Írtunk élménybeszámolót, és mutattunk már videókat a produkcióról, most megmutatjuk belülről is. Amit mindenképp tudnotok kell, hogy régen ültünk versenyautóban: nekem hét év esett ki, zrc-nek meg csak négy. Ismerjük egymást, de élesben még nem mentünk együtt. (A tavalyi mikulásos szerencsétlenkedésről legyen annyi elég, hogy abból megtanultuk, hogy lehetnek olyan feltételek, amikor nem rajtolunk el. És most nem egyszerűen a hóra gondolok.) Láthatóan és hallhatóan be vagyunk (voltunk) rozsdásodva. Nem véletlen, hogy jelentősen gyorsultunk a második körre.
fotó: rallyarea.com / Maurizio Barzaghi
A videókat nem azért mutatjuk meg, hogy dicsekedjünk, vagy nagyzoljunk, hanem azért, mert a blog ilyen. Ha már osztjuk az észt ralis kérdésekben, akkor a legkevesebb, hogy megmutassuk, mit tudunk. Nem mentünk hibátlanul. Navigátori oldalról nézve voltak tempó- és ütem problémák, sőt az ötödik gyorson volt egy eltévedésem is, amit az autóban paraként éltem meg, de a visszanézéskor kiderült, hogy csak nekem volt dráma.
Menjünk szépen sorban:
Gy1 Szentkirályszabadja. Sokat vártunk a rajt előtt, mert Ollé Sasa kiesett, de az autó egy kicsit belógott az útra, és nem engedte elráncigálni az útból. Mentünk, és közben elkezdtünk összeszokni. Kerestem azt a tempót és ütemet, ahogyan zrc várja az információkat. Hol elsiettem, hol elkéstem egy kicsit.
Ugyanez youtube-on
Gy2 Sóly-Gyártelep. Két tévesztésnek tűnő eset is van a videón, de mindkettő ugyanannak a felírási hibának a következménye volt. Ezen kívül itt is fel-felbukkannak elsietett és elmozizott részek.
Ugyanez youtube-on
Gy3 Vigántpetend. Semmi különös nem történt azt leszámítva, hogy ez a gyors egy 99 lovas autónak nem igazán kedvez. Ennek is betudható a nyugalom a hangomban.
Ugyanez youtube-on
Gy4 Szentkirályszabadja. Szembetűnően gyorsultunk. zrc is jobban érezte az autót, a talpas gömbfej csere is jót tett az Ignisnek, és én is kezdtem felvenni a sok éve elejtett fonalat.
Ugyanez youtube-on
Gy5 Sóly-Gyártelep. Sokkal jobbak voltunk. Még akkor is, ha itt volt két megingásom. Pontosabban egy vélt elveszésem, amikor helyen voltam, de valamilyen oknál fogva úgy éreztem, el vagyok veszve, de kiderült, hogy nem. (Egy J4-ben) Én ettől egy kicsit betojtam, de eltartott egy ideig, amíg lenyugodtam. (Ennek tudható be még egy félhangos "hol vagyok" is)
Ugyanez youtube-on
Gy6 Vigántpetend. Ezen a gyorson estünk ki. Szerintem addig is jobban mentünk, mint az első körben.
Ugyanez youtube-on
Hogy mi a tanulság? Sok van. Először is sokat kell menni. Másodszor fejlesztenem kell az itineremet. Elég nagyok a jeleim, ez jó, nem jó, hogy olyanok miatt esek ki a ritmusból, hogy "eltöröm" a kombinációkat, vagyis azokat nem tolom egyben az emberemnek, és bele-belekések. (És még egy csomó apróság.)
Most pedig jöhetnek a kritikai megjegyzések, jó tanácsok stb. Ha valaki felismeri magát a videón, sikítson!
Az itinert M-es filccel írtam, két színnel, nem tisztáztam le.