Úgy kezdtük a blogot írni, hogy mi majd aztán jól megmutatjuk, hogy - több év kihagyás után - milyen remek dolog is versenyezni. Aztán mégis úgy alakult, hogy nem mentünk egy métert sem. Nem rajtunk múlt. Pontosabban mégis: nem kötöttünk meg bizonyos kompromisszumokat, így költségvetés nélkül maradtunk. Nem minden baj jön ártalomra: rákaptunk a blogolásra.
Sajnos - menés híján - a miblog vonal visszaszorult, jött helyette egy "szakértői"(?), "hír"(?), vagy "ismeretterjesztő"(?) blog. Ha őszinték vagyunk magunkhoz, jobbára a rali megismertetését és megkedvelését célzó és segítő posztokat írtunk. Igen, tudjuk, sokkal jobb lenne, ha versenyeznénk is.
Most viszont mennünk kell. Szembe jött egy lehetőség, és mi nem térünk ki. Kaptunk egy remek - majdhogynem visszautasíthatatlan - ajánlatot egy kisautóra, ezért el "kell" indulnunk a 15. Mikulás ralin. Ez leginkább belső késztetés, senki sem tart fegyvert a halántékunkhoz, de azt ígértük, hogy megmutatjuk milyen is a rali belülről.
Egy N-s Suzuki Ignisszel vágunk majd neki a Mikulás Ralinak. Az autó felkészülten várja a versenyt, mindössze néhány apróbb, jellemzően logisztikai faladatunk van: nevezést feladni, szállást foglalni, füzetet venni az itinernek. Egyetlen komolyabb kihívással kell megküzdenünk: gumit kell szereznünk! Pályabejáráshoz, és az esetleges havas versenyre téli gumira, a versenyre pedig murvagumira van szükségünk. (Ha valakinek felesleges, jóárasítható 14", esetleg 13"-os murvagumija van, ne tartsa magában!)
És, ha már sokan ott leszünk, tartunk egy kis blogtalálkozót Veszprémben.
(Tudjuk. Igen, azt is. Nézd el nekünk légy szíves. Nem vagyunk virtuális tunerek.)