Vége a ralivébének, az IRC-nek, és a legtöbb nemzeti bajnokságnak, de olyan nincs, hogy ne legyen valahol néznivaló. Ahhoz képest, hogy gyakorlatilag szezonon kívül vagyunk meglehetősen sok ralis program jutott erre a hétvégére, mondhatni mindenhol történt valami.
Miután meglepetésre otthagyta a Fordot, Hirvonen először tesztelte - a spanyolországi Nyugat-Almériában, Dalias környékén, versenyen kívül - a Citroen DS3 WRC-t. Bár a felvétel nem a legjobb minőségű és nem is derül ki belőle sok minden, azért valamennyi (sport)történeti értéke csak akad, hiszen valószínűleg a felvételen látható kanyarvételek lehettek az első kilométerei Hirvonennek a DS3 WRC-vel.
Franciaországban a Rallye du Var közel kétszáz indulójával, közte WRC-kkel, gyári menőkkel (Latvala és Tanak), R3-es és R2-es autók tömegével az év egyik leglátványosabb versenye - magyar indulókkal: Bútor Robi a DS3 R3-mal, Bessenyei Zoltán, valamint Krózser Menya egy-egy C2 R2-vel támadnak.
A Monza Rally Show olyan verseny, ahol ismert olasz raliversenyzők mellet számos "szakágidegen" kiránduló (Rossi, vagy éppen Simoncelli) is megvillantotta a tehetségét. Most egy olyan videót mutatunk, ami egy ralipályáktól idegen Lotus Exige Cup260 szerepel. Kövezzetek meg, de én szívesen elnézném komolyabb versenyeken is. Egyébként Sebastien Loeb a feleségével itt indul.
Solberg testvérek pedig a RoC koncepcióját Norvégiára adaptálták, és létrehozták a Solberg Extreme Motorshow-t, ahol rajtuk kívül ott lesz az IRC bajnok, Andreas Mikkelsen, Mads Ostberg (Rali VB hatodik) és az SWRC-s Eyvind Brynildsen. A SEMS támogatója pedig a Norvég Hadsereg.