Az M-Sport - a Fiesta WRC változataként - előállt a Ford Fiesta Regional Rally Car-ral (RRC).
Az új Fiesta RRC alapja a Ford Fiesta RS WRC, amely Svédországban a hármas befutóval bebizonyította, hogy ütőképes tachnika. Mindkét autó ugyanazokat a géneket hordozza, de a Fiesta RRC 30 mm-es szűkítőt és aerodinamikai módosításokat kapott, hogy beleférjenek a regionális kiírások szabályaiba. Az RRC a WRC változataként kerül forgalomba, és a megfelelő kittel hat óra alatt WRC-vé alakítható.
A Fiesta RRC egyaránt lehet a legtapasztaltabb pilóták választása, és az egyébként rendíkvül sikeres S2000-es Fiestából továbblépni szándékozók következő lépcsője.
Wilsonék honlapot is indítottak, az új autónak.
Saját bevallásuk szerint az autót azért készítették, hogy FIA ragionális szabályainak megfelelve, egyes nemzeti bajnokságokban is rajthoz lehessen velük állni RRC-ként, de oda lehessen állni velük a VB-futamok rajtjára is, WRC-ként.
Másik újdonságuk az új Ford Fiesta MS1, amely a Fiesta R2 előtti lépcsőt teremti meg, vagyis igazi belépő szintű raliartóként jellemezhető.
Így teljes a ralikarrierhez szükséges modellskála: MS1-gyel kezdve, R2-ben, majd S2000-ben folytatva, várja az RRC és végül az RS WRC a versenyzőket.
Az MS1 kit ugyanazt a biztonsági felszerelést, és alsó védőlemezt nyújtja, mint az R2-es gép, de széria motor és váltó marad az autóban. Ezzel arra is adott a lehetőség, hogy a versenyzők pénztárcájának megfelelően apránként legyen belőle R2-es autó.
M-Sport főnök Malcolm Wilson persze nagyon lelkes, modelpallettán átívelő karriereket remél.
Na jó, nem vagyok telhetetlen: legyen akkor kezdetnek jövőre egy MS1.