Komolyan mondom, az eddig látottak alapján jót tett a WRC-nek, hogy megkavarták az 1.6-os turbómotorokkal az állóvizet.
A Svéd Rali sem voilt egyszerű, de Mexikó tele izgalommal. Előbb Solberg alatt állt meg a vas bent a gyorson, és bukltak rajta úgy hét percet, Ogier vezetett az első nap után, majd a 14. (egyébként rövid) gyorsaságin átvette a vezetész Loeb, aki a 15. gyors rajtát - a hírek szerint a sebességváltó hibája miatt - 5 perccel kikéste. Ez azt jelentette, hogy a gyorsasági rajtjában újra kb. fél perccel vezetett Ogier, és hát a fordos különítmény sem áll éppen veztes helyen, bár ezzel is csak közelítenek a lőtávolhoz. Erre Loeb mit csinált? P. Solberg mögött ment egy második időt.
Petter megtáltosodott a hibától gyors mint Nigel Mansell (na ki énekelte meg?)
Henningnek elment a kormányszervója, a szervizparkban szép volt a tenyere, hát Stobart M-Sport Ford Rally Team ki is tette a facebook oldalára.
Izgalom a köbön!
És mivel a videós posztokat jobban szeretitek, hát jöjjenek azok is:
Petter saját youtube csatornájára frissen tolta fel (nyugis volt a szervizpark):
Ogier onboard:
És végül Petter beharangozott elektromos zűrje:
És, ha már ennyire citromos lett a videóössezállítás, és mert 2008 utolsó gyorsaságija óta, amit Dani Sordo nyert meg, 2011-es futam 17. szakaszáig (jött Latvala, és megszakított egy sorozatot) csak a citroenesek tudtak gyorsot nyerni, a végére idedobom a csapat első napját is.
Update:
A 20. gyorson Ogier eldobta. Hármas befutó ebből már nem lesz, hiába táltosodott meg Petter.