Nem újdonság az, hogy az autósportba igen sok pénz jön az arab országokból. A rali vb-n a Ford gyári csapatát Abu-Dzabi támogatja (bár a pletykák szerint ez lehet, hogy múlt idő), ezért cserébe Hálid al-Kászimi vezeti a gyári csapat harmadik autóját. Valami hasonlóra készül a Citroen is. A napokban ugyanis felröppent a hír, hogy jövőre Nászer el-Attija teljes szezont futhat egy DS3 WRC-vel a gyári csapat harmadik számú versenyzőjeként. (Egyébként már augusztusaban is felröppent, de akkor méltatlanul szerény visszhangja volt a hírnek.) A katari sportember szerint a csapat neve is Citroen Total Qatar World Rally Teamre fog változni. A pletykák szerint három évig támogatja majd Katar a francia gyárat. A Citroen még nem hogy nem erősítette meg a hírt, hanem kifejezetten és a leghatározottabban cáfolta, de ami késik, eljön.
El-Attija korábban a Volkswagen gyári versenyzője volt, a 2011-es Dakart meg is nyerte a csapattal. A 2012-es Dakaron hasonló felállásban szerette volna megismételni a győzelmét, de a VW nem támogatta. Aztán, amikor jött a hír, hogy a német gyár visszatér a raliba, mindenki biztos befutónak tartotta Nászert. Ő azonban nem akar várni, már 2012-ben is WRC-t akar vezetni.
Nászer idén az SWRC-ben, a közel-keleti ralibajnokságban és a ciprusi ralin láthattuk egy Ford Fiesta S2000-rel. Korábban N-csoportos autóval versenyzett és nyert bajnokságot a PWRC-ben. Érdekesség, hogy a subarus időkben az egyik szerelője egy magyar srác, Borsos Péter volt. (Peti korábban Korda Eriknek szerelt, de volt, hogy beugró navigátorként be is ült mellé.)
Azt gondolom, hogy a versenyképes technikával fog még ő meglepetéseket okozni.