Toninak nagyon sok problémája volt, de ez technikai különbség, nem a vezetői tudás.
Azt kell, hogy mondjam, szarok a magyar pályák, baromira nem kedveznek a 2000-es szívóval ellátott S2000-nek egy nagyon jól felkészített és beállított, R4-es kittel felvértezett evoval szemben, aminek a végsebessége magasabb.

Ez a vita akkor dölne el, ha Asi beülne S2000-be, vagy beült volna WRC-be, de ezeket a lehetőségeket valamiért mindig "elszalasztotta".

Mindamellett, hogy nyilvánvalóan ügyes pilóta, nem értem, miért kellett ennyit az erő sötét oldalán tanyáznia.

Jövőre, ha lesz itthon 1.6 Turbós Super Prod., Asinak vége...

_izée 2011.09.11. 18:53:21

@_izée: "Azt kell, hogy mondjam, szarok a magyar pályák, baromira nem kedveznek a 2000-es szívóval ellátott S2000-nek"

..amit bérelnek egy-egy hétvégére, nem gyári és szarnak/nincs idő rendesen beállítani/felkészíteni

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.09.11. 22:58:00

@_izée: Azért lesz vége, mert az MNASZ az aradi csalás mitt a jövő évi bajnokságtól eltiltja.
23 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (128) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz