Itt olvasható majd mindaz, amit Ti küldtök, mi hallunk, és ami kis szerencsével egy sajátos hangulatjelentéssé válhat. Ehhez csak egy mélt kell dobni képpel, videóval szöveggel a rallyedream@gmail.com címre.

KRS Video hangulatjelentése:

Nos, ezen is túl vagyunk. Első percről-percre próbálkozásunk. Nem panaszkodhatunk, itt is és a facebookon is szépen velünk voltatok, bár itt eddig sok visszajelzés nem volt. Nekünk volt sok technikai gondunk, amit sok lelkes segítő (informátor, hírforrás) pótolt. Arra viszont büszke vagyok, hogy sokszor mi voltunk az adott hírrel a leggyorsabbak. Köszönet a fülesekért, legközelebb jöhet több is. Ha lesz rá igény, legközelebb keményebben, jobban rákészülve nyomjuk. (Vagy esetleg elindulunk mi is ;) Jó, hogy kiderült: S2000-rel Egerben is lehet nyerni. Örülök, hogy a Citroen DS3 jól bekezdett, sajnálom, hogy Balogh Janiék estek. Bosszant viszont, hogy a Historic eredményeiről csak kósza híreink voltak, és sokszor a R2 eredményei sem akartak jönni. Hiányzott a változatosság, mintha a Három Gyémánt háziversenye lenne az ORB.

Reggel óta nem értem viszont, hogy Botka Dávid mire gondolt a szombati nap végén akkor, amikor azt mondta:

Botka Dávid- Szenner Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO IX.): „Nagyon remélem, hogy a Felügyelő Testület felülvizsgálja a büntetésemet. Végig nagyon jó volt minden, csak az egy perces büntetésünk nagyon sok ebben a mezőnyben. Ha fél percet jóváírnának, akkor holnap még tudnánk versenyezni!”

A szabálykönyv szerint viszont

31.6. HIBÁS RAJT
A hibás, különösen a korai rajtot, ami a rajtjel megadása előtt történik, a következő módon büntetik: 
1. eset: 10 másodperc. 
2. eset: 1 perc. 
3. eset: 3 perc. 
További esetekben: a Felügyelők döntése szerint. 
Ez a büntetés azonban nem zárja ki a Felügyelők által kiszabható magasabb büntetés lehetőségét, ha szükségesnek ítélik. Az idő kiszámításához az aktuális rajtidőt kell alapul venni.

Ember, ennél csak több lehet, kevesebb nem! A rajtgép automatikusan, nem a sportbíró érzése alapján jelzi a korai rajtot. Ez a fél perc jóváírás utáni vágy azért furcsa, mert, ha nem volt korai, akkor az egész perc bünti ellen tiltakozunk. Csak azt nem tudom, hogy újságírói tévedés, szabályismereti hiba, vagy álmodozás volt az elszólás...

G. Capelluti notebookja megadta magát, a képek nem szerkesztettek, nem válogatottak, de nem akarta, hogy képek nélkül maradjatok. Tessék!

G. Capelluti fotói

10:30 Ha hihetünk a pletykáknak, Ollééknek tüzük volt, Pálinkáséknak meg késésük, így Menyáék a kategória első helyén. 

9:10 Baloghék autóján a szemtanúk szerint nem sok ép elem akad, az ugrás pedig "magas technikai értékű, szépen kivitelezett gyakorlat volt, amelyet a hibás talajfogás miatt nem lehetett magas pontszámmal értékelni."

9:05 Hevesiéknek sikerült majdnem eldobnia épp a Balogh Jani-féle kanyarban, de árokjárás közben csodával határos módon összeszedte, így továbbra is versenyben vannak.

Gabeszphoto képei

 

8:30 Bútor és Asi között megy az adok-kapok. Most Asi volt gyorsabb másfél másodperccel. Úgy tűnik, hogy állandósul a 15 másodperc körüli különbség, de ahogyan az vállfás Gyuri mondta: "lehet eső, lehet hó, messze még a vége kisapám!"

7:35 A GY7-en Bútor Robi vért ivott és ment egy abszolút időt, igen, Béres Józsikát is megverte.
 

7:25 Egyébként tegnap 3 gyorson is kapott a versenyzők egy része megállapított időt. Ugyan a versenyigazgató adhatna differenciált időt is, most nem így tett. A Gy2-n Janikáék esése miatt megállni kényszerült Béreš jr., Herczig, Melichárek, Hadik, Hideg, Kakusziék és Balogh Jani ideje 9:01,0 lett.  a Gy3 esetén bozóttűz miatt közel a fél mezőnynek - 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 80, 81, 82, 84, 85, 87, 89, 90, 94, 91 - lett 3:41,0 az ideje. A Gy6-on a 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 80, 82, 84, 85, 87, 89, 90, 94, 91 párosok pedig pedig 14:35,0 időeredményt kaptak.

7:10 Jó reggelt, jó szurkolást! Balogh Jani az imént Tarnaszentmárián a hidas előtt "erdőírósat" esett, személyi sérülés nem történt.

19:11 Gy6.: Béres jr. 12:38,4 Grzyb 12:45,7 Bútor 12:45,7 Kazár 12:50,4 Asi 12:51,7 Hercig 12:52,6

18:40 Historic: Tomcsányiék a Lancia Fulviával baleset miatt kiestek.

18:39 Pech kiállt a versenyből.

18.31 Pech elrajtolt a Gy6-on, de egy, a versenytől független mentőautót be kellett engedni a pályára, így Asiék a rajtban állnak egyelőre, de hamarosan indulhatnak.

17:20 Öt szakasz után az ORB állása: ifj. Béres vezet, 2. Bútor +20.2, 3. Asi + 32.6, 4. Grzyb +40.7, 5. Hercig +43.7, 6. Hadik +46.7, 7. Elek +49.0, Balogh +49.0

17:00 Hideg kikésett öt percet. 50 mp büntetést kapott, így, bár még hosszú a verseny, valószínűleg már nem szólhat bele dobogóért folytatott küzdelembe.

16:18 Megszűnt a forgalmi akadály a Gy4-en. Indítják is a mezőnyt. A nem kevés csúszás miatt a következő gyorsasági (Gy5) várható rajtja 16:45 lesz.

15:42 Boroznakiék beestek, de a nézők próbálják őket visszatenni, nem messze onnan egy másik autó is megállt, a gyorsaságit ezért megállították.

15:20 Ha minden igaz R2 Gy3 Bereczki 3:28,0, Jedlóczky 3:48,9, Órai 3:34,3 Kuncz 3:38,3 Rádóczi 3:50,6 Baksai 3:49,8

15:10 Pálinkás 13:42,6 Ollé 13:47,8 Menya 13:48,6

15:00 Gy3 Historic: Wirtman: 3:38,9 Felián 3:44,0 Gyabronka 4:03,1 Vargáék 4:07,9

14:57 Spici out (váltó)

14:41 GY4-en Pechék pályán cseréltek kereket, Pech: 15:25,5, ASI 13:06 (szervó nélkül) Béres 12:33,6 Herczig 12:53,9 Melichárek 13:05 Hadik 12:54,0 Hideg 13:00,3 Kakuszi 13:12,5 Balogh 13:04,6 Kazár 12:49,1 Bútor 12:44,3 Grzyb 12:51,4

14:38 A Gy3-at a Historic élesbeny nyomja majd.

14:00 Gy3 ETAP 49-től, a Gy4-en lassan indulnia kellene a nullásoknak.

13:53 Többen érdeklődtetek a Historic és a R2 ideje iránt. Nem tudunk semmit, de keressük a megoldást. Írtunk a sajtóirodának, hátha lesz Historicos és R2-es eredmény.

13:36 A GY3-on a nézők megint felgyújtották a mezőt, a gyors áll, bement a tűzoltó. Jó lenne eloltani, mert a rádiós átjátszó közelében van a tűz, kár lenne megszakíttatni a rádió-láncot, mert akkor etap lesz a vége.

13:15 Gy3: Pech 3:29,1; ASI 3:04,9 Béres jr. 3:04,7 Herczig 3:12,4 Melichárek 3:04,6 Hadik 3:12,8; Hideg 3:09,3 Kakuszi 3:13,0 Balogh Jani 3:11,0 Kazár 3:11,4 Bútor 3:08,0 Spici 3:11,8 Grzyb 3:08,1 Drotár 3:10,3

13:07 Megvan Janikák esésének "forgatókönyve": „Szerencsére nincs nagy gond. Amit a srácoktól megtudtam az az, hogy kb három kilométerrel a cél előtt féktávon megcsúsztak az autóval. Talán sikerült volna korrigálni, de a Peugeot 207-essel eltaláltak egy betontömböt, ami szétroncsolta a kocsi elejét. Elfolyt a hűtővíz, az autó is félig az árokba lógva állt meg, így nem tudták folytatni.” Forrás itt.

13:03 Balogh Janiék 0,1-gyel jöttek lassabbat, mint az első körben.

13:00 Pechéknek volt egy bal első defektje, ő 16 másodpercet rontott.

12:53 A rallye2 lejött, sőt már Asiék (6 km-en 4 másodpercet javultak) és Béres Józsiék is. Úgy tűnik, hogy a mezőny eleje gyorsult egy kicsit.

12:06 Olvasgatom az egerrallye.hu-n a híreket. A reggeli hírük címe "Apa, kezdődik!". Érdekes, mintha valami hasonló lett volna a mi beharangozónk címe is. De nem is ez a bajom az írással, hanem az, hogy tréningezésnek nevezi a pályabejárást. Attól tartok, azt a posztunkat nem olvasták :)

11:57 Lesz az ORB-ben csúszás, a rallye rádió szerint 36 perc csúszással megy tovább a mezőny.

11:55 Jön szépen az R2 mezőnye is. Bár időket még nem látunk.

11:46 Botkáék két korai rajttal rontják el azt, amit a pályán nehéz munkával megszereznek. (Ez eddig 1 perc 10 másodperc a büntetés) Kurtosék is estek a másodikon. A fiúk jól vannak.

11:41 Nézegettük már a második gyorsot, erre Budaváriék 68-as rajtszámmal mentek egy rohadtat az elsőn: 9. legjobb idő. (Mivel 11. csoport, nem értékelik őket abszolútban)

edelénybéres hajnali emilje elkallódott, de végül ideért.

"Kívánok az otthon ülőknek!

Ma mi is a murvás (rozsnaki részre készülünk), tavaly is ott voltunk és nekünk (is) nagyon tetszett. Tegnap voltam Brumival sajtótájékoztatón (ahol nem csak a Spici, hanem az Arad Rally rendezője is jelen volt!), gépátvételen, este pedig a rajtceremónián. Az S-csoportot a nézők közül tekintettem meg, a főiskola mögötti balosban, ahol már nem volt kordon. Sokan nagyon állatok voltak, mivel a netem eléggé labilis, így csak egy képet küldök. Természetesen a legjobb fordulásról, amit az idősebb Béres József produkált - az eléggé félresikerült dizájnos - Quattroval. Most indulok a szakaszra, este remélhetőleg újra jelentkezem! :)
Ha esetleg Fészbúkra jönnének eredmények a rallye dreamen keresztül (amit mobilról is figyelemmel követhetnénk - az nagyon jó lenne! :D



Tényleg nem tűnik szépnek a dizájn. Ja a Facebookot Megpróbáljuk ;)

11:12 Most beszéltem G. Capellutival, a Gy2-n fotózik. Térerő se nagyon van, nemhogy 3G, szóval képek csak este. Ja, és Janiék eséséhez a mentő is bement, de Herczig szerint jól vannak, az autó 4 keréken volt. (Az esés a szűk részen, a cél előtt kb 4 km-re volt.)

11:00 A 11-estől újra élesben a második gyors. ASI volt eddig a leggyorsabb, Bútor Robi +3,1, Kazár +7,4, Pech +15,3 és Spici +15,5. Azóta szépen jön a mezőny. A versenyigazgató majd megállapítja az érintettek idejét (ezévtől nem átlagidőt kapnak). Azt is megtudtuk, hogy Janikáék a gyors célja előtt estek be, a többiek megálltak.

10:38 Gy2 lehet, hogy etap? ASI még lement gyorsan, a többiek lassan csorognak át. Janiék perec. (A gyors újraindult. A baleset miatt lassabban lejövő párosok megállapított időt kapnak.)

10:25 Vigyázó szemünket most Terpessre vessük! Még nincs eredmény.

10:20 Kis vita alakult ki, hogy szép hangja van-e a DS3-nak. Van akinek hiányzik a citroenes visítás, van aki viszont elégedett. Neked bejön, vagy szokni kell?

10:05 Megvanak az első R3-as idők: Pálinkásék 1,1-et adtak Menyáéknak, de az eddigi legjobb frontos Ollé.

10:00 Úgy tűnik, az első gyors a Mitsubishiké lesz. Az S2000-esek kaptak (nem sokat, 05-1,2 sec/km). Két szlovák subarus páros, viszont 5 körül kap kilométerenként.

9:55 Bútor Robi kezdett a legjobban az S2000-es mezőnyből. Csak a WRC-k, és a közéjük beékelődött Asi van előtte. Nekem csalódás a C4-essel induló Grzyb 5. ideje.

9:52 Pech és Botka kori rajt, egyébként szikrázó napsütés, és sok néző

9:50 Hoppácska! Kakuszi fél másodperccel gyorsabb volt Herczigéknél. A Lancer WRC-s Melichárek persze odavert mindenkinek (nem nagyon, kilométerenként fél másodperccel), kisHideg Asi nyakán, Balogh Jani szintén szépet jött (Janikától +0,5), és veri Spicit 1,9-cel. 

9:45 Lassan jönnek az eredmények: Eddig Asi 2 másodperccel üti Janikát, és 4,7-tel Pech-et.

6:30 A rallye2-ről azért nem írtam, mert az 1-esüknek (igazából 201) 11.00-kor van a szervizpark ki, és 11.30-kor ugyanúgy Egerszalók-Verpelét-tel kezdenek, mint a nagyok.

06:20 Időnk mint a tenger, az 1-es autó a tervek szerint 9.00-kor jön ki a szervizparkból, és 9.30-kor rajtol az első (Egerszalók-Verpelét) gyorsaságin. Addig folytassuk az egerrallye.hu verseny előtti interjúival. (Ja, és emlékezzünk meg azokról a sportbírókról, akik már a pályákon dolgoznak!)

 

Ifj. Tóth János - Tagai Róbert (Peugeot 207 S2000): "A négyféle pályát, a két napos tréning alatt könnyedén le lehetett tesztelni. Az elmúlt esztendő nem úgy sikerült, ahogy szerettük volna, talán az év első felében kellett volna néhány helyen kicsit gyorsabban menni. Minden év új, minden verseny új, de az biztos, hogy az egy éves tapasztalat sokat jelent. Közelebb vagyok az autóhoz, így biztosan többet ki tudok majd hozni belőle."

Herczig Norbert - Benics Kálmán (Skoda Fabia S2000): "A tavalyi évben azt hiszem kicsit a szerencsével álltunk hadilábon. Most kell, hogy legyen változás. Nagyon sok változáson ment keresztül a csapat, technikai, támogatói, és személyi változáson is. Muszáj volt egy kicsit változtatnunk a körülményeken, mindent kizárni, ami hátráltathatja a sikeres eredményt. Laci maga döntött úgy, hogy inkább a háttérből segít minket, hétköznapi elfoglaltságai miatt nem tudott maximálisan a versenyre koncentrálni. Az autó megkapta a legutolsó fejlesztéseket, például egy teljesen új motorprogramot és váltóprogramot. Kíváncsian várjuk a rajtot!"

Hideg Krisztián - Kecskeméti Balázs (Mitsubishi Lancer Evo IX.): "Nagyon jól sikerült a felkészülés, sokat tréningeztünk, Balázzsal nagyon jó az összhang. A tegnapi teszten kipróbáltam az autót, ami jónak tűnik. Kapott egy-két új dolgot, reméljük ezek fényében jól fog sikerülni a verseny!"

Kakuszi Zsolt - Kakuszi Csaba (Ford Fiesta S2000): "Ebben az évben már két alkalommal volt lehetőségünk visszarázódni a versenyzésbe, úgy érzem, ez nagyon jól jött, mert a kezdeti izgalom így lejött a vállunkról. Kedvelem ezeket a pályákat, ahol először tesszük próbára a Fiestát. Tavaly nem szerepeltek itt túl jól a S2000-esek, bízom benne, hogy ez most változni fog... Ha az első-ötben végeznénk, elégedettek lennénk!"

Hadik András - Juhász István: "Egerben egy új Subaruval indulunk, ami elég későn, januárban érkezett meg. Saját magunknak építettük, így még nem tudtunk 100%-osan befejezni. A lényeg, hogy itt vagyunk Egerben, majd elválik, hogy mi lesz!"

Spitzmüller Csaba - Szőke Tamás (Mitsubishi Lancer EVO X.): "Ezt az autót az angol csapat az új R4-es szabályok szerint fejlesztette. Szerencsére sikerült vele néhány kilométer mennem. Igazából ez a következő versenyre fog teljesen összeállni, azonban a szezonnyitóra is nagy várakozásokkal tekintünk, szeretnénk pontokat rabolni!"

Kazár Miklós - Szőke Tamás (Mitsubishi Lancer EVO IX.): "Viccből azt mondtam, hogy a második hely már csalódás lenne... Nagyon készültünk, az autó teljesen fel van újítva. Azt terveztük, hogy az első gyorsaságitól kezdve, egészen a végéig nyomjuk a gázt, egyedül a defektekre fogunk vigyázni, mert elég sok helyen gödrös a pálya. Remélem, a jó idő idecsalogatja a nézőket, ami visszahozza a régi rali hangulatot!"

Ollé Sándor - Budai Annamária (Suzuki Swift S1600): "Nagyon szeretjük az egri pályákat, mert nagyon technikásak és a sok lassítónak köszönhetően jobb eredményt lehet ezzel az autóval elérni. A Swiftet egy új mérnök kezeli, és a versenyt megelőző teszten az új rajtprogrammal sokkal jobbnak éreztem az autót. Az ötös kategóriát kíváncsian várjuk, ahol a régebbi R3-asokkal, az új DS3-asokkal versenyezhetünk. Törekszünk a győzelemre!"

Botka Dávid - Szenner Zsolt (Mitsubishi Lancer EVO IX.): "Nagyon bizonytalanok vagyunk, mert habár volt egy nagyon jó tesztversenyünk, ahol komolyan elhúztunk a többiektől, a következő viadalon nem tudtunk a harmadik - negyedik helynél jobbat jönni. Így ez egy meglepetés verseny lesz, bízom benne, hogy megnyugszom az első gyorsasági után. Az autó a régi, de  teljesen új a szervizcsapat, és mások a beállítások is."

Balogh János - Holczer Dániel (Mitsubishi Lancer EVO IX.): "Ha nem lesz változékony az idő, minden rendben lesz, hiszen jól felkészültünk. Kipróbáltam az autót, amivel tavaly Turi Tomi ment, igaz másik lengéscsillapítót kapott, és átesett egy téli felújításon. A két napos teszten sikerült az autóval megismerkednem, innentől kezdve az első verseny előtti pozitív várakozása van csak bennem. Egyedüli dolog, ami óvatosságra int, hogy az Eger rali sosem sikerül, de tavaly már célba értünk, azonban csak a sokadik helyen. Bízom benne, hogy most sikerül egy pozitív mérleget zárnunk!"

Forrás itt és itt

 

Nos, brumi86 pénteki impresszióit megosztotta velünk:

 

Spici sajtótájékoztatóján nem hangzott el semmi érdekes infó. Annyi, hogy R4 lesz az év hátralevő részén, de a mostani versenyen gondok vannak, mert nem igazán tud mit kezdeni egy frissen homológizált géppel az ATB. Megy idén magyar, román bajnokságban, rallycrossban és más külföldi helyszíneken.

Gépátvétel: Béres Audija nagyon nagyon csúnya lett :( 
Nagyobb meglepetés egyébként nem volt. Talán Hadik az új Subaruval. (Bár azért ez nem volt olyan letaglózó erejű)

 

19:32 Egy rajtceremóniát elég nehéz közvetíteni, de találtam egy folyamatos élőképes webkamerát, a képek többet mondanak ezer szónál. 

19:30 A dobogóról lehajtva kövér gáz, majd nagy fék a sportbíróknál, akik a menetlevélre írják a "KI" időt.

19:25 Felpezsdült az élet, de közel sincs teltház. (Jönnek az első fecskék :)

19:12 Idézgetek, közben meg felkapcsolták a villanyt a rajtdobogón, és a nép is gyűlik.

19:10 Volt, aki megkérdezte a versenyzőket, akik nagyon boldogok és bizakodók.

Krózser Menyhért - Lovay Miklós (Citroen DS3 R3): "Csodás helyzetben vagyunk, egyelőre minden klappol. Jó a kocsi, és a navigátorom is. Már csak az időeredményekre vagyunk kíváncsiak, hogy milyen időket lehet majd a kocsival futni. Eddig a teszteken remekül üzemelt, izgatottan várjuk a rajtot." 

Pethő
István - Rubóczky Attila (Mitsubishi Lancer Evo IX.): „A régi-új navigátorommal nagyon jó az összhang az autóban, amit a felkészülés is bizonyított. Szeretném, ha beférnénk a kategóriánk első-három helyének valamelyikére, amit a többi versenyre is kitűztük. Jól felkészítettük az autót, így csak rajtunk múlik ez a verseny!”

Osváth
Péter - Farnadi Ágnes (Mitsubishi Lancer Evo IX.): "Reméljük jobban sikerül ez az év, mint a tavalyi! Építettünk egy új autót, igaz nagy különbség nem nagyon érezhető, csak kisebb módosítások vannak benne. Ugyanúgy készültünk, mint az elmúlt években, bízunk benne, hogy több szerencsénk lesz!" 

Matics
Mihály - Viczena Gábor (Mitsubishi Lancer Evo IX.): "Egy bajnoki címmel a zsebünkben autót és kategóriát váltottunk. Természetesen szeretnénk ezt az eredményt megismételni, de sokkal nehezebb lesz, nagyobb kihívás! Az autó egy vadonatúj építésű N-csoportos Mitsubishi, igaz a Mecsek ralin már átesett egy teszten. Azóta került az autóba néhány újítás, remélem ezek a fejlesztések pozitív irányba befolyásolják az autó teljesítményét..." 

Bútor
Róbert - Bacigal Igor (Peugeot 207 S2000): "A pécsi versenyt egy tesztelésnek szántuk, de természetesen nyerni szeretnénk, mint sokan mások is. Másrészről szeretném élvezni azt, amiért eddig dolgoztunk az elmúlt négy-öt hónapban. Tegnap érkezett meg a PH Sport az autóval, amit nem is akartam elhinni. Az igazi élmény mindig az, amikor beleülhetek az autóba, így sokkal különlegesebb élmény volt a tegnapi nap, mint bármi az életemben, ráadásul a születésnapommal is egybeesett. Az eredményen kívül tehát nagyon szeretném élvezni minden pillanatát, lehet, hogy nem ismétlődik meg ez az év. Szeretnék jól szerepelni ezen a versenyen, hiszen a legfőbb vágyam az abszolút magyar bajnoki cím!"

Forrás: Eger Rallye

 

19:00 Még bőven el lehet férni. Még odaértek! :)

18:50 Ma 19.30-kor hatalmas látványosságok közepette az ünnepélyes rajtceremóniával elindul a 2011. évi Országos Rallye Bajnokság. A rajtdobogó már áll, a fotósok is gyülekeznek, de még minden csendes.

Addig egy kis színes:  

Mától homológok az R4-es autók, vagyis egy új kategória első éles bevetésének lehetünk a hétvégén tanúi. (Ha olyan dagályos és patetikus lennék amilyen nem, mert közismerten szerény vagyok mint az ibolya, na akkor azt mondanám: egy új kategória születésének történelmi tanúi leszünk Egerben.) Ez viszont több szempontból izgalmas: van olyan versenyző, aki az év hátralévő részében ilyen autóval menne, de most még a régi, N-es vassal érkezett, és van olyan, ki már most ilyen autóval indul. Idén nem lehet versenyt "mínuszolni", vagyis valamennyi futam eredménye beleszámít az év végi eredményekbe. Na, vajon létezik erre a helyzetre jó megoldás? Könnyen meglehet, hogy a kategória év végi eredményét az határozza majd meg, hogy Egerben mi történik.

Címkék: morzsák orb eger rallye

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr72791750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skorpantó 2011.04.01. 22:14:30

Krózser Menya navigátora a fiam.Holnap hajnalban indulok Egerbe izgulni értük..

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.04.01. 22:19:54

@skorpantó: Szart a kerék alá! Ha külditek az infót, mi kitoljuk! Ha a mobilnet macerás, dobj egy üzenetet, adok számot, amin elértek, hogy özönöljenek a hírek.

vancello · http://vancello.hu 2011.04.03. 16:55:01

2-3 nagy név és a Mitsubishi-kupa. Eddig csak rosszat hallottam/olvastam a versenyről.
Azért gratula Bútor Robinak.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.04.03. 20:25:29

Most értem vissza Sirokról. Nekem tetszett a két nap.. Fanyalgók mindig lesznek.

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.04.03. 20:37:56

Mai benyomás: Eger rally SOHA TÖBBET!!

GiXXXer 2011.04.04. 09:49:41

Hát a verseny szerintem sem volt nagy durranás, pár szép momentumot kivéve. Persze a rozsnaki szűk részen történtek izgalmas dolgok, oda kellett volna menni... :)

Nekem a legnagyobb csalódást a tisztelt nézők okozták: szombaton 10-ből 6-7 hullarészeg, kötözködtek mindenkivel, ugattak, el akarták lopni a táblákat, hogy essen végre valaki, anyázták a sportbírót, a fotósokat. Volt, aki már kora reggel járóképtelenre itta magát, délutánra meg még sokat nőtt a műthető állapotúak aránya. Okoztak két bozóttüzet, egy potom 3 ha-s domboldal égett le, miattuk csúszott 2 órát a verseny, meg etap lett egy gyors fele. Ezúton köszönjük!

Én személyesen fogok írni Lakatos Úrnak, hogy a következő években a belépőből befolyt összegből legyen szíves biztonsági emberkéket fizetni (akár ott a polgárőrség), akik kiemelik a leghangosabb, és a verseny levezetése szempontjából legveszélyesebb "nézőket". Ültessék be a hangosbeszélős autóba, és a gyorsot megszakítva távolítsák el, közben a hangszóróból mondják, hogy azért állunk, mert ezt a részeg barmot el kellett vinni innen: ezzel lehetne példát statuálni! Párezer néző látná a fejét, hogy miatta állunk, ha rövid távon nem is, de hosszabb távon szerintem jó irányba menne el a nézők viselkedése, kevesen szeretnének közútálat tárgyai lenni.

Szerintem.

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.04.04. 10:07:41

@GiXXXer:
"Én személyesen fogok írni Lakatos Úrnak, hogy a következő években a belépőből befolyt összegből legyen szíves biztonsági emberkéket fizetni (akár ott a polgárőrség), akik kiemelik a leghangosabb, és a verseny levezetése szempontjából legveszélyesebb "nézőket". Ültessék be a hangosbeszélős autóba, és a gyorsot megszakítva távolítsák el, közben a hangszóróból mondják, hogy azért állunk, mert ezt a részeg barmot el kellett vinni innen: ezzel lehetne példát statuálni! Párezer néző látná a fejét, hogy miatta állunk, ha rövid távon nem is, de hosszabb távon szerintem jó irányba menne el a nézők viselkedése, kevesen szeretnének közútálat tárgyai lenni."

Nagyon jó és nagyon helyes, hogy Te ezt így látod DE nagyon sok balfasz gyökér van (nem tudok mást mondani rájuk), aki nem képes betartani a biztonsági ember utasítátát sem. Ahol voltam voltak rock koncerteken, metál fesztiválokon edzett biztonsági emberek, akik nem tudtak mit csinálni: Kérték, hogy tartsák be az utasításokat. Látszólag eleget tettek a nézők a kérésnek, arrébb mentek két méterrel, és ugyanolyan rossz helyre visszaálltak. Amikor ezt 5ször eljátszák az emberrel beleun, és szarik a balfasz parasztokra!!!

