A Ciprus Rali után volt egy pénzdíjas ralisprint versenyt. Kétszer kellett a versenyzőknek ugyanazt a 19,4 km hosszú gyorsaságit teljesítenie. A legjobb a 23 éves Thierry Neuville volt, és nyert 40.000 eurót. Beteg, ahogy közlekedik... Szeressétek!
Pos | Driver | CoDriver | Car | Time | Gap | |
1 | T. NEUVILLE (B) | N. GILSOUL (B) | Peugeot 207 S2000 | 26'02.8 | ||
2 | J. HANNINEN (FIN) | M. MARKKULA (FIN) | Skoda Fabia S2000 | 26'08.8 | 6.0 | |
3 | J. KOPECKY (CZE) | P. STARY (CZE) | Skoda Fabia S2000 | 26'35.1 | 32.3 | |
4 | P. SANDELL (SWE) | S. PARMANDER (SWE) | Skoda Fabia S2000 | 26'50.8 | 48.0 | |
5 | K. KRUUDA (EST) | M. JÄRVEOJA (EST) | Skoda Fabia S2000 | 27'04.0 | 1'01.2 | |
6 | N. THOMAS (CY) | A. LOIZIDES (CY) | Mitsubishi Lancer Evo IX | 28'22.0 | 2'19.2 | |
7 | P. PANTELI (CY) | C. PANTELI (CY) | Mitsubishi Lancer Evo IX | 28'35.9 | 2'33.1 | |
8 | P. PARASKEVA (CY) | Y. EVRIPIDOU (CY) | Mitsubishi Lancer Evo IX | 28'44.4 | 2'41.6 | |
9 | D. LOUCAIDES (CY) | S. LAOS (CY) | Peugeot 207 S2000 | 29'23.2 | 3'20.4 | |
10 | M. CAVIGIOLI (ITA) | M. FORTUNATO (ITA) | Mitsubishi Evo IX | 29'35.2 | 3'32.4 | |
11 | S. SAVVA (CY) | A. PAPANDREOU (CY) | Mitsubishi Lancer Evo IX | 29'49.0 | 3'46.2 | |
12 | P. YIANGOU (CY) | L. CHRISTOFI (CY) | Mitsubishi Lancer Evo IX | 30'14.5 | 4'11.7 | |
13 | J. RAOUX (FRA) | L. MAGAT (FRA) | Renault Clio | 30'25.8 | 4'23.0 | |
14 | V. LASZLO (HUN) | Z. GABOR (HUN) | Subaru Impreza WRX STI | 30'27.6 | 4'24.8 | |
15 | D. PAPASAVVAS (CY) | I. CHRISTOFOROU (CY) | Mitsubishi Lancer Evo X | 30'46.3 | 4'43.5 | |
16 | J. PUSKADI (HUN) | B. GODOR (HUN) | Honda Civic Type R (R3) | 31'55.4 | 5'52.6 | |
17 | K. KYRIACOU (CY) | C. ARISTIDOU (CY) | Subaru Impreza STI | 32'08.9 | 6'06.1 | |
18 | A. CHARALAMBOUS (CY) | A. CHRYSOSTOMOU (CY) | Honda Civic Type R R-3 | 33'15.3 | 7'12.5 |
A magyar párosok itt is célba értek.
Az élő közvetítések anyaga alább megnézhető. Csak a verseny legkomolyabb jelenetét emeljük ki (második menet harmadik videó, 3:10-körül van, de érdemes korábbról nézni.) Egyet kell értenünk a német szakkommentátorral: Ajajjaj!
Videók minden mennyiségben:
Ez volt a virtuális pályarajz:
Az első menet:
A második kör videói:
Fotó: IRC (innen)