Már pénteken arról suttogtak az SWRC-ben, hogy a Katalán Ralin nem lesznek ott a mieink.

A kényszerű döntést, miszerint a Synergon Turán Motorsport csapata nem vesz részt az évad utolsó futamán, Zsiros Gábor navigátor egészségi állapota indokolta.

STM_01.jpg
 
Izgalmasan kezdődött az év Turán Frigyes és Zsiros Gábor számára, amikor megkapták a lehetőséget, hogy teljes évadot autózzanak a ralisport élvonalához tartozó SWRC sorozatban, ráadásul a mezőny egyik legjobb autójával, a Ford Fiesta S2000-rel.
 
Az évad első állomásán, Jordániában elismerésre méltóan mutatkozott be a Synergon Turán Motorsport csapata, hiszen az előkelő harmadik helyet tartották, amíg technikai okokból kiállásra nem kényszerültek. Olaszországban aztán megtörtént az áttörés, és életük második SWRC versenyén hat világbajnoki ponttal gazdagodtak. Görögországban folytatódott a sikersorozat, amivel örökre beírták magukat a hazai sporttörténelembe, hiszen az első magyar rali világbajnoksági bronzéremmel a nyakukban térhettek haza. Az elképesztően nehéz finn pályákon ötödik helyre terelték az ugratókkal könnyen birkózó Ford Fiesta S2000-et. A német aszfaltcsíkok koptatása pedig újabb kimagasló eredményt hozott a csapatnak, hiszen ismét bronzéremmel gazdagodtak.

STM_02.jpg
 
Menetelésüket a pécsi IRC futam akasztotta meg, ahol vendégszereplőként szerették volna megörvendeztetni a hazai közönséget, de a kanyar belső ívének védelmére gondosan előkészített fatörzs túl jól végezte a dolgát. A kanyarív valóban épségben maradt, de a Ford Fiesta S2000 nem festett túl szívderítően a találkozást követően. A repülés Zsiros Gabi gerincének az állapotán sem javított. A Ford szerelői gyorsan meggyógyították a versenygépet, de Gabi hátának nem volt elég ideje az eset kiheverésére, így a francia verseny gyorsasági szakaszain már nem indulhatott a Synergon Turán Motorsport párosa. Az alapos kivizsgálást követően sajnos arra is fény derült, hogy nem lesz elég a spanyol raliig hátralévő idő, hogy teljes biztonsággal nekivághassanak a versenynek.

STM_03.jpg
 
„MRI vizsgálatot végeztünk Gáboron, amely a gerinc deréktáji szakaszán mutatott egy nagyobb porckorongsérvet. Ez elég komoly gerincprobléma, és könnyen még komolyabbra fordulhat, főleg, ha rázkódásnak van kitéve, így 4-6 hétig teljes nyugalomra lesz szüksége. Többféle kezelést fog kapni, masszázst, fizikoterápiát és gyógytornát. A teljes gyógyulás pedig hónapokat vesz majd igénybe.” – nyilatkozta dr. Magyar Mátyás, a Fájdalom-ambulancia ortopéd szakorvosa.

STM_04.jpg
 
„Lelkileg nagyon megviselnek a történések, szinte jobban, mint amennyire a hátam fáj. Nagyon szeretnék versenyezni, és bánt, hogy az utolsó vb futamon nem állhatunk rajthoz. Sajnos nem volt választásunk, mert a vizsgálatok kimutatták, hogy sokkal rosszabbra fordulhat az állapotom. Nagyon sok erőt merítek a jókívánságokból, hihetetlen, hogy milyen sokan aggódnak értem és biztatnak, bátorítanak.” – mondta Zsiros Gábor.

STM_05.jpg
 
„Most Gabi egészsége az elsődleges, az a legfontosabb, hogy teljesen rendbe jöjjön a háta, aztán majd újra nekivágunk a versenyzésnek. Úgy gondolom, hogy összességében jó évad volt. 46 világbajnoki pontot és rengeteg tapasztalatot gyűjtöttünk, amiket jövőre nagyon jól tudunk majd kamatoztatni.” – tette hozzá Turán Frigyes.
 
Forrás: Just Creative

Címkék: turán frici zsiros gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr473309307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

etelefoto 2011.10.17. 20:30:43

Jobbulást Gabinak, és azt gondolom szurkolhatunk még nekik VB-ken. :)

gss 2011.10.17. 20:39:47

jobbulást!
...és sok sikert jövöre!

T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2011.10.17. 22:22:21

Jobbulást Gabinak! Reméljük hamarosan láthatjuk újra a pályán!

pic-ard 2011.10.18. 11:35:06

lehet, hogy hülye kérdés, de nem érte volna meg kiutazni egy beugró navigátorral?
10 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása