A tavalyi sikeres lebonyolítás után az idén visszatér a WHB Győr Rally, amelyet 2024-ben a TRP Hungary rendez Győr Megyei Jogú Város és a Széchenyi István Egyetem együttműködésével. A szervezők célja, hogy az ORB promótere, a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. célkitűzéseinek megfelelően szavatolják a nézők, a versenyzők és a rendezvényen dolgozók biztonságát. 

376233449_648330327279044_959334644103652783_n.jpg

A hazai ralisportban a tavalyi év egyik legsikeresebb rendezvénye volt a WHB Győr Rally, amelynek történelmi helyszíneket érintő gyorsasági szakaszaira több ezren voltak kíváncsiak. Ezen felbuzdulva a viadal az idén sem maradhatott ki a HUMDA Országos Rally Bajnokság versenyei közül, így 2024. szeptember 6-8 között az autósport rajongói együtt szurkolhatnak a hazai ralisport legjobbjainak. A II. WHB Győr Rally megvalósítását a TRP Hungary csapata végzi, szoros együttműködésben Győr Megyei Jogú Várossal és a Széchenyi István Egyetemmel. 

Az Országos Rally Bajnokság (ORB) promótere 2024-től a Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt., amely a jól bevált nemzetközi példák alapján minőségi, eladható termékké kívánja formálni a versenysorozatot. A nemzetközi sorozatokban sikerrel alkalmazott promóteri megközelítés a magyar autósportban, így a hazai ralibajnokságban is új, ezért a HUMDA ebben a formában történő belépése mérföldkőnek számít az ORB-t szervező Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) szempontjából is.  

Minimális változás, izgalmas szakaszok

Az idei versenyen valamennyi kategória rajthoz áll, sőt, az ORB, ORC, HISTORIC, ORB2 és ORB3 mellett a CEZ bajnokság versenyzői is megmérettetik magukat a háromnapos rendezvényen. A tavalyi év során is 

pazar helyszíneket érintett a rali útvonala, ám az idei évben egy kis változással készülnek a rendezők, aminek részleteit az előkészületek folyamán osztják majd meg. Annyi biztos, hogy a tavalyi versenytől eltérően az idén a szombati napon rendezik az egyik legnépszerűbb gyorsaságit, a Rábaringet. A szakasz rengeteg izgalmat tartogat, amit az ugratók, az ikonikus döntött kanyar és a változatos útfelületek garantálnak. 374511684_650906900354720_3247518410686525977_n.jpg

A másik újítás a vasárnapi belvárosi szakaszt érinti, amely nem csak a nézőkre fókuszál, hiszen a tempósabb részek, az izgalmas kanyarok és a körforgalmak a versenyzők számára is élvezetessé teszik a belvárosi gyorsot. A látvány nemcsak a pálya mellől, hanem a versenyautókból is különleges, amely a II. WHB Győr Rally egyik fénypontjává teszi ezt a gyorsaságit. A szakszerűen kialakított, biztonságos nézői pontok, a családok számára játszótérrel is felszerelt terület és számtalan kiegészítő program pedig azok számára is remek szórakozást nyújt, akik csak most ismerkednek a sportággal.

Az idei évben a TRP Hungary már több alkalommal bizonyította, hogy képes felejthetetlen versenyeket rendezni mind a családok, mind a versenyzők és a fanatikusok számára. Nem lesz ez másképp Győrben sem, ahol a Győr MJV és a Széchenyi István Egyetem lesznek a segítségükre és változatos programokkal várják mindhárom napon a versenyre látogató nézőket. Ezeknek a programoknak a központja a Dunakapu tér lesz, ahol egy belvárosi, mini fesztivál és a rali ünnep is lebonyolításra kerül. A Dunakapu tér mellett fontos helyszíne lesz a versenynek a tavalyi évhez hasonlóan az ETO Park, ahol helyet kap a Szervizpark, amelyben a rajongók és nézők találkozhatnak kedvenceikkel.  

