Az Audi S1 egy olyan raliautó, amit egyszerűen nem lehet nem szeretni. Gyönyörű kasztni, brutális hang és bivalyerő. Már akkor csorog az ember nyála, ha meglátja. A Baranya Kupára Béres Josko elhozta az S1 Quattrot, amelyet gyönyörűen megtáncoltatott. Kötelező megnézni!
Táncoló Audi
T-Maci | 2012.10.21.
Címkék: video prológ komlo audi s1 Baranya kupa béres josko
A bejegyzés trackback címe:
https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr54860240
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dreamhotep 2012.10.21. 09:45:46
Naggyonjó
Agent Cooper 2012.10.21. 09:51:14
Nem semmi. Ezt az egyébként orrtolós autót eléggé kockásan szokás vezetni, ritkán látni így. Néhol látszik is egy kis skandináv trükk a videón.
Aki ezt így vezeti, az eléggé faszagyerek lehet.
Aki ezt így vezeti, az eléggé faszagyerek lehet.
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.10.21. 09:59:31
látványos az tény, de ha nem csóválta volna ennyit a farkát, fele ennyi idő alatt körbeért volna (:
