A Pro-Cam-től ilyen belsőket kapunk: (A közvetítés a videó alatt folytatódik!)

Speciális közvetítéssel készülünk az idei Szilveszter Rallyeról. A friss információk és az eredmények mellett megpróbálunk néhány belsőkamerás felvételt megosztani közvetlenül a szervízparkból. A poszt folyamatosan frissülni fog.
Friss információk:
Az első éles autó 16:30-kor rajtol.
Az első autók már a célban. A H1-ben Somogyi Zoltánék, H2-ben Köbli Károlyék, H3-ban Jobbágy Péterék, H4-ben Nagy Varga Gézáék, H5-ben Schweizer Dánielék, H6-ban Szvatek Zsolték, H7-ben Milan Blahouték H8-ban Béres Joskóék, H9-ben Béres Józsefék a leggyorsabbak.
Az első gyorsasági szakasz nem hivatalos végeredménye
7:15 - A benzinkút környékén jeges az aszfalt, -3 fok van, az előfutók már a pályán. Kazárék 7:25-kor rajtolnak!
7:45 - Az első autók a célban! Eredmények itt.
8:05 - Ifj. Érdi a leggyorsabb a mai második szakaszon. További eredmények a 3. gyorsasági szakaszról itt.
8:08 - Tim Gáborék és Hideg Krisztiánék félreálltak. Menetlevelet még nem adták le. Talán szuperraliznak?
8:13 - Hidegék szuperraliznánk, de nem lesz szünet, kétséges, hogy ki tudják húzni őket a gyorsról.
8:24 - Berényiék (48) a 7-es rádióspontnál kiütötte a kerekét, nem tud továbbmenni, útban van. a GY3 rajtját megállították.
8:29 - Amíg áll a gyors Hidegéket kihúzzák a pályáról, így még szuperralizhatnak.
8:35 - Hidegék kihúzták a pályáról, Berényiék autóját még próbálják vontatható állapotba hozni.
8:42 - Akadály megszűnt a 3-as gyorson, 44-kor rajtol a mezőny.
9:10 - A Ring külső egyre jobb, a belső még mindig nagyon csúszik
9:32 - Úgy néz ki, hogy a 21 perces luk nem okoz késést, a 25 perces gyűjtő azt megoldja.
9:39 -Tartjuk az eredeti időtervet, 10.19-kor indul a GY4 (Ring külső).
Megkérjük a nézőket, hogy ne másszanak át a Ring kerítésén. A versenyre a belépés ingyenes, a legjobb látványt biztosító helyek a nézők számára nyitva állnak, azok gyalog is könnyen megközelíthetőe
9:47 - A második gyorsaságiról az utolsó autó is lejött. Folytatás 10:19-kor.
10:10 - Véget ért a harmadik gyorsasági szakasz is.
10:27 - Már az első néhány autó a célban a 4-es gyorson. Eredmények itt.
10:37 - Kazár Mikiék kiértek az 5-ös gyorsról. Eredmények itt.
11:27 - Cseh Viliék sincsenek már versenyben.
11:33 - Kondella Péterék felborultak a 4-es gyorson, de folytatják a versenyt.
12:04 - Szerpesi Marcellék motorja elfüstölt a 4-es gyorson.
12:06 - Kondella Péterék leadták a menetlevelük az 5-ös gyors után.
12:15 - Köbli Károlyék is kiestek a 4-es gyorson.
12:17 - Poczang Valérék rámásztak a villanyoszlopra a 4-es gyorson, folytatják a versenyt.
12:22 - Az utolsó autó a pályán a 4-es gyorson
12:29 - Tóth Attiláékat (73) kizárták
12:37 - Befejeződött az 5. gyorsasági szakasz is. 13:05-kor indul a 6-os szakasz.
12:39 - Az utolsó körben mindkét gyorson percenkénti rajtolás lesz.
13:05 - Kazár elrajtolt az utolsó előtti gyorson,
13:12 - Kb. 140-en vannak még versenyben,
13:13 - Asi lassítót bontott és megforgott,
13:19 - A körgyorsasági is elkezdődött.
13:21 - Eredmények a 6. gyorsasági szakaszról itt.
13:24 - Matók Ádámék egy perccel korábban érkeztek a 6. gyorsasági szakaszt megelőző időellenőrző állomásra.
13:28 - Hideg Krisztián a 7. gyorson elvitte a 2-es rádióspont gumijait.
13:32 - Asiék kiálltak a megforgás után.
13:29 - Eredmények az utolsó gyorsról itt.
13:56 - Soós Nacsa Gáborék csak egy kört mentek a 7-es gyorsasági szakaszon.
13:58 - Szepesi Lajosék feladták a versenyt a 6. szakaszon
14:03 - Hoffer Zsoltéknak elszakadt a gázbowdene, ezért nyitott gépháztetővel mennek és a navigátor adja a gázt.
14:08 - Velenczei Ádám a célegyenes lassítót szándékosan rombolta
14:09 - Páhi Csabáék a Gy6-on árokban.
14:21 - A ring 12-es kanyarjának külső ívén egy elhagyott féltengely keresi gazdáját.
14:22 - Páhi Csabiék a Gy6-on, a célkanyar külső ívén támasztotta le. Elférnek mellette, de senki ne essen oda.
14:25 - A célegyenes végi híd alatti sikánban, mintha olaj lenne...
14:29 - A féltengelyt összeszedték.
14:30 - Bódi Szilárdék kereke kitörött a 6. gyors 6-os rádióspontjánál. Három keréken leevickéltek a gyorsról.
14:36 - Bakonyiék leadták a menetlevelük a 7-es gyorson.
14:37 - Nyeste Róbert defektet kaptak és feladták a versenyt.
14:52 - Varga Csabáék nem tudtak elrajtolni, de sikerült időben kitolniuk a kocsit. Most szerelnek. Zsírpapáék feladták a versenyt.
14:56 - Határ Attiláék az IE és a Rajt között között adták fel a versenyt.
15:02 - Stopban egy versenyzőhöz orvos kell, kificamodott az ujja.
15:04 - Ruszkaiék félreálltak és a menetlevelüket is leadták.
15:11 - Baksaiék csak egy kört mentek.
15:14 - Szabó Lacáék technikai hiba miatt kiálltak.
15:29 - A Kiss-Koszta páros is feladta a versenyt.
15:33 - Véra Ilic - Milovan Ilic Honda Civices páros műszaki hiba miatt megállt.
15:34 - Gazdikék csak egy kört mentek.
15:37 - A gyűjtőállomás kiürült.
15:38 - Foltin Károlyék kiálltak.
15:46 - Az utolsó autó a 6-os gyorson.
15:55 - Bódi Szilárdékat kizárták.
15:57 - A Ring külső véget ért.
16:06 - Okos Józsefék csak egy kört mentek.
Béres Josko nyerte a Szilveszter Rallyet Turi Tomi és Érdi Tibi előtt! Gratulálunk minden célba érőnek!
H2 Oberling Krisztián - Marcsa Nikoletta, Suzuki Swiift
H3 Jobbágy Péter - Jobbágy Éva, Lada VFTS
Videók
Szepesi Lajosék a második gyorson
Izsák Józsi és Simon Niki 3. gyorsaságija
Kiesett versenyzők:
| 23 | Kiscsatári Imre - Kiscsatári Krisztina | H/H | Lancia Delta Integrale | H8 | 
| 45 | Vincze Márton - Csernai Zsolt | H/H | Mitsubishi Lancer EVO IX. | H6 | 
| 61 | Krecskay Krisztián - Kerekes Balázs | H/H | Mitsubishi Lancer EVO IX. | H6 | 
| 94 | Szebényi Dávid - Réder Róbert | H/H | Opel Astra | H8 | 
| 117 | Molnár Szabolcs - Bajári-Polgár Henrietta | H/H | Lada 2105 | H4 | 
| 15 | Borbás Szabolcs - Lehoczky Lénárd | H/H | Mitsubishi Lancer Evo VII. | H8 | 
| 48 | Berényi László - Pap Tamás | H/H | Mitsubishi Lancer EVO IX. | H6 | 
| 65 | Botos Károly - Kulcs Gergő | H/H | Mitsubishi Galant VR4 | H6 | 
| 188 | Somogyi Zoltán - Bori Zsuzsanna | H/H | Trabant | H1 | 
| 16 | ifj.Cseh Vilmos - Fejes Gábor | H/H | Mitsubishi Lancer Evo IX. | H8 | 
| 169 | Köbli Károly - Bán Viktor | H/H | Skoda Felicia Kit-Kar | H2 | 
| 2 | ASI - Zeida Viktória | H/H | Mitsubishi Lancer Evo IX. | H8 | 
| 31 | Várkonyi Szabolcs - Szabó Bence | H/H | Honda Civic R3 | H8 | 
| 56 | Szepesi Lajos Ádám - Papp Zsolt | H/H | Mitsubishi Lancer EVO VI. | H6 | 
| 74 | Páhi Csaba - Rezgő Erik | H/H | Toyota Corolla GT | H5 | 
| 90 | Lovas Zoltán - Lovas Csaba | H/H | BMW E39 528i | H5 | 
| 97 | Kondella Péter - Fülep Edina | H/H | Honda Civic Type-R | H4 | 
| 104 | Határ Attila - Losonczi Csaba | H/H | Peugeot 306 S16 | H4 | 
| 127 | Szabó Laca - Vezekényi Öcsi | H/H | Lada 2107 | H3 | 
| 131 | Kiss Rolnad - Koszta Viktor | H/H | Lada 2105 | H3 | 
| 137 | Geiger Máté - Rácz László | H/H | Lada 2107 | H3 | 
| 147 | Kopcsó Péter - Nagy István | H/H | Lada | H3 | 
| 159 | Szabó Zoltán - Borka László | H/H | Honda Civic | H3 | 
| 162 | Véra Ilic - Milovan Ilic | CZ/CZ | Honda Civic | H3 | 
| 164 | Keszthelyi Zoltán - Bárány Gábor | H/H | Honda Civic Vti | H3 | 
| 177 | Üveges Gábor - Kovács Renáta | H/H | Lada Samara | H2 | 
| 59 | Lukács András - Palotai Zoltán | H/H | Mitsubishi Lancer EVO VI. | H6 | 
| 63 | Bakonyi Csaba - Bereczki Szilvia | H/H | Audi 80 quattro | H6 | 
| 77 | Kurali Bálint - Harmos Gergely | H/H | Lada VFTS | H5 | 
| 84 | Nyeste Róbert - Németh Ildikó | H/H | BMW M3 | H5 | 
| 93 | Fenyvesi Gábor - Gyöngy Imre | H/H | VW Golf | H4 | 
| 110 | Varga Csaba - Kocsis Richárd | H/H | VW Golf | H4 | 
| 118 | Ruszkai Attila - Ruszkai Máté | H/H | Lada 2101 | H4 | 
| 119 | Szőke Péter - Szőke Zsolt | H/H | Lada 2107 | H4 | 
| 144 | Foltin Károly - Kucsera Zsolt | H/H | Lada 2101 | H3 | 
| 73 | Tóth Attila - Kiss Tibor | H/H | BMW E30 | H5 | 
| 83 | Bódi Szilárd - Karácsondi Balázs | H/H | BMW 325 | H5 | 
| 139 | Karner Zoltán - Faludi Gabriella | H/H | Lada VFTS | H3 | 
Élő kapcsolás a Hungaroringről a GTG Stúdió jóvoltából:
 
             
                 
                     
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                 
                                                                