GiXXXer 2011.04.04. 10:12:41

@brumi86: ezért kéne a legittasabb, a rendezés szempontjából veszélyes emberkéket levinni a gyorsról, ott akár egy igazoltatás és egy kis elbeszélgetés erejéig a rend éber őreinek átadni. Ez több ezer néző érdeke, és ha nem is azonnal, de lassan éreztetné hatását. Ha a legrészegebbekben nem is tudatosulna a felelősségre vonás lehetősége, de a társaság pár tagjában igen, főleg, ha látnák, hallanák, tudnák, hogy pár rendbontó már a bütykös taxi vendégszeretetét élvezi. :)

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.04.04. 10:16:33

@GiXXXer: Mindez működne, ha értelmes, gondolkodó lényekről lenne szó, de sajnos itt állatok voltak. Az a baj, hogy akik olvassák ezt a blogot, azok nem közéjük tartoznak...
Eléggé sok versenyen dolgoztam már, nyugaton soha nem volt akkor probléma, ha mondtuk egy-egy nézőcsoportnak, hogy le lesz állítva a verseny, ha nem viselkednek normálisan. Mindjárt tudták hol a helyük...

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.04.04. 11:33:53

@GiXXXer: @brumi86: van erre szabálysértési tényállás, amit egyébiránt kitiltás intézkedéssel lehet színesíteni. 50 kHUF-fal is meg lehet a jóembert mérni miatta. Nekem lenne ötletem, hogy mit kell ilyenkor csinálni. Nem biztonsági őrökből, hanem fele részben rendőrökből (legjobb, ha a Készenléti Rendőrség sokat próbált legényeiből) álljon a biztonsági staff. Ugat valaki, a rendőr feljelenti, ha nem hagyja abba, nem a hangosautó, hanem a rabos jön be.

Csak ez egy kicsit drágább lenne...
Azt hiszem egy posztban erről eljogászkodok majd egy kicsit.

Egyébként, ha van fotó és videófelvétel az ügyről, akkor a szervező tegyen feljelentést, az is épp elég.

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.04.04. 11:40:11

@B. Capelluti: Tavaly volt, hogy rendőrök elvittek egy nézőt (fejszével ment az egyik sportbírónak), ha jól tudom akkor SEMMI nem lett az ügyből...
Most is voltak kint rendőrök (igaz nem KR-esek), de az ezerötszázatfizetekbármitmegtehetek nézőt ez sem nagyon érdekelte..

JATYA 2011.04.04. 21:13:39

Na a belépővel kapcsolatban!! Kérdeztem szombaton egy zöld mellényest,hogy ki,és hogy fogja szedni a pénzt,mert nem biztos,hogy éppen akkor ott leszünk!
A faszikám csak nézett,hogy mikor röhögöm el magam,mint áprilisi tréfa,de aztán,amikor leesett,hogy ezt komolyan godolom,ill kérdezem,ennyi volt a válasz! : nem is hallottam ilyenről!!!!!.Vasárnap láttam kb három ember nyakán belépőkártyát!Ilyen fasza "szervezésért"n em igen kellene pénzt kérni!!!
A szombat fasza volt,látványos!! Az idő is jó volt!! De ami feltünt,hogy pénteken nem sokan voltunk a Dobó téren!!! Szerintem ez jele valaminek! Tavaly nem volt hely!!!!!!!!!!
Remélem ezután már csak jobb lesz!!!

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.04.04. 22:07:05

Nem akarok hülyeséget írni, de úgy hallottam egyet el is vittek szombaton: mentővel. Ha tényleg igaz a hír, miatta már nem kell többet fognunk a fejünket...

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.04.05. 00:45:55

Ajj, nem bírok már gépelni ilyenkor, szóval Capellutit találtam meg :)

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.04.05. 10:02:50

@edeleny beres: "tuti" elszólás. (És pontosítsunk egy kicsit: G. Capellutit találtad meg.)

G. Capelluti 2011.04.06. 09:49:58

@edeleny beres: És tényleg! Hogy te milyen ügyes vagy!? :-D

Vajmaci 2011.04.06. 13:22:45

Amit GiXXXer ír tökre támogatható dolog!Nekem is akadt pár delirium tremes-ben lévő emberrel dolgom,bár pár piás srác egész korrekt volt!
Az orrom előtt esett ki a Nagy Tamás a másodosztályból..odarohant hozzájuk eg yjópár srác,beszélgettek.Megjelent egy fickó, jócskán kapatosan egy üveg pálesszel,és egy-egy doboz sörrel,majd a versenyzők kezébe nyomta "fájdalomdíj" gyanánt, hogy:"-...ti már úgysem vezettek ma..."-
Jópofa volt!:)

Gabeszphoto 2011.04.06. 13:23:16

Bocsesz...elfelejtettem nicket váltani!:)
20 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása