A magyar médiában megint hülyék beszélnek a raliról: "Raikkönen eséssel kezdte a svéd futamot [...] navigátorával együtt karcolás nélkül szálltak ki az autóból". Lássuk:

Valójában így történt: a shakedown-on rátámasztotta az autó hátulját a hófalra, de az megakadt és beforgatta. Az autó felült egy hóbuckára, de a nézők gyorsan letolták róla ...és már ment is tovább.Ugye mennyire máshogy hangzik...

Az összehasonlítás kedvéért ilyen az, amikor Kimi eséssel abszolvál egy shakedownt:

Úgy tűnik, Kubica esete miatt egy darabig megint torz tudósításokat fogunk látni, hallani, olvasni.

Az viszont vicces, hogy az első két gyorson két privát pilóta (P.G. Andersson és Ostberg) torzsára pucolta a gyáriakat.

Címkék: video dühöngő robert kubica kimi räikkönen wrc swedish rally pg andersson mads østberg

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr282653331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.02.11. 10:49:10

Az index indíthatna egy napi Kubica rovatot: a következő szavak egyikének mindenképpen szerepelnie kell: vér, ralibaleset, amputáció".

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.02.11. 10:54:10

@brumi86: ne bántsuk az indexet, ők a minket "supportáló" tc-nek az édesanyja.

G. Capelluti 2011.02.11. 11:03:16

@B. Capelluti: magam is sokáig keresetem erre a politikailag korrekt megfogalmazást. :-)

@brumi86: a billentyűzet megragadásának kiváltója voltaképpen egy rádiós hírszerkesztő volt.
Igaz, ezen végtelenül felkészületlen hírolvasók esetében a szerkesztő titulust nem igazán értem. Ahogyan látom, a szóban forgó kisasszony legalábbis, egyszerűen megnyitja az Indexet és onnan ollózza össze a híreket. Nem ritkán szóról-szóra beolvassa.

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.02.11. 11:04:43

Én ehhez inkább nem szólnék hozzá, ugyanis ebben nekem saját sztorim lehetne ugyebár...

Viszont, nagyon jó, hogy a privátok ilyen jók meg minden, de sajna ettől nem fog változni semmi. Hiába verik a "vérprofi - kőgyári" élmenőket, sajna őket már nem fogjuk látni idén vb-n, (maximum még egyszer-egyszer) így a sok kicsi sokra megy taktikával nyilván nem is éri meg miattuk kockáztatni a stabil 2., 3. helyet :(

zrc · http://rallyedream.blog.hu 2011.02.11. 11:18:07

Nos, igen. Ennyit a korrekt híradásokról. Szomorú azért tényleg, hogy a Kubica-baleset oldalvizén lehet még napokig nézettséget generálni. A fenébe is! Ha már világhír lett abból a borzalomból, ha már annyi laikusnak is leesett, hogy van olyan sport, hogy Rali, akkor viszont pont most lehetne korrekt módon híreket eljuttatni a szélesebb rétegekhez. Mert most sokan (vagy legalább is többen) olvasnák.

Loeb panaszkodik, hogy tegnap esett vagy 20 centi friss hó és ő takarítja.. Vajon lesz-e idén is taktikázós kikésés?

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.02.11. 11:25:13

@zrc: "Vajon lesz-e idén is taktikázós kikésés?
"

Ez nem kérdés! A csapat eredmény és a bajnokság mindennél fontosabb...

G. Capelluti 2011.02.11. 11:25:48

@zrc: Ki is volt az a vb-menő, aki a takarított, de nyerte a gyorsokat. Majd amikor a Eurosport riportere rákérdezett a szervizparkban, miként képes rá, hogy takarítja a pályákat, de nyeri a gyorsokat, velősen válaszolt.
Szabad fordításban: Nyomni kell, ahogy csak bírod. A cél, hogy te érjél végig legrövidebb idő alatt a szakaszokon és akkor te vezetsz a versenyben is. Holnap majd nem én takarítok. :-)

solid01 2011.02.11. 12:27:07

"Úgy tűnik, Kubica esete miatt egy darabig megint torz tudósításokat fogunk látni, hallani, olvasni. "
Én inkább így írtam volna:
Úgy tűnik, Kubica esete miatt ismét torz tudósításokat látunk, hallunk, olvasunk.
És fogunk is a jövőben is!
Ostberg nagy tehetség, PG is!
Én Ford győzelemre tippelnék.

