No meg persze sokkal inkább a beállítások keresgélése. Ma délután kettőkor egy félórás teszt volt a program része a Hungaroringen.
Norbié volt a legjobb idő (1:57.551), amikor is Robert Dahlgren a Volvo C30-cal meglepetésre futott egy 1:57.396 kört. Lehet, hogy valamibe nagyon belenyúltak a srácok, de azért messze menő következtetéseket sem kell ebből levonni. A végén persze jött a Chevrolet armada és mindenkit lenyomtak. A teszt hivatalos végeredménye itt olvasható.
Még egy dolog kiderült. A SUNRED által fejlesztett és homologizált 1.6 benyás, turbó motorok egyelőre nem teszik versenyképesebbé a Seatokat. Legalábbis ha Oriola, Barth és Nyikjaer idejét nézzük, akkor kijelenthetjük, hogy voltak már előkelőbb helyen is a mezőnyben.
Holnap - a betétfutamokat nem számítva - a következő menetrend vár a versenyzőkre és a nézőkre:
09:00 - 1. szabadedzés
11:30 - 2. szabadedzés
15:00 - Q1 és Q2 (időmérő edzések)
Van egy dilemmám. Aki ment már a Hungaroringen, az tudja, hogy esőben teljesen máshol kell közlekedni. Több kanyarban is bután, rettenetesen rossz íven kell fordulni. Azonban ezt nem nagyon tudják a nagyok. Gondoljunk csak bele, amikor pár éve a F1 futamán leszakadt az ég alja, mindenki csak botorkált a pályán. Alonso kivételével. Ő volt az egyetlen, aki megtalálta a "rossz" íveket és költői túlzással élve körönként köröket adott még az akkor fényesen csillogó Suhamérnek is.
Hogy mi a dilemma? Ha esőben hibázol, az nagyon megbüntet. Jó lenne-e nekünk Michelisz drukkereknek ha esne az eső? És ha igen, akkor mikor? Az időmérőn, az első futamon, vagy a másodikon? Esetleg mindkettőn(hármon)? Neked mi a véményed?