Vargagixxxer kint járt a hétvégén az Egerszalók-Verpelét gyorson és Egerbaktán. Élvezzétek!
10 perc Eger
B. Capelluti | 2011.04.06.
Címkék: video orb eger rallye
A bejegyzés trackback címe:
https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr212803071
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
alprazolam 2011.04.06. 14:59:37
a 301-es Fordot lájkolom!
Csari 2011.04.06. 16:55:06
A Totalcaron ez Ladák koppkeresztként van reklámozva, azért az elég csúnya átverés.
kicsidio 2011.04.06. 18:00:46
ladák.LOL!:)
Gyerekek én nem ismerem a rallyt még csak nem is szeretem de ezt most kíváncsiságból megnéztem mert állandóan címlapon van.
Nem normális dolog ez a nagy lada istenítés...Az öreg Escort mag az öreg Quattro százszor jobban nyomta mint az a sok bohóc...szerintem.
Gyerekek én nem ismerem a rallyt még csak nem is szeretem de ezt most kíváncsiságból megnéztem mert állandóan címlapon van.
Nem normális dolog ez a nagy lada istenítés...Az öreg Escort mag az öreg Quattro százszor jobban nyomta mint az a sok bohóc...szerintem.
HPG 2011.04.06. 18:35:57
H@kicsidio: a nem értesz hozzá, akkor mér is szólsz bele?
Ezt már megfigyeltem, hogy azok pofáznak, akik ott sem voltak, vagy fingjuk sincs az egészről.
Mondta valaki, hogy ere erre az oldalra?
NEM!
Ezt már megfigyeltem, hogy azok pofáznak, akik ott sem voltak, vagy fingjuk sincs az egészről.
Mondta valaki, hogy ere erre az oldalra?
NEM!
HPG 2011.04.06. 18:39:22
Egyértelmű, hogy a kép meg a videó nem adja át az ottani élményt, de Nektek hiába mondom, mert úgy sem értetek hozzá.
Fáradtságot meg nem vesztek arra, hogy kidugjátok a seggeteket otthonról.
Mondjuk az ilyen ne is jőjjön ki, mert csak nyígna, hogy fúj a szél, meg hangosak az autók, meg ésatöbb...
Fáradtságot meg nem vesztek arra, hogy kidugjátok a seggeteket otthonról.
Mondjuk az ilyen ne is jőjjön ki, mert csak nyígna, hogy fúj a szél, meg hangosak az autók, meg ésatöbb...
kicsidio 2011.04.06. 18:44:16
@HPG: És nem lehet saját véleményem???Nehogy már te mond meg, hogy mit szerethetek és hová írhatok véleményt.Leírtam KÍVÁNCSI voltam.Megnéztem véleményt alkottam nem tetszett nem fogok többet jönni!
Oda írtam SZERINTEM!!!!
Én meg azt figyeltem meg, hogy azok pofáznak akik nem tudnak két sort értelmezni az elvakultságtól!!!!Olvasd el próbáld meg értelmezni.
Bocsánatot kérek! LADA FOREVER!!!Az Escort szar sőt a Quattro is!!!:)
Oda írtam SZERINTEM!!!!
Én meg azt figyeltem meg, hogy azok pofáznak akik nem tudnak két sort értelmezni az elvakultságtól!!!!Olvasd el próbáld meg értelmezni.
Bocsánatot kérek! LADA FOREVER!!!Az Escort szar sőt a Quattro is!!!:)
nickkel 2011.04.06. 18:56:42
Audi quattro , "kutyacsont" Escort , Kocka Lada !!! Süti mind!
blaiser 2011.04.06. 19:40:42
Jo kis vidi, bar en a magam reszerol nem igazan ertem miert akkora majer gyorsasagi versenyen, aszfalton egy joreszt tapadasat vesztett (koppkereszt) auto. Az ilyen menjen driftelni, a rali idore megy... :) Bar nyilvan nem ertek hozza.
Tovabbi sok sikert a bolghoz!
Tovabbi sok sikert a bolghoz!
Gabeszphoto 2011.04.06. 20:12:01
@blaiser: Ajánlanám figyelmedbe Varga "cigány" Zoltán videóit a youtube-on!Lesz@rta az időt, kilinccsel előre kocsikázott,mert imádta hogy a nézők megvesznek érte!:)
IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.04.06. 20:33:20
@kicsidio:
Random futball csapat.LOL!:)
Gyerekek én nem ismerem a futballt még csak nem is szeretem de ezt most kíváncsiságból megnéztem mert állandóan címlapon van.
Nem normális dolog ez a nagy Random futball csapat istenítés...Az öreg Random futballista név mag az öreg Random futballista név #2 százszor jobban nyomta mint az a sok bohóc...szerintem.
@blaiser:
Azért megy sokszor aszfalton joreszt tapadasat vesztve (koppkeresztbe) az autó, mert így gyorsabb.
Ez is pályaverseny, (time attack) és nem egyszer tapadást vesztve megy koppkeresztbe:
www.youtube.com/watch?v=YiQ6FcyiPag
Random futball csapat.LOL!:)
Gyerekek én nem ismerem a futballt még csak nem is szeretem de ezt most kíváncsiságból megnéztem mert állandóan címlapon van.
Nem normális dolog ez a nagy Random futball csapat istenítés...Az öreg Random futballista név mag az öreg Random futballista név #2 százszor jobban nyomta mint az a sok bohóc...szerintem.
@blaiser:
Azért megy sokszor aszfalton joreszt tapadasat vesztve (koppkeresztbe) az autó, mert így gyorsabb.
Ez is pályaverseny, (time attack) és nem egyszer tapadást vesztve megy koppkeresztbe:
www.youtube.com/watch?v=YiQ6FcyiPag
rolls 2011.04.06. 20:53:38
"Csari 2011.04.06. 16:55:06
A Totalcaron ez Ladák koppkeresztként van reklámozva, azért az elég csúnya átverés"
-egyébként ide találsz?? -mert én nem.
-ja, - ide találsz? Akkor ne nézegesd a totalcart.
Lada? Ja. Hulladék volt mindig, -igen. De huszonévesen is helytállnak a nullkilóméteres gyárituningok között. (Kortársaikat a pálya közelébe nem engedik.) Mutass még egy ilyet. Lada Forever!
A Totalcaron ez Ladák koppkeresztként van reklámozva, azért az elég csúnya átverés"
-egyébként ide találsz?? -mert én nem.
-ja, - ide találsz? Akkor ne nézegesd a totalcart.
Lada? Ja. Hulladék volt mindig, -igen. De huszonévesen is helytállnak a nullkilóméteres gyárituningok között. (Kortársaikat a pálya közelébe nem engedik.) Mutass még egy ilyet. Lada Forever!
rolls 2011.04.06. 20:57:47
Köszi Totalcar, köszi Rallye Dream! Élmény volt! (nulla forintért!)
szita szita péntek 2011.04.06. 21:06:50
@rolls: :) Hogy úgy van!
faterpolo 2011.04.06. 21:21:33
@HPG: Én se voltam ott, még soha egy versenyen sem. De szeretnék, bár nem rajtam múlik. AMikor egyszer tudtam volna menni az esztergomi futamra, akkor meg nem volt.
Ennek ellenére belepofázok: BMW E30 morgása: öt csillag. Audi Quattro vészjósló prüszkölése féktávon: Öt csillag. Lada harsány üvöltése: Öt csillag. Lancerből kitörő géppuskaropogás féktávon: Öt csillag. Kihagytam valamit? Ja igen, a csikorgó kerekekkel (tán későn?) gumiakadály előtt befékező Civic: öt csillag. Meg a kutyacsont Escort, mert bevállalta, és mert eleve fasza járgány: öt csillag. És eleve minden fajta turbósüvítés: öt csillag.
Maga a sportág: öt plusz egy csillag. Jó ez, és kész. Akinek nem tetszik ne nézze, addig mi re... élvezettel nézzük.:)
Ennek ellenére belepofázok: BMW E30 morgása: öt csillag. Audi Quattro vészjósló prüszkölése féktávon: Öt csillag. Lada harsány üvöltése: Öt csillag. Lancerből kitörő géppuskaropogás féktávon: Öt csillag. Kihagytam valamit? Ja igen, a csikorgó kerekekkel (tán későn?) gumiakadály előtt befékező Civic: öt csillag. Meg a kutyacsont Escort, mert bevállalta, és mert eleve fasza járgány: öt csillag. És eleve minden fajta turbósüvítés: öt csillag.
Maga a sportág: öt plusz egy csillag. Jó ez, és kész. Akinek nem tetszik ne nézze, addig mi re... élvezettel nézzük.:)
G. Capelluti 2011.04.06. 22:24:04
@rolls: Remélem, most már ide találsz majd te is! ;-)
G. Capelluti 2011.04.06. 22:29:11
@rolls: Erről van szó! A TC jót akart nektek, hogy megtaláljátok ezt a videót. :-)
A köszöngetésből pedig ne hagyjuk ki Vargagixxxer mestert sem.
A köszöngetésből pedig ne hagyjuk ki Vargagixxxer mestert sem.
GiXXXer 2011.04.06. 22:34:31
hát szerintem is kicsit túlzás a koppkereszt, de ha így többen megnézik, hát nézzék!
Sajnos kevesen autóztak látványosan, főleg Egerbaktán, a hosszú lefelé jobbostól vártam többet, legalább az látszott volna, hogy csúszáshatár közelében vannak a vasak, de jópár Ladás is bevásárlótempóban ereszkedett alá.
Egyébként ha az élmenők frenetikus tempóját nem vesszük bele, akkor a Ladások jelentik a magyar rally látványos részét. Elsőkerekessel nem lehet igazán szépen fordulni, lehet a C2R2 akármilyen gyors, durranhat a Clio R3 akármekkorákat, a nézők mégis a Ladásoknak őrjöngenek igazán!
Remélem ennél már csak látványosabb videókat készítek idén, ez így szerintem picit langyos volt. Terpesi gyorsra kellett volna menni... :)
Sajnos kevesen autóztak látványosan, főleg Egerbaktán, a hosszú lefelé jobbostól vártam többet, legalább az látszott volna, hogy csúszáshatár közelében vannak a vasak, de jópár Ladás is bevásárlótempóban ereszkedett alá.
Egyébként ha az élmenők frenetikus tempóját nem vesszük bele, akkor a Ladások jelentik a magyar rally látványos részét. Elsőkerekessel nem lehet igazán szépen fordulni, lehet a C2R2 akármilyen gyors, durranhat a Clio R3 akármekkorákat, a nézők mégis a Ladásoknak őrjöngenek igazán!
Remélem ennél már csak látványosabb videókat készítek idén, ez így szerintem picit langyos volt. Terpesi gyorsra kellett volna menni... :)
edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.04.06. 22:52:57
Gixxer, én is ott álltam a baktai hosszú jobbosban! Osztom a véleményed, sokkal TÖBBET vártam...
De van akikben sosem csalódik az ember: Tajmel és Jana!!! Most indultak először túrában VFTS-es barátaim is előfutni, nekik is hálás vagyok, hogy elrúgták a végét! :)
Még egy jó tanács - mivel itt a jobbosban betapadt mindenki, mint állat, talán jobban jársz ha legközelebb a postától veszed a kijáratot és még az utána lévő balos + a gumis kikerülős eleje is benne van!
De van akikben sosem csalódik az ember: Tajmel és Jana!!! Most indultak először túrában VFTS-es barátaim is előfutni, nekik is hálás vagyok, hogy elrúgták a végét! :)
Még egy jó tanács - mivel itt a jobbosban betapadt mindenki, mint állat, talán jobban jársz ha legközelebb a postától veszed a kijáratot és még az utána lévő balos + a gumis kikerülős eleje is benne van!
GiXXXer 2011.04.06. 23:04:28
@edeleny beres: még azt sem tudjuk, hogy jövőre merre mennek... :) Pár évig felfelé mentek.
Idén még fentebb akartam menni a 24-esen, van ott egy-két jó hely, csak belemásztak a hangyák az energiaitalomba, így kocsmáznom kellett... :) Koffeinfüggőség, na!
Idén még fentebb akartam menni a 24-esen, van ott egy-két jó hely, csak belemásztak a hangyák az energiaitalomba, így kocsmáznom kellett... :) Koffeinfüggőség, na!
edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2011.04.06. 23:09:13
Fentebb van egy visszafordító is, de volt ott ismerős és Ő sem mondott sokkal jobbakat... Régebben jött lefelé is! Valószínűleg ezért spórolta most el inkább mindenki, mert akkor elég sor rumli volt (Homola kivitt a C2-vel egy villanyoszlopot - ki akarták szedni, gyereknek letépte a felni egy ujját..., Suzuki is tetőzött belső íven lévő árokban, Micsu bement a szembe kertbe...)
Mesélték ezeket nekem is, én bőven elégedett lettem volna, ha csak kicsit merészebben jönnek, nem vagyok az a katasztrófaturista típus :)
Mesélték ezeket nekem is, én bőven elégedett lettem volna, ha csak kicsit merészebben jönnek, nem vagyok az a katasztrófaturista típus :)
comp 2011.04.06. 23:19:27
@IV. (Parkoló) Béla: "Azért megy sokszor aszfalton joreszt tapadasat vesztve (koppkeresztbe) az autó, mert így gyorsabb."
Ez nagy baromság, remélem te sem gondoltad komolyan, és rendesen jártál fizika órára általánosban.
Ez nagy baromság, remélem te sem gondoltad komolyan, és rendesen jártál fizika órára általánosban.
vancello · http://vancello.hu 2011.04.06. 23:26:30
Gixxxer videóit mindig öröm nézni, örülök, ha egyre többeknek tetszik.
A totalcaros cím meg valóban túlzás, vagy ahogy mondani szokás, bulváros, de erről nem a blog tehet.
A totalcaros cím meg valóban túlzás, vagy ahogy mondani szokás, bulváros, de erről nem a blog tehet.
tomoo 2011.04.06. 23:33:57
Köszönjük a videót! Már azt is tudom hogyan szakadt le a szuvenírnek elhozott EVO IX szélesítés.
GiXXXer 2011.04.07. 00:32:40
@tomoo: Ha a lassítónál történt csattanásra gondolsz, akkor az nem evo9 volt, hanem wrc05.
@faterpolo: @apoa: Béres papa Quattroja most igen diszkrét volt, szerintem turbógondokkal küszködhettek az egész verseny alatt, ezért ment az ALS csak az első körben, akkor is csak óvatosban.
Nézzétek meg ezt: www.youtube.com/watch?v=VXVUuZif0MM
0,32-nél, 2:49-nél, 4:33-nál, és 6:05-nél is a Quattro látható-hallható, no music, pure engine sound. Akkor még sokkal brutálisabb hanggal!
@faterpolo: @apoa: Béres papa Quattroja most igen diszkrét volt, szerintem turbógondokkal küszködhettek az egész verseny alatt, ezért ment az ALS csak az első körben, akkor is csak óvatosban.
Nézzétek meg ezt: www.youtube.com/watch?v=VXVUuZif0MM
0,32-nél, 2:49-nél, 4:33-nál, és 6:05-nél is a Quattro látható-hallható, no music, pure engine sound. Akkor még sokkal brutálisabb hanggal!
GiXXXer 2011.04.07. 00:41:37
@faterpolo: ja és a kutyacsont Escort! Mixi bácsi versenyez vele már pár éve, tavaly még ORB-ben ment, idén már Historicban indul. És ez a kis megcsúszás szokatlan tőle, ő igen "megfontoltan" vezet egyébként. Többen megjegyezték, hogy milyen gyorsan jött már! :)
De mikor szép komótosan megjelenik, bárhol is induljon, mindig sokan üvöltik, hogy Mixiii! Trombitaszót is szokott kapni, nyáron lengenek neki a pólók, mindenki szereti! :) Ő már szerves része a magyar rallytörténelemnek!
Hány éve is rallyzik? 36 éve? :)
De mikor szép komótosan megjelenik, bárhol is induljon, mindig sokan üvöltik, hogy Mixiii! Trombitaszót is szokott kapni, nyáron lengenek neki a pólók, mindenki szereti! :) Ő már szerves része a magyar rallytörténelemnek!
Hány éve is rallyzik? 36 éve? :)
GiXXXer 2011.04.07. 00:45:05
@GiXXXer: nem kutyacsont, de barom vagyok már. Nézzétek el nekem, hosszas videóvágás után, hajnal 1kor, hogy kutyacsontnak néztem Mixi verdáját, eszembe nem jutott, hogy Wirtmann vállalós kanyarvétele is Escort segítségével bontakozott ki. Meg egyáltalán az sem jutott eszembe, hogy a jelzőnek mi értelme.
De legalább azután leesett, hogy elküldtem.
:D
De legalább azután leesett, hogy elküldtem.
:D
faterpolo 2011.04.07. 00:55:41
@GiXXXer: ... és 5:51-nél a kis híján hősi halált haló macska, ahogy kifut a BMW elől. :D
Hát igen, ezen a videón kicsit combosabb a Quattro-hang, jobban hasonlít a Too Fast To Race-ban hallottakra. Azon a folyómenti szőlőültetvénybe rajzolt szerpentinen én is végigcsapatnék egy... tulajdonképpen bármivel, amit motor hajt és gurul :D
Hát igen, ezen a videón kicsit combosabb a Quattro-hang, jobban hasonlít a Too Fast To Race-ban hallottakra. Azon a folyómenti szőlőültetvénybe rajzolt szerpentinen én is végigcsapatnék egy... tulajdonképpen bármivel, amit motor hajt és gurul :D
faterpolo 2011.04.07. 01:01:34
@faterpolo: Na jó, azért nevezzünk nevén pár odaillő járművet (mármint a szerpetinre): 131 Abarth, VFTS, Lancia Delta HF Integrale, aztán ha kilépünk a rallye műfajából: Alfa 75 Milano, Alfetta GTV6, MX-5, BMW E30, Ford Capri 2.8 meg még jó páran...
vizsla_barat 2011.04.07. 01:02:42
es e mellett a NASCAR letezik...soha nem fogom megerteni.
Cak kicsit vagyok autobuzi (tervekben szerepel egy rendorsegi Crown Vic Cosworthositasa:) ).de szerintem a Lada ennyi ido utan is autoformaju, megbizhato, kenyelmes, befutheto es olcson fenntarthato auto.
Cak kicsit vagyok autobuzi (tervekben szerepel egy rendorsegi Crown Vic Cosworthositasa:) ).de szerintem a Lada ennyi ido utan is autoformaju, megbizhato, kenyelmes, befutheto es olcson fenntarthato auto.
lujo22 2011.04.07. 03:12:46
@HPG: Te aztán kurvára értesz hozzá! Ugyanis aki állandóan keresztben csúszva autózik, az ilyen faszfejeknek lehet h tetszik, de nem lesz túlzottan eredményes, mert ez mind időveszteség. Ami meg a Ladakat illeti, 1966-ban mutatták be. Az általad említett autókat, mind később, nagyobb motorokkal, ennek megfelelően nagyobb teljesítménnyel is.
lujo22 2011.04.07. 03:15:39
Pontosabban a Lada megfelelőjét a Fiat 124-et mutatták be 1966-ban. Lada gyártása 1969-ben, ami azóta alapjában nem változott.
lujo22 2011.04.07. 03:20:22
BOCSÁNAT HPG-től, mert nem ő ír baromságot, hanem diócskától, aki elismeri nem ismeri a rallyt. :D
Szkotti 2011.04.07. 10:42:59
@Csari: a totalcaros beharangozó címe:
" A Lada koppkeresztbe még mindig király"
ez egy megállapítás, ami szerintem nagyon is rendben van. Nem azt írták, hogy "félórás videó 60 fokos driftszöggel verető ladákról".
Nézőcsalogató? Igen
Hazug? Nem.
" A Lada koppkeresztbe még mindig király"
ez egy megállapítás, ami szerintem nagyon is rendben van. Nem azt írták, hogy "félórás videó 60 fokos driftszöggel verető ladákról".
Nézőcsalogató? Igen
Hazug? Nem.
Szkotti 2011.04.07. 10:52:44
@blaiser: Nagyon is értesz hozzá, pár kiegészítés:
- a verseny, az egy RALI volt, azon belül egy GYORSASÁGI SZAKASZ.
- a gyorsasági versenyt pályán játsszák, kicsivel másabb szabályokkal, bár kétségtelen, az is időre megy.
Azért májer egyébként, mert meg tudja mutatni, hogy ez itt a "reli". Ezért mennek ki a tömegek, mert az óra elleni küzdelem sokszor nem anyira látványos. A Zsigulátorok meg ugye olyan kategóriában mennek, hogy ott a puszta benntmaradás is fél győzelem, nem mindenki vezet fogvicsorgatva a legjobb időért.
Zsírpapa (az egyik VFTS pilótája) tavaly Mecseken mondta, hogy talált a műhely sarkában 4db ezeréves Matadort, felrakta, aztán amíg el nem durrannak, addig megy, mert Mecseken menni kell. Ez is egyfajta versenyzői hozzáállás (a lehető legjobb, véleményem szerint). Na gondolhatod, hogy ő nem az abszolút időre hajtott.
- a verseny, az egy RALI volt, azon belül egy GYORSASÁGI SZAKASZ.
- a gyorsasági versenyt pályán játsszák, kicsivel másabb szabályokkal, bár kétségtelen, az is időre megy.
Azért májer egyébként, mert meg tudja mutatni, hogy ez itt a "reli". Ezért mennek ki a tömegek, mert az óra elleni küzdelem sokszor nem anyira látványos. A Zsigulátorok meg ugye olyan kategóriában mennek, hogy ott a puszta benntmaradás is fél győzelem, nem mindenki vezet fogvicsorgatva a legjobb időért.
Zsírpapa (az egyik VFTS pilótája) tavaly Mecseken mondta, hogy talált a műhely sarkában 4db ezeréves Matadort, felrakta, aztán amíg el nem durrannak, addig megy, mert Mecseken menni kell. Ez is egyfajta versenyzői hozzáállás (a lehető legjobb, véleményem szerint). Na gondolhatod, hogy ő nem az abszolút időre hajtott.
Szkotti 2011.04.07. 10:59:50
Ladákhoz egy szösszenet: vasárnap a szervizben néztük az RTE mezőnyt, és azon kuncogtunk, hogy a Ladákat (_mindet_) kivétel nélkül szögelték, és nem kicst, váltó- és dificserék, kalapálás mindenhonnan, míg a rizskályha elsőkerekesek begurultak, és szélvédőmosáson kívül nem sok szerviztevékenységet láttunk.
Persze ez a megállapításom az idők és közlekedés módjának ismerete nélkül semmit sem jelent :o)
Mindenesetre én örömmel láttam, mennyi szépen megépített orosz gép futkoz még.
Persze ez a megállapításom az idők és közlekedés módjának ismerete nélkül semmit sem jelent :o)
Mindenesetre én örömmel láttam, mennyi szépen megépített orosz gép futkoz még.
hbe 2011.04.07. 11:59:42
Tetszett a video, köszi.
A Sirok-Egerbakta részen a legjobb helyekre sokat kell gyalogolni, de megéri, ha érdekel valakit, és jövőre is lesz itt szakasz. Ha Egerbakta felől mennek, akkor az úgynevezett Rábca-völgyben (ez az első völgy Egerbakta felől) pont a völgy aljában van egy jobb törés, de azt fullgáz környékén lehet venni, onnan fel padlón, és ott kezdődik egy 4 jobb, 4 bal egyre szűkülő 4 S-kanyar kombináció, na ott ismerszik meg a jó versenyző, de van még más jó hely is.
Én egy időben sokat jártam erre a rallye-ra, mivel közel lakom és rendszeresen járok ezeken az utakon, de eddig és a mostani video alapján is az a benyomásom, hogy túlóvatoskodja a versenyzők nagy része, pedig nem először jönnek már ide. Nemcsak a videón látható kanyart, hanem még jó párat amit láttam az évek során. Ha kimegy az ember, akkor nem azt várja szerintem, hogy tutira menjenek, aztán szép nyugodtan beforduljanak mintha Tesco-ba mennének. Tetszik a legeleje, akik tényleg precízen, tisztán mennek, még ha nem is olyan látványos, de utána már a közepe-vége különösebb látható koncepció nélkül megy, megáll a kanyar előtt szinte, vagy belegurul, mert sok lett a fék, vagy kevés a fék, és a következő kanyarban leesik teljesen az ívről. A 24-es egy amerre a tehén kóválygott vonalvezetés jó kombinációkkal, sok kiszámíthatatlan, törős kanyarral, hatalmas élmény lehet ezen lezárt állapotban menni, jó lenne, ha kicsit jobban megmutatnák a versenyzők, hogy élvezik, és ne csak arra menjenek, hogy végigérjenek.
A Sirok-Egerbakta részen a legjobb helyekre sokat kell gyalogolni, de megéri, ha érdekel valakit, és jövőre is lesz itt szakasz. Ha Egerbakta felől mennek, akkor az úgynevezett Rábca-völgyben (ez az első völgy Egerbakta felől) pont a völgy aljában van egy jobb törés, de azt fullgáz környékén lehet venni, onnan fel padlón, és ott kezdődik egy 4 jobb, 4 bal egyre szűkülő 4 S-kanyar kombináció, na ott ismerszik meg a jó versenyző, de van még más jó hely is.
Én egy időben sokat jártam erre a rallye-ra, mivel közel lakom és rendszeresen járok ezeken az utakon, de eddig és a mostani video alapján is az a benyomásom, hogy túlóvatoskodja a versenyzők nagy része, pedig nem először jönnek már ide. Nemcsak a videón látható kanyart, hanem még jó párat amit láttam az évek során. Ha kimegy az ember, akkor nem azt várja szerintem, hogy tutira menjenek, aztán szép nyugodtan beforduljanak mintha Tesco-ba mennének. Tetszik a legeleje, akik tényleg precízen, tisztán mennek, még ha nem is olyan látványos, de utána már a közepe-vége különösebb látható koncepció nélkül megy, megáll a kanyar előtt szinte, vagy belegurul, mert sok lett a fék, vagy kevés a fék, és a következő kanyarban leesik teljesen az ívről. A 24-es egy amerre a tehén kóválygott vonalvezetés jó kombinációkkal, sok kiszámíthatatlan, törős kanyarral, hatalmas élmény lehet ezen lezárt állapotban menni, jó lenne, ha kicsit jobban megmutatnák a versenyzők, hogy élvezik, és ne csak arra menjenek, hogy végigérjenek.
hbe 2011.04.07. 12:26:56
Amúgy a Bakta előtti nagy nyújtott jobbos viszonylag egyenletes ívű, könnyebb kanyar, mint látszik, mert előtte (pl. 1:05-nél) a derékszögű balosban amúgy is meg kell fogni, aztán utána jó helyről kezdve a fordulót lehet szépen jobbra menni, de hogy mennyivel több is beleférne, azt 1:08-1:12 között például lehet látni, ahogy a táblánál végig a jobb oldali sávban marad a versenyző, a kanyar kijáratánál is.
hapsi 2011.04.07. 12:42:01
Én az index-ről tévedtem ide, legnagyobb örömömre. Köszönöm a videót!
A Lada meg úgy szar, ahogy van, de szerethető (meg gyűlölhető). Agyonvágtam vagy négyet.
A Lada meg úgy szar, ahogy van, de szerethető (meg gyűlölhető). Agyonvágtam vagy négyet.
GiXXXer 2011.04.07. 12:55:05
@hbe: és ez még a java volt, tudnék pár olyan felvételt mutatni, ahol esküszöm én, utcai autóval, utcai gumival gyorsabban lejöttem volna. Sokan mintha tényleg 50-nél lassabban akartak volna a lakott területre érni... :)
Viszont Zsírpapa most az eredményre ment, nyilatkozta a versenyt megelőzően. Végülis 3ik lett, bár a vfts-es mezőnyben már alig van nevesebb versenyző, sőt, alig van Lada is az ORB-ben... sajna!
Viszont Zsírpapa most az eredményre ment, nyilatkozta a versenyt megelőzően. Végülis 3ik lett, bár a vfts-es mezőnyben már alig van nevesebb versenyző, sőt, alig van Lada is az ORB-ben... sajna!