Nem élesben, csak teszten. Nekem az összes eddig megismerhető német belső közül ez imitt-amott bátortalannak tűnik. Oké, teszten nem szokás pürére törni az autót, megy egy utas is van vele, de mintha habozna az ötödikes, hatodikos részeken. Kris Meeke-hez képest biztosan.
Ken Block német belső
B. Capelluti | 2011.08.26.
Címkék: teszt video ford wrc deutschland rally
A bejegyzés trackback címe:
https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr63180958
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.08.26. 14:29:42
Bohóc, meg mutatványos, de ettől függetlenül szeretnék én ilyen bátortalanul menni a német WRC futam előtti teszten a top autóval..:)
etelefoto 2011.08.26. 14:36:23
A reptereken, meg a csarnokokban ennyi kőfal meg szőlő lejtő nincs, főleg ilyen szűk flaszter csíkkal.
Ez a fajta versenyzés nem is megy neki!
Ez a fajta versenyzés nem is megy neki!
Dirt Diver 2011.08.26. 17:06:21
Ha bárki más menne így, akkor "biztos csak rossz napja volt". Ha Ken, akkor már rögtön egy amatőr bal[äđz.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 17:21:28
@Dirt Diver: Nem. És balf.szozásról szó nem volt. Ő egy roppant ügyes akrobata. De nem raliversenyző. Ha megnézed az eredményeket, ahhoz képest, hogy milyen háttere van, meglehetősen halovány a teljesítménye. Campana egy teszten vezette a MINI-t ezelőtt, és csak 18-at kapott Kentől. Egy ismeretlen francia tehetség, eddig 2wd-s autókkal ment. Az SWRC-ben versenyző Tanak közel 10 perccel osztotta le. Ha időd engedi nézz bele a többi német belsőbe. De marketingben nagyon erős. (Hozzáteszem, minden tiszteletem az övé, hogy ilyen bumfordi cipőben vezet.)
Dirt Diver 2011.08.26. 17:24:46
Oké, de akkor meg, ha tudjuk, hogy nem úgy megy neki, akkor miért meglepő? :) Valószínűleg ő is sejtheti, hogy soha nem lesz a csúcs közelében, viszont melyikünk nem menne, ha megtehetné, még ha az utolsó helyen is kullogna. Valószínűleg csak élményautózik, a reklámértéket meg megéri.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 17:28:07
@Dirt Diver: Nem ez éri meg, hanem pl. a G4.
ricso-pc 2011.08.26. 17:36:42
ken block egy jó rally versenyző de a wrc járgányok egészen mások mint amerikában
higgyétek el!
amerika még mindig farhúzó subarukrol és 2,0 motorokrol szól
ja és a látványrol és ő ehez szokott és ezt az is bizonyitja hogy amerikában már volt bajnoki cime
higgyétek el!
amerika még mindig farhúzó subarukrol és 2,0 motorokrol szól
ja és a látványrol és ő ehez szokott és ezt az is bizonyitja hogy amerikában már volt bajnoki cime
ricso-pc 2011.08.26. 17:37:14
kell neki egy kis idő még és majd belejön
ricso-pc 2011.08.26. 17:38:55
és egyébként is ki a szimpibb ? egy olyan ember aki soha nem csinált semmi olyat ami miatt emlékezetes lenne?(ogier lobe)vagy az akiröl mindenki tudja hogy bohoz cipőárus driftgép zúzógép
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 17:47:20
@ricso-pc: Az amerikai bajnokság színvonala bármelyik európai bajnokságét sem éri el. Ha megnézed a videókat, a fejedet fogod fogni. Minden lesz ott, csak látvány nem.
Most tegyük hozzá, hogy két második helye volt az eddigi legjobb év végi eredménye az embernek az amerikai bajnokságban. (2005 óta ralizik, és versenyei több mint felén kiesett.)
És végül megjegyezném, hogy 44 éves lesz novemberben, így a belejövésre nagyon nem fogadnék.
Most tegyük hozzá, hogy két második helye volt az eddigi legjobb év végi eredménye az embernek az amerikai bajnokságban. (2005 óta ralizik, és versenyei több mint felén kiesett.)
És végül megjegyezném, hogy 44 éves lesz novemberben, így a belejövésre nagyon nem fogadnék.
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.08.26. 17:58:28
@ricso-pc: A hétszeres ralivilágbajnok nem csinált semmit, ami miatt emlékezetes lenne?
Egyébként az amerikaiaknál nincs is a szó hagyományos értelmében vett rali. Vagyis másról szól. Pont-pont verseny, de teljesen mások a kategóriák.
Amit ez a Blokk csinál, hogy jó nagy füsttel odabaszunk a tömegnek, az egy tipikus amerikai dolog, de sportértéke az nagyjából nulla.
Ja, és a Dirt3-ban messze a gymkhana a leggyengébb rész :)
Egyébként az amerikaiaknál nincs is a szó hagyományos értelmében vett rali. Vagyis másról szól. Pont-pont verseny, de teljesen mások a kategóriák.
Amit ez a Blokk csinál, hogy jó nagy füsttel odabaszunk a tömegnek, az egy tipikus amerikai dolog, de sportértéke az nagyjából nulla.
Ja, és a Dirt3-ban messze a gymkhana a leggyengébb rész :)
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 18:17:24
@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: 2005 óta van rendes ralibajnokság, de elég sovány. rally-america.com
Most éppen Mark Higgins tesója David vezeti.
Most éppen Mark Higgins tesója David vezeti.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 18:18:49
@B. Capelluti: @-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: akarom mondani, már meg is nyerte.
megint 2011.08.26. 18:54:39
Más bohóckodni egy reptéren, és más élesben a világ legjobbjai ellen, ott már nem tűnik olyan bátornak. Leob nem csinált semmit?? Nyomába sem ér ez a showmannnnn
MetalBandee 2011.08.26. 19:02:55
Amúgy ha jól tudom ez a cipőárus is azt mondta h csak mert szereti azért csinálja a rallyt, ami rendben is van. Csak sokan hiszik azt h valami jó versenyző, meg persze amerikába nagyon szeretik huuu mekkorát ugratott ez a Block gyerek ez egy igazi tökös amerikai. Aztán S2000-el perceket kap. Úgy h nekem se jön be ez a nagy hype-olós dolog. Maradjon a bója kerülgetésnél.
Alonso1 2011.08.26. 19:03:59
Jó, jó, Ken nem egy Loeb, OK. Lehet hogy habozik, de teszten nem szoktak kegyetlen módon csapatni, egyszer, másrészt én navigátort se hallok, akkor meg már elég bátor sztem. Meg mielőtt nagyon keménykednénk, azért megnézném hogy hány percet kapnának ettől a szerencsétlentől, úgyhogy csak óvatosan a fikázással...
red87 2011.08.26. 19:42:16
annak kell szeretni a srácot ami. egy kiváló üzletember, és egy nagyon ügyes sofőr. nem versenyző. lehet, hogy nem fekszik neki a kemény hajtás, és a feszített légkör, amit az produkál, hogy időt kell elérni. ő vezetni szeret, és rohadtul tud is, nagyon sokan szeretnénk fele annyira érezni a dolgokat, mint ő.
igen, nincs az élmezőnyben, de ha van pénze, hogy megtegye, és élvezi, akkor miért ne indulhatna ilyen futamokon? ettől nem bohóc, azért, mert nem valami ortodox ralis.
sokkal szimpibb pl Raikkönennél, aki ugyan jobban megy, de mégsem ember, csak egy gép.
szerintem nincs baj Kenny-vel :D
szeretnénk a helyében lenni...
igen, nincs az élmezőnyben, de ha van pénze, hogy megtegye, és élvezi, akkor miért ne indulhatna ilyen futamokon? ettől nem bohóc, azért, mert nem valami ortodox ralis.
sokkal szimpibb pl Raikkönennél, aki ugyan jobban megy, de mégsem ember, csak egy gép.
szerintem nincs baj Kenny-vel :D
szeretnénk a helyében lenni...
Alonso1 2011.08.26. 19:53:53
Én kedvelem Kimit. Ő egy régi bútor darab a modern világban, és mindent úgy csinál ahogy neki teszik, baszik mindre és mindenkire. Érdekes módon, amikor szakaszgyőzelmet aratott, az nem volt benne a Tv-be. Ha bukott az igen, na de az még is látványosabb....Köcsög média.Én tisztelem ezért, nem hiszem hogy F1-es pilóták közül bárki is tudna így döngetni ahogy Ő.Az hogy bukik, az meg azért van, mert széttapossa az agyát!Ezt kéne tenni a többi Ralisnak is, nem taktikázni...Ha rajtam múlna, csak kétkerék (inkább hátsó),és min. 400 lóerős Lancia Stratos szerü járgányokkal kéne csapatni mint régen, sokkal, de sokkal élvezetesebb lenne!Hol vagy Walther???Gyere vissza az Asconával!
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.26. 20:00:32
@Alonso1: Csak összehasonlításképpen: rallyedream.blog.hu/2011/08/15/panzerplatte
Ja, és Kimi szerintem is jó arc.
@red87: Én is szívesen lennék a helyében, de ezt a sportot időre vívják, ha nem jön be neki, ne erőltesse.
Tányérokkal dolgozó zsonglőr vs. pincér
Ja, és Kimi szerintem is jó arc.
@red87: Én is szívesen lennék a helyében, de ezt a sportot időre vívják, ha nem jön be neki, ne erőltesse.
Tányérokkal dolgozó zsonglőr vs. pincér
MetalBandee 2011.08.26. 20:18:37
Távol álljon tőlem h bármilyen rally versenyzőhöz mérjem magamat vagy bárkit aki csak utcai autókkal közlekedik nap mint nap, de szerintem nem azt írtam h még én is elverném ugyan olyan autóval. Na mindegy , Kimit bírom én is F1 be is bírtam , Block ellen sem vagyok csak nem tartom jó rally versenyzőnek ennyi.
Czet-hal 2011.08.26. 20:51:35
Nekem így szőlőkarók között úgy ...................KURVA GYORSNAK tűnt.
Kozka06 2011.08.26. 21:16:20
Ken blockról tudni kell nagy showman és amerikában elismert, de az igazi rallyzáshoz gyenge. Lehet ügyes a reptéri hangárakban, de mások is képesek lehetnének rá ekkora háttérrel mint ő. Jókor ovlt jóhelyen! ennyi És a német rallyn is csak 17 lett.
becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2011.08.26. 23:01:38
Ügyes, ügyes, de vannak sokkal ügyesebbek is. Németországban az ügyesebbek szépen ki is fújták az orrát. Egy jól felépített amerikai termék a pali, némi tehetséggel, viszont tényleg látványos és akik nem értenek hozzá egy kicsit sem, azok két kanállal eszik. A családomban is volt ilyen, hogy húúúúúú a Ken Block mennyire komolyan megy. Ja.
morcosboci 2011.08.26. 23:18:33
volt egy másik cipész gyerek aki diktáttor lett romániában, akkor inkább rallyzzon...
bardocz 2011.08.27. 00:39:56
@morcosboci: Azt hiszem te nyertél :D
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.27. 05:59:51
Nem tudom miert cipokiralyozzatok - gennyesre keresi magat vele, ez miert baj?
visszakettopadlogaz (törölt) 2011.08.27. 06:05:35
A Dirt2ert 2008 vegen kapott annyi penzt amennyibol evekig motorozna Talma. ... a DG mamuszok rol meg szot sem ejtettunk... Szar sofor? Who care about it??? Nezd meg hany youtube downloadja van!
T4KK 2011.08.27. 06:37:21
Szeretnék azért a helyében lenni. Nekem elegendő lenne az a tudás ami neki van.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.27. 06:39:11
@visszakettopadlogaz: Senki sem mondta, hogy szar sofőr. Azt igen, hogy szar versenyző.
A YouTube letöltések száma, és a versenyzői képességek között milyen kapcsolat is van? A ralit nem pontozásra, vagy letöltésre, hanem időre játszák.
A YouTube letöltések száma, és a versenyzői képességek között milyen kapcsolat is van? A ralit nem pontozásra, vagy letöltésre, hanem időre játszák.
IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.08.27. 10:19:02
Nézzük csak.
Ken Block összideje a német rallyn: 3:52:01.5
Turán Friciék összideje a német rallyn: 3:54:08.1
Kettejük között a különbségek:
-Kettejük között az időkülönbség 2 perc
-Friciék 4 percet töltöttek egy buckán
-Friciék S2000 autóval mennek
-Ken Block WRC-vel
Az egyik jobb versenyző, a másik jobb marketinges
Block féle videót csinálta(tta)k Hirvovennel is.
www.youtube.com/watch?v=zTiUjcHdSR0&feature=relmfu
Ken Block összideje a német rallyn: 3:52:01.5
Turán Friciék összideje a német rallyn: 3:54:08.1
Kettejük között a különbségek:
-Kettejük között az időkülönbség 2 perc
-Friciék 4 percet töltöttek egy buckán
-Friciék S2000 autóval mennek
-Ken Block WRC-vel
Az egyik jobb versenyző, a másik jobb marketinges
Block féle videót csinálta(tta)k Hirvovennel is.
www.youtube.com/watch?v=zTiUjcHdSR0&feature=relmfu
Make Valamit · http://make.blog.hu 2011.08.27. 11:08:42
A srácot én se bírom túlzottan, nagyon látszik hogy nincs az ilyen szűk európai pályákhoz szokva (hiába, ez nem repülőtér). De nem hallok navigátort, márpedig anélkül elég veszélyes nekiereszteni a verdát, ennyit tudok.
Sokat kell még gyakorolnia szűk pályán, a Gym3-ban is látszik hogy kétszer koccolja a verda seggét.
Sokat kell még gyakorolnia szűk pályán, a Gym3-ban is látszik hogy kétszer koccolja a verda seggét.
Z o z ó 2011.08.27. 11:14:25
csak nekem tűnik fel hogy egy csajszi ül a jobboldalon "utcai" ruhába?Lehet ezért nem sietett annyira?...
kipketer 2011.08.27. 14:36:53
@Z o z ó: ott egy erős pont :D:D
Slippery Slick a menetlabilizátor 2011.08.27. 14:43:47
Ha a rallyban az lenne a legérdekesebb, hogy ki jut el a leggyorsabban A-ból B-be akkor valószínuleg stopperórákat nézegetnénk a youtube-on, nem pedig horgo, csattogó, durrogó ugrató, faroló, széles-lapos, cicomás koze sincs az utcai kocsihoz célgépeket.
De hát szeretjuk a cirkuszt. Nincs ezen mit szégyelni.
De hát szeretjuk a cirkuszt. Nincs ezen mit szégyelni.
IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2011.08.27. 15:39:28
@Z o z ó:
Más mellett is ültek már "civilek", de ettől függetlenül ugyanúgy siettek.
www.youtube.com/watch?v=6NIQqBiwQCY
@JohnyG:
Tényleg nem az a legérdekesebb, hogy ki jut el a leggyorsabban A-ból B-be, hanem az, ahogy azt teszi.
Az N-es versenygépek a biztonsági felszereléssel ellátott utcai autók.
Más mellett is ültek már "civilek", de ettől függetlenül ugyanúgy siettek.
www.youtube.com/watch?v=6NIQqBiwQCY
@JohnyG:
Tényleg nem az a legérdekesebb, hogy ki jut el a leggyorsabban A-ból B-be, hanem az, ahogy azt teszi.
Az N-es versenygépek a biztonsági felszereléssel ellátott utcai autók.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.27. 18:55:03
@Z o z ó: @kipketer: a posztban utasról, és nem navigátorról, ráadásul tesztről, és nem versenyről van szó. A teszten egy általában rövidebb, az autó beállításához szükséges (vagyis jellemzőiben a versenyre hasonlító) lezárt pályaszakaszon mennek. Sokféle utassal: újságíró, mérnök, gumis stb. Mivel az autó beállítása, viselkedésének megismerése a teszt célja, ilyenkor a pilóta nem "navigátorból", hanem fejből megy. És még valami: ahogy eddigi filmjeiben, úgy a Gymkhana4-ben sem ül mellette navigátor, ott ez nem baj? ;)
@JohnyG: Nem ezt írtam, hanem azt, hogy a ralit időre játsszák, vagyis a leggyorsabb és nem a leglátványosabb nyeri. Emellett - mintegy hasznos és elengedhetetlen melléktermék - ajándék a látvány.
@IV. (Parkoló) Béla: Az N-csoport a 90-es évek elején valóban biztonsági felszereléssel ellátott utcai autókról szólt. 2001-óta már bőven nem. Inkább azt mondanám, hogy 80-as évek végi A-csoport közelebb volt az utcaihoz, mint a mai N.
A rali lényegesen összetettebb játék, mint Block show-i. Nem lehet akármennyi gumit elfüstölni, mert esetenként 80-100 km-nyi gyorsasági után lehet csak cserélni. Hosszabb koncentrációt (20-30 km, 100 km/h feletti átlagsebességgel, többszáz kanyarral) igényel egyben. Ráadásul komoly kétségeim vannak, hogy tud-e egyáltalán jó itinert írni, és csak navigátorból menni. Mert a raliban az autó kezelése messze nem minden. Sőt, önmagában semmi.
@JohnyG: Nem ezt írtam, hanem azt, hogy a ralit időre játsszák, vagyis a leggyorsabb és nem a leglátványosabb nyeri. Emellett - mintegy hasznos és elengedhetetlen melléktermék - ajándék a látvány.
@IV. (Parkoló) Béla: Az N-csoport a 90-es évek elején valóban biztonsági felszereléssel ellátott utcai autókról szólt. 2001-óta már bőven nem. Inkább azt mondanám, hogy 80-as évek végi A-csoport közelebb volt az utcaihoz, mint a mai N.
A rali lényegesen összetettebb játék, mint Block show-i. Nem lehet akármennyi gumit elfüstölni, mert esetenként 80-100 km-nyi gyorsasági után lehet csak cserélni. Hosszabb koncentrációt (20-30 km, 100 km/h feletti átlagsebességgel, többszáz kanyarral) igényel egyben. Ráadásul komoly kétségeim vannak, hogy tud-e egyáltalán jó itinert írni, és csak navigátorból menni. Mert a raliban az autó kezelése messze nem minden. Sőt, önmagában semmi.
B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2011.08.27. 19:49:09
@Rodick: ha pedig pl. Seb-ek, Hirvonen, Latvala, Sordo vagy Meeke akkor garantáltan előbújna a sportszelet, és olyan nyomot hagyna a gatyádba, mint a traktorféknyom. :)
ljdwcb 2011.08.28. 03:29:26
sztem őt pont nem érdekli hogy a top pilóták hullára verik, valószínűleg ő is tudja, hogy nem lesz soha VB...neki nem ez a lényeg. amihez ért abban profi, ebben meg olyan középszerű, és az olyan messze van ebben a sportágban a "nagyoktól", hogy úgy tűnik csak égeti magát, pedig nem, csak van az a pár sokkal ügyesebb kezű és bátrabb lábú már már elmebeteg akik ott is áttolják az 5.es és 6.os részeken, ahol ő csak elveszi, mi meg még 4 ben félgázon kullognánk...vajon elfér e gondolatokkal a fejben...akinek nem inge ne vegye magára :D
tánczi 2011.08.29. 19:23:00
Én kedvelem, tetszik amit csinál.
Nem vette el senki elől a helyet, nem tesz keresztbe senkinek, nem tart fel senkit, nem tök utolsó.
Ott van, mert megteheti, hajrá, évezze minden percét.
Nem vette el senki elől a helyet, nem tesz keresztbe senkinek, nem tart fel senkit, nem tök utolsó.
Ott van, mert megteheti, hajrá, évezze minden percét.