1. 5 Hannu Mikkola AUDI QUATTRO 8h 30m 00s
2. 2 Ari Vatanen FORD ESCORT RS MK2 8h 41m 05s
3. 14 Stig Blomqvist TALBOT LOTUS SUNBEAM 8h 43m 36s
Lombard RAC Rally (1981)
B. Capelluti | 2011.10.31.
Címkék: RAC rally
A bejegyzés trackback címe:
https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr13334661
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kiss sanyi 2011.10.31. 10:08:02
Az Audi rendesen űrtechnika ebben a mezőnyben. SS64 8h30min :)Óriási
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.10.31. 10:18:56
@kiss sanyi: csak 11 percet adott az escortnak.
BBSTi 2011.11.01. 12:30:06
Az Audikban milyen motor volt? Lehet hülyeség, de nagyon hasonlít a hangja az E60-as BMW M5 V10-es hangjára 3:10-nél :D
Nem azt mondom, hogy az Audi is V10, nem értek hozzá. Jól tudom, hogy ez volt az S1-es Audi?
Nem azt mondom, hogy az Audi is V10, nem értek hozzá. Jól tudom, hogy ez volt az S1-es Audi?
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.11.01. 12:51:36
@BBSTi: Sor 5 turbó. Nem ez volt az S1, ezt a vasat akkor csak Audi Quattronak hívták. (Utána jött az A1, A2, majd az S1)
BBSTi 2011.11.01. 14:12:20
@B. Capelluti: Sor 5? Uhh... A hengerűrtartalmat nem tudod? Miben különbözött ettől az S1?
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.11.01. 14:31:58
@BBSTi: 2.1 liter. Az S1 pedig az emblémán, a motor elrendezésén, és a hajtásképleten kívül mindenben :) Ezek a Quattrók még csak 300LE-t tudtak, az S1 meg 600+-t úgy, hogy a tömegük, és tengelytávjuk is lényegesen kisebb volt. Az Audi az S2 Coupé-ig megtartotta a 2.2-re hízlalt sor ötös motort.