Kőváry Barna és Toth Zsolt sikeresen megjárta a 15. Monte Carlo Historique Rallyet. Ha már ott voltak, betettek egy kamerát a Trabiba. Már azt korábban megírtuk, hogy nem a ma megszokott rali szabályai szerint zajlott az esemény, de azért érdemes megnézni a videókat. 

 

Hangulat kiváló, a Trabant (mert a Trabant nem autó, ahogy egy fanatikus barátom mondta) leküzdötte a hegyeket-völgyeket. Reméljük jövőre ismét megmutathatják, mire képesek az örült magyarok a a 26 lóerővel :)

Címkék: video trabant monte carlo monte historic kőváry barna

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr834085676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamesblond 2012.02.11. 14:40:08

UÁZZE!! :D Barna "dundizta" keményen! Azt hittem inkább ésszel kellett menni mint erővel, de itt a 26 lóból mind a 26-nak túros volt a háta. Árulja már el nekem valaki ha tudja így 4 szem közt miféle főtengely van a Trabant de Monte-ban! :) (Mert ha egy olyan főtengelyre szert tehetnék, életre kelteném a Trabant de boltba járót.

ati27 2012.02.11. 14:50:13

Meg vagyok róla győtődve, hogy ez nem 26 paci! Egyszer egyik haverommal kimentünk "ralizni" egy trabival, az apja autószereló volt, és átalakítottak egyet! Nem tulzottan, csak a karbit piszkálták meg, és kidobtak minden felesleges dolgot, (lámpák, vezetékezés a lámpákhoz, hátsó ülések, ezek már párszor 10 kilót jelentettek!) De már így is nagyon "virgonc" lett (igaz a fogysztás is 12-13 liter körül volt) Egy álmény volt, pillanatok alatt gyorsult!

Noname 2 2012.02.11. 15:20:33

Király!

U.I.: Hiányolom a 426 Hemit... :D

AnyátoknakPalánot 2012.02.11. 16:28:19

Honnan veszitek, hogy ez 26 lóerő?

Barna régi, utolsó verziós Trabija volt kerek 50.0 ló, az A-s motorral.

Hornet007 2012.02.11. 16:39:34

Széria motorral ment, ő nyilatkozta a rádióban! Csak a fékek voltak "megpiszkálva", :)

Kúpcsiga 2012.02.11. 16:51:12

Királyság,csak arra vagyok kíváncsi,vajon milyen lehetett benn a fűtés?

Hozzászólás © 2012.02.11. 17:17:44

Kettesben emelkedőn gyorsít egy trabi. Mind a huszonakárhány paci nem elég erre. Tapasztalatból mondom.

ati27 2012.02.11. 17:24:31

@Hozzászólás ©:

Attól függ milyen emelkedő... 2.-ben azért még elég jól húzott... 3. ban kezdett elveszni az erő, 4.-ben meg erőteljesen "lendület" autózni kellett, ha volt rá mód.. Persze hosszabb emelkedőkön maradt a visszakapcsolás

Hozzászólás © 2012.02.11. 17:29:43

@ati27: Látszik, emelkedőn nem vezettél trabit. Amit leírsz nagyjából a volgákra volt jellemző 20 liter felletti fogyasztással.

Luk Szájpóker 2012.02.11. 17:32:29

A legjobb autó a világon!!! Szerintem sem 26 a lóerők száma, na bumm. Azért hármas után négyes bőőbő - vissza három vissza négy , mert mindegy, így legalább halkabb - :-)). Szuper videók köszi!! Örülök, hogy a srácoknak összejött, gratula!! Szép napot!

pipi1 2012.02.11. 17:48:41

@AnyátoknakPalánot:
Ez pedig bizony 26 paripa!Hallani a hangján!Úgy veszti a fordulatot ahogy azt egy széria motor!Viszont nagyon jó hangja van!Egy alaposan összerakott darab.Nem csörög még magas fordulaton sem!És itt nem a gyújtásra gondolok!Szép volt Srácok! :D

Liquid_Night 2012.02.11. 18:03:52

És tényleg nem csörög fordulaton :)

Amúgy a maga módján a kétütem valóban ad dinamikát ha jó a motor, 0-30, 30-50, 50-70...aki az ilyet már nem tudja élvezni, az elvesztett valamit :)

És egyes trabik valóban tudták a 120at gyárilag... :)

komplikato 2012.02.11. 18:19:23

Csak nekem fura, hogy nincs szalagkorlát az út szélén ilyen veszélyes helyen?

Hozzászólás © 2012.02.11. 18:30:52

@Liquid_Night: "És egyes trabik valóban tudták a 120at gyárilag... :) "

Mind tudja, fullra kihúzott szivatóval, mindaddig amig a hengerfejtömítés bírja.

Kúpcsiga 2012.02.11. 19:03:51

Trabival 125-el ment a barátom lefele /ott ültem mellette/az érdi lejtőn,mondtam ez tud valamit.
Aztán az első piros lámpa utáni elundiláskor, a hegyalja úton komplett kifordult a kereke.Örültem,hogy csak itt!
Amúgy csípem a Trabit!:)

Macséta 2012.02.11. 19:04:47

Azér' az zavaró lehet mikor a mitfahrer ekkora lemaradásban van, leginkább azt mondja amiben már benne vagy, a jobb pillanataiban is minimum látszik már amiről beszél :D

Am. egyszer jó poén lehetett, de kevéske ez a 601 ilyen emelkedőkre, nomeg az egyenesekre is. A tempó kissé öreguras - én nem vitatom, nyilván igazi kihívás a papírjaguárt végigterelgetni ilyen utakon, de - nem akarnak az urak valami 105-120-ezerkecske-szerű dologra átnyergelni jövőre? Az is mind kuriózum arrafelé, viszont egy fokkal jobban hásííít, tán még előzni is lehet vele :)

Mindettől függetlenül respect!

Merida001 2012.02.11. 19:26:12

Itt még a váltó sem gyári, így nem lehet váltani egy szériával... ami nem baj, csak miért is tagadjuk? Csak ez így olyan bén dolog, mint amikor a konditerembe járó egyszeri bekoxolt gyerek fél év után ötször akkora mint volt és tagad mindent és mutogat lelkesen egy szerény tejsavófehérjés készítményre, hogy "csak" azt fogyasztotta... :))))

Kúpcsiga 2012.02.11. 19:32:59

Miér ne lehetne így váltani vele?A Trabik ilyenek.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.11. 20:06:19

Regi szep idok.
Nosztalgikus erzesek fognak el a Trabant hangja hallatan.

A sracok reszerol meg nagy dolog volt amit veghez vittek.

kzolee 2012.02.11. 20:08:26

Rallye lassított felvételen :D

"Adsz egy korty vizet?" - ez kész! :D

HEMI 426 2012.02.11. 20:13:53

Milyen áttétel,vagy fojtás van ebben a 426-os Hemi-ben?

JmOS 2012.02.11. 20:30:18

@ati27:
Ez konkrétan nem így volt.
HA ki volt pucolva a hengerfej, szintetikus olajat használtál (és nem kopogott)
HA be volt tisztességesen állítva
HA rendben volt a motor
akkor komoly emelkedőkön is tudott gyorsítani 4.-ben is.
Olyan emelkedőn mint a 82-es úton a cseszneki szerpentin pl.
Nagyon el volt találva az a kis autó, csak hangyányit érteni kellett hozzá és törődni kellett vele...

Daniel01 2012.02.11. 21:34:22

Én emlékszem még gyermekkoromból nagymamám régi 601esére. Annál jobb autót.Én komolyan mondom veszek majd magamnak egyet,nagyon sajnáltam mior eladta. Egy német házaspár vette tőle meg, aki meglátta valami parkolóban és addig alkudtak amíg helyben meg nem vették. Hazamentek vele németbe,és od is értek mert fölhívtak minket mikor megérkeztek. Azóta néha fölhívjuk egymást és mindig azzal kezdik hogy milyen jól megy a trabi és milyen szép.

Sztavrosz_ (törölt) 2012.02.11. 21:51:55

Én a trabit jobban szerettem vezetni mint as zsigát. Nekem kényelmesebb volt..

Wackwaryou 2012.02.11. 22:42:59

Full életveszély a gép, bár be volt csövezve...
Hány kilóval lehetett nehezebb, mint gyárilag?
Vagy mit vettek ki belőle, hogy könnyebb legyen?
Egyébként a trabiban még a kuplung nélküli váltás is megoldható volt, de a videókat visszanézve tuti nem az eredeti váltó volt benne, vagy, ha igen akkor ennél többet nem is bírhatott volna. Akkorákat csattant váltásokkor, hogy fájt a fülem tőle:)

nikó 78 2012.02.11. 23:46:34

Azért az engem is érdekelne, miért széria motorral indultak neki, bár valószínű, hogy az A-s motor nem bírta volna ki ezt a távot.Mindenesetre a főtengely beszerzési forrása engem is érdekelne.

AnyátoknakPalánot 2012.02.12. 04:51:39

@Wackwaryou: 850 kiló körül volt a régi trabijuk

-bh- 2012.02.12. 14:47:21

Ha jók az infóim, a csütörtöki közönségtalálkozón ki is lehet majd próbálni az autót.
A navigációról: úgy tudom, hogy regularity versenyen nincs pályabejárás, és nincs pontos itiner sem. Van térkép, van menetlevél ellenőrzőpontokkal és előírt átlagsebességgel, van stopper, és van GPS...ebből kell megoldani valahogy.

barnapapa 2012.02.12. 22:21:25

Ez szériamotor és -váltó. Hang, karakterisztika, áttételezés. Finomhangolással lehet akár 30 ló is, de nagyságrendileg nem több. Sikerült is néhány emelkedő kanyarból "kilassítani". Az autózás 100 lóerő felett bátorság, az alatt tudás - mondták a régi öregek :)

hkinga 2012.02.14. 15:42:15

Kőváry Barna, az SRTeam Racing Klubban, csütörtökön tart élménybeszámolót a Montés Trabizásról. A facebook oldalán találtok pontos információkat.
www.facebook.com/photo.php?fbid=268924796510231&set=a.155447044524674.35175.155003311235714&type=1&theater
34 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása