Interjúk a két kör közötti szervizparkból:
Hadik András:
- Négy másodperc van közöttünk Botkáékkal, nem tudom, mit fogunk csinálni. Gondolom, ő is mindent meg fog tenni, hogy harmadik legyen, én meg azért, hogy ne negyedik legyek. Szerintem keményebb gumival fogunk menni, mert a mostani 28 km-esen elmelegedtek, nem tudtam igazán jó időt menni.
Botka Dávid:
- Javítani szeretnék azon, amit most elrontottam: a gyorsok elejét, és a végét. Nagyon közel vagyunk egymáshoz Hadikkal, nem lesz egyszerű behozni, de megpróbáljuk.
Turán Frigyes:
- Itt most komoly rali folyik. Egy picit próbáltuk a tegnapi beállításainkat átültetni a mai napra, hiszen benne volt, hogy fog esni. A gátló beállításain tudunk változtatni a száraz időre, ezeket most meg is tesszük. Az előnyünk már csak 0,2 tized másodperc, Norbi hozott rajtunk 2,3 tizedet a három gyors alatt, mondhatjuk, hogy borzalmasan megvert minket. De még vezetünk, remélem, hogy a következő körön legalább egy tizedet meg tudunk tartani, de alapvetően szeretnénk egy kis revansot venni. Annyira komoly a meccs, hogy az már biztos, hogy az első és második hely is nagyon értékes lesz, csak érjünk célba.
Herczig Norbert:
- Nagyon pici versenydrukk volt, de nagyon jó érzéssel ülünk az autóban, minden egyes kilométert nagyon élvezünk. A mai nap elején az abroncsválasztás terén biztonságra mentünk. Picit többet vágtunk a gumikon mint, ami kellett volna. Ez az első gyorson ez még jó volt, de a másik kettőn már nem, ott nagyon elfogyott, indokolatlanul csúszkált az autó. Volt egy kis balesetünk is, megtámasztottuk az autó jobb hátulját, de azon kívül, hogy pár másodpercet vesztettünk, nem lett komolyabb baj. Ezt követően furcsa hangokat hallottam a kerék felől, és nem mertem komolyan elvállalni a balos kanyarokat, de amikor láttuk, hogy nincs gond, már tudtunk gyorsabban menni. Az első három gyorsot meg tudtuk nyerni, így lépésről-lépésre jöttünk fel. Várom a következő három szakaszt. Most a fiúk megnézik a beállításokat és megpróbálunk támadni.
Kazár Miklós:
- Mentünk, mint a távirat, de az a baj, hogy mindenki ügyes. Az S2000-ek és az R4-esek is együtt vannak, 1-2 másodperc különbségek vannak csak. Legalább a 28 kilométeresen Hadikot sikerült megvernünk egy kicsivel. Tényleg gyorsan megyünk, bár vannak benne apróbb hibák, de hogy hol?! Igazából nem tudom. Sajnos tegnap az egyes gyorson kaptunk egy jobb első defektet. Még mindig elől lennénk, ha ez nem lett volna. Azt hiszem, már lehetetlen behozni. Azt veszem észre, hogy nem nagyon hibáznak a többiek, bírják a terhet. Próbálkozunk, szeretnék legalább ötödiknek beérni.
Elek István:
- A mai első gyors második kilométerénél egy lassítóhoz közelítettünk és a visszaváltásnál elég furcsa hangokat hallottunk, talán a váltóból. Tovább tudtunk menni, de ahogy felkapcsoltam ötödikig, a következő kanyarnál megszűnt a hajtásunk. Félregurultunk, és ennyi volt. Egyelőre még nem tudom, mi a baj, de a lelkünknek nagyon rosszul esett abszolút 5-ből és az N csoport éléről kiállni, főleg egy ötfutamos bajnokságból, ahol nincs mínuszolás
Forrás: mecsekrallye.hu