Magyarországon kevés legendás kisautó volt az elmúlt húsz év ralitörténetében. Egy fehér kocka Suzuki Gti ilyen. Úgy tűnik, hogy a papírjait felleltük, de a vasat nem találjuk, pedig szívesen mennénk vele jövőre pár versenyt a Historic bajnokságban, mert ahhoz már elég öreg. Meg talán az Eifel Rallye Festival is hívogatóan hangzik. Ha már annyian tervezzük, hogy elmegyünk, menjünk már rendesen.
Miért ez a típus? Mert egy nagyon hálás darab, és nagyon megbízható!
Miért nem építünk egyet nulláról? Mert az nem lenne ugyanaz. Ez az autó - a legendák szerint - Angliában épült, afféle gyári autóként tiszteltük itthon. De ez még nem indokolná a nyomozást. Az már sokkal inkább, hogy Kiss Feri, a kétszeres abszolút magyar bajnok is a "ralikettő" bajnoka lett vele.
Talán majd 15 év után a Subarut is keresni fogjuk. (Ranga Laci Lanciaját minek keresnénk, állítólag Topp Zoliéknál van, de az elfogadható állapotúak közel annyiba kerülnek, mint a közepes Gr. B-s vasak, sok WRC pedig csak szeretne annyiba kerülni.)
A vak is látja, hogy megérett az autó a feltámadásra.