Hirvonen kamionnal, Peterhansel motorossal ütközött. Egyre közelebb a célhoz a 2017-es Dakar.

Csütörtökön a napi 751 km-es össztávból két részletben, összesen 449 km szelektívet kellett teljesítenie az indulóknak. 

15965969_1340431209349516_6333893426211075085_n.jpg

Ahogy közeledik a cél, úgy ereszkednek alá a több ezer méteres magasságból az autók. Az Andokot lassan elhagyva a pampákhoz közeledik a mezőny. A szerdai kényszerű pihenőt (az időjárás miatt törölték a napot) követően szinte ugyanúgy folytatódott a küzdelem, ahogy eddig is: a Peugeot pilótái legyőzhetetlenek. Csütörtökön is övék lett a dobogó.

Sokáig úgy tűnt Loeb negyedik szakaszgyőzelmét ünnepelheti, de később az időjóváírást kapó Peterhanselé neve mellé került a legjobb időeredmény. Mr. Dakar ugyanis egy véletlen baleset folytán elütött egy motorost, aki az autó alá kerülve lábát törte (sípcsont és szárkapocs) az ütközésben. Peterhansel természetesen vele maradt, míg a mentőhelikopter meg nem érkezett, az ott töltött időt írták jóvá számára a szervezők.
Korábban már többen panaszkodtak az új navigációs rendszerre, melyet a 2016-os Marokkó Ralin vezettek be és ott is hasonlóan veszélyes szituációkat okozott. A szlovén motorost valószínűleg nagy motorkerékpárja védte meg a még súlyosabb sérülésektől. 

Az eddig nagyon jól teljesítő Mikko Hirvonennek is meggyűlt a baja a csütörtökkel. Előbb egy kamionnal ütközött, majd felakadt minijével egy bokros terülten. Ezzel a finn jóval hátrébb került, az abszolút 

Összetettben így újra Peterhansel vezet, közel hat perccel Loeb és 25 perccel Despres előtt.
Nani Roma lemaradása 1 óra, de Villiers pedig 1 óra 42 perc hátránnyal áll az abszolút ötödik helyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr512123235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (128) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz

süti beállítások módosítása