Mac911 2011.02.11. 12:34:41

Amíg a - magyar - TV adókon nem szakmailag hozzáértő ember közvetít(ahogy az F1 közvetítéseknél sincs nagyon ilyen), sosem lesz korrekt, lényegi kommentár a ralliban sem. Szabályismeret, versenyismeret nélkül csak pletykaszintű a közvetítés.

rend78 2011.02.11. 13:45:13

A tévéknek, a rádióknak nem érdeke a valós tények közlése, mert általában ez senkit sem érdekel. Viszont, ha történik valami negatív esemény, azt egyből egy 3-as szorzóval közlik. Ezen nem szabad kiakadni, mert ez tény! Sajnos erre megvannak a megfelelő statisztikai adatok. Az emberek nagy többsége kizárólag a negatív eseményekre fogékony. Nekünk, mint rally rajongóknak, nem az a feladatunk, hogy kiakadjunk dilettáns "szak" újságírókon, akik a hírnevet abban mérik, hogy hányan olvasták, vagy klikkeltek a cikkükre, hanem az, hogy minden embernek megmutassuk az autósport szépségeit.

nyjozsi2 2011.02.11. 14:58:39

Nyilakozatok az 5-ös gyors után:
PGA: "Nagyszerű a közönség, csak nekik autózom, élvezem az egészet!"
Ostberg: "Még soha nem voltam ilyen jó helyen, igazából nem is értem, mert nagyon óvatosan megyek. Nem tudom hogy a többiek miért ilyen lassúak. Nem taktikázok, nyomom nekik mert élvezem!"

Na, ezek megint azonos idővel leiskoláztak mindenkit úgy, hogy a nézőknek autóznak élvezetből. Mi lenne ha nekiállnának küzedni?

nyjozsi2 2011.02.11. 15:01:26

Henning meg beletalált valamibe: "Néhány dolgot megváltoztattunk a kocsin, és ezek nagyszerűen beváltak. Nem mondhatom meg, mik ezek, mert nem akarom, hogy Citroen lemásolja, mert egyik kocsi sem jobb a másiknál nagyságrendekkel."

zrc · http://rallyedream.blog.hu 2011.02.11. 16:27:51

@G. Capelluti: Nem tudom, ki volt az, szabad a gazda! :) Pirulni fogok, ha kiderül, hogy valamelyik példaképem nyilatkozott ilyen frappánsan, én meg jól nem vagyok képben.. Az mondjuk eddig is tény volt számomra, hogy a takarításhoz kevéssé értek, de most úgy tűnik, hogy a rali-történelem sem egészen az erősségem.. :):)

G. Capelluti 2011.02.11. 18:44:11

@zrc: Nem találós kérdés volt. Én sem emlékszem, bíztam benne, hogy másnak beugrik. :-)
Csak annyi van meg, hogy fetrengtem a röhögéstől az Eurosport összefoglaló közben.

solid01 2011.02.12. 09:43:37

Nekem Loeb ugrott be, a tavalyi évben volt hasonló, hogy murván ment és nem taktikázott, és a takarítás ellenére ment abszolút időket, de lehet nem ez az eset.

drhlaszlo · http://kskozlony.blog.hu 2011.02.14. 22:17:25

@G. Capelluti: hm, erről a kedvenc mondatom Eugen Böhringeré (na ő tényleg történelem, Mercedes Pagodával (SL) volt kategóriagyőztes a '63-as Monte Carlo Rallye-n): "Oifach nur Gas gäbba und wenig bremsa! (Egyszerűen csak gázt adni és keveset fékezni.)

G. Capelluti 2011.02.15. 08:39:51

@KicsiSáti: :-)
Ha őszinte akarok lenni, be kell vallanom, én nem ismertem őt. De ahogy nézem a honlapján nem csak 1963-ban. 60-ban 2. volt, és 61-65 között első kat. 1. helyek és néhány abszolút 2. Nem hangzik rosszul. :-)

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.02.15. 12:37:06

Azt sajnálom, hogy a rali és általában az autósport csak akkor kerül be a hírekbe, ha baleset/halál van.
Mondjuk olyan országban, ahol ilyen az autós kultúra, mit várunk..
Ahol összekeverik a raliversenyzőt az életveszélyes balfasz bojrészerrel..

G. Capelluti 2011.02.15. 12:48:08

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: Erős a gyanúm, hogy ezt nem ehhez a poszthoz szántad hozzászólásnak, hiszen hál'isten itt szó nincs sem egyikről, sem másikról. :-)
Talán ide: rallyedream.blog.hu/2011/02/07/balesetekrol_nem_posztolunk

trx · http://www.conspiracy.hu/ 2011.02.15. 14:18:05

és az miért nem hír, hogy Ken Block meg egy jobbkanyart nem tudott rendesen bevenni? :)
nomeg, hogy Petter Solberg-nek pénteken gyorshajtás miatt bevonták a jogsiát, az eset után még 48 órát vezethetett, de pont az utolsó szakasz előtt életbe lépett a tiltás, így az utolsó szakaszon a navigátor vezetett, ami valószínűleg egy agész helyezést jelentett negatív irányban.
Nesze neked szakszerű tájékoztatás. :D LOL.
21 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (129) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása