A magyar autósport örökös bajnoka a Sportérdemérem arany fokozata és a Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje után ezúttal a „NSSZ - A Magyar Sportért” Különdíjat kapta meg, amelyhez a RallyeDream csapata gratulál az örökös bajnoknak

Ferjáncz Attila: „Jól esik, hogy elismerték a munkám, már tervezem a jövőt!”

A Nemzeti Sportszövetség idén a Gödöllői Királyi Kastélyban tartotta immár hagyománnyá vált díjátadó gáláját, amelyen a magyar autósport hazai legendája, Ferjáncz Attila is elismerésben részesült. Az örökös bajnok az „NSSZ - A Magyar Sportért” Különdíjat vehette át. Az egykori versenyző elmondta, megtiszteltetés, hogy ismét elismerték a nem olimpiai sportágakért végzett munkáját.

Изображение

A magyar sport történetében immár nem múlhat el a február a Nemzeti Sportszövetség – NSSZ – ünnepélyes díjátadó gálája nélkül. Az idei eseményen, melyre a Gödöllői Királyi Kastélyban került sor, az NSSZ elnöke, dr. Gémesi György elnök köszöntőjében kiemelte, az általuk átadott elismerések szakmai díjak, így ha valaki kitüntetésben részesül, akkor annak a szakmai munkáját éppen a sportolók ismerik el.



A gálán a magyar autósport örökös bajnoka, az 1998-ig aktívan versenyző Ferjáncz Attila - pályafutása során két Európa-bajnoki bronzérmet, 23 eb-futamgyőzelmet, 32 OB győzelmet (ebből 29 rali, 3 hegyi bajnokság) szerzett, míg az év magyar autóversenyzőjének 1972-ben, 1974-1982 között, 1986-ban és 1987-ben választották – is elismerésben részesült: megkapta az „NSSZ – A Magyar Sportért” Különdíjat. Az MNASZ örökös tiszteletbeli elnöke már harmadszor részesült magas szintű állami kitüntetésben, ugyanis 1981-ben a Sportérdemérem arany fokozatát, 2000-ben kimagasló pályafutása elismeréseként a Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjét vehette át.

„Nagy megtiszteltetés számomra, hogy ezzel a különdíjjal is elismerik azt a munkámat, melyet évek óta végzek a nem olimpiai sportágak szekciójában. Aki ismer, az tudja, sosem ülök a babérjaimon, most is már a jövőt tervezem, mert remélem, számítanak rám a hazai sportvezetők az elkövetkező időszakban is” – fogalmazott Ferjáncz Attila.

Nekünk volt megtiszteltetés, hogy láthattunk versenyezni.

Ferjáncz 74rajdpolski

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr14161076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tizenkettő 2012.02.22. 12:19:20

Az a Gordini de széééép! Kár hogy már nincs meg egyik autó sem.

datacom 2012.02.22. 12:43:37

Ezúton szeretnék én is gratulálni az Örökös Magyar Bajnoknak!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.02.22. 14:04:50

annyit hozzátennék hogy renaultal nem nehéz nyerni ha mindenki keleti kocsival indul.amikor a többieknek is lett techenika Ferjáncznak már nem ment annyira.

Tizenkettő 2012.02.22. 14:32:19

@Gyurma73: Ez egy baromság. Én megvédeném Attilát, mert külföldön is számos sikert arattak, ahol minden élvonalbeli autó megtalálható volt és ők általában 1-2 éves gyári technikát kaptak mindig.

Tizenkettő 2012.02.22. 14:35:19

@Tizenkettő: Arról meg hogy a keleti blokkban egyetlen ütőképes autót nem voltak képesek gyártani na arról meg aztán tényleg nem ő tehet.

stig 2012.02.22. 14:42:13

Azért a tehetsége már a keleti autókkal való versenyzésekor is megmutatkozott.

Másrészt 11 évvel volt idősebb mint pl. Ranga, így mire "a többieknek is lett techenika" addigra ő már talán túl volt a zenitjén. '91-ben 45 éves volt Ranga 34 évével szemben...

És ugye a rallyban sem a 40+-os versenyzők küzdenek a vb címért...

Tizenkettő 2012.02.22. 14:43:52

@Tizenkettő: Ő hozta el hozzánk a profi rally versenyzést a Renault-val együtt, magát a sportot. Ami előtte volt az inkább amatőr bohóckodás volt mint verseny.

Tizenkettő 2012.02.22. 14:45:37

Pl előtte nem tudták mi az az itiner.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.02.22. 15:50:37

@Tizenkettő: abban a rendszerben az jutott előre akit a párt kedvelt maradjunk ennyiben.Akárhogy vezettél te nem kaptál gyári Renault versenyautót.

Tizenkettő 2012.02.22. 16:06:11

@Gyurma73: Ez egy értelmetlen vita hagyjuk is.
13 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (128) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz

süti beállítások módosítása