Információk és tudnivalók az eseményről

A színes programoknak köszönhetően mindenki megtalálhatja a számításait az idei II. WHB Győr Rallyn. Friss információkért, tudnivalókért érdemes követni a rali Facebook és Instagram oldalát, valamint a saját weboldalukat, ahol megtalálhatóak lesznek például a kijelölt szakaszok és a rendezvény részletei. Sok meglepetéssel és extra tartalommal készülnek a szervezők 2024. szeptember 6-8 között, és mindent megtesznek annak érdekében, hogy a fiatalok, a családdal érkezők és az elhivatott rajongók is jól érezzék magukat!

376777227_649320037180073_5702874997482074814_n.jpg

Szujó Zoltán, a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség elnöke:

„Tavaly három évtized után került vissza az elsőosztályú raliversenyzés Győrbe és környékére, és látszott, hogy nagyon ki volt éhezve erre a közönség, mert rengetegen érdeklődtek a verseny iránt, mi pedig óriási örömmel tértünk vissza Győrbe. Ez az érdeklődés jól megmutatta, mennyire fontos, hogy a nyugati országrészben is legyenek versenyek. Az előző év tapasztalatait felhasználva állítjuk össze az idei programot, hogy még inkább szurkolóbarát legyen. Tavaly bebizonyították a győriek, hogy mennyire együtt tudnak élni egy raliversennyel, és mennyire tisztában vannak azzal, hogy a szabályok betartása rendkívül fontos a saját és a versenyzők biztonsága, valamint a rali általános megítélése érdekében. Ezúton is szeretném megköszönni a tavalyi hozzáállást, és szeretném kérni, hogy az idén is kiemelten figyeljenek magukra és egymásra.”

 Dr. Szauter Ferenc, a Széchenyi István Egyetem Járműipari Kutatóközpontjának igazgatója:

„A Széchenyi István Egyetem ezer szállal kapcsolódik az autósport világához. Kiemelt kutatási területeinkkel a legújabb technológiákat fejlesztjük a fenntarthatóságot szolgálva. Ennek fő fókuszában a mobilitás áll, amely képzéseinkben is markánsan megjelenik. Hallgatóink az e területen megszerzett elméleti tudásukat a gyakorlatban is kamatoztathatják, méghozzá a világ élvonalához tartozó versenycsapatainkban. Tehetséggondozási tevékenységünk színvonalát jelzi, hogy SZEnergy Teamünk – amelynek magam is egyik alapítója vagyok – az idén harmadszor diadalmaskodott világcsúccsal Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén. Fiataljaink versenyzőként és a technikai részlegek szakembereiként is egyre eredményesebbek az autó- és motorsportban. Nagy öröm volt számunkra a rali tavalyi visszatérése városunkba, és most is jelentős várakozásokkal tekintünk az autósport győri ünnepe elé.”

Weingartner Balázs, a HUMDA igazgatósági elnöke:

„A HUMDA célja, hogy fejlessze az Országos Rally Bajnokságot. A kiindulópont a biztonság növelése, ez természetesen vonatkozik a nézőkre, a versenyzőkre és a hivatalos személyzetre is. Meggyőződésünk, hogy a TRP Hungary mindent megtesz ezen célok eléréséért, a tavalyi Győr Rally során kedvező tapasztalatokat szereztünk. A tartós fejlődéshez szükség van a szurkolók közreműködésére. Hosszabb távon pedig olyan sportmarketing-megoldásokat alkalmazunk majd, amelyekkel minőségi, eladható termékké válhat a sportág még több néző számára.”

375934339_648540720591338_3605790797654126413_n.jpg 

Őry Tamás, a WHB Győr Rally szervezőbizottságának elnöke:

„Nagyon örömmel térünk vissza az idén Győrbe, ahol már tavaly is szenzációs fogadtatásban volt részünk. Ezt ezúton is köszönöm, és ígérem, hogy a tavalyi tapasztalatokat az idei versenyre átültetve igyekszünk majd rászolgálni a bizalomra, mert néhány változtatás végrehajtásával – mint például a két legnépszerűbb szakasz, a Rábaring és a belvárosi gyorsasági külön napra helyezése – szeretnénk még jobb rendezvényt létrehozni a ralirajongóknak és autósport-kedvelőknek. Köszönjük ebben a támogatást Győr Megyei Jogú Városnak és mindenkinek, aki rész vesz a WHB Győr Rally megvalósulásában.”

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr3218432531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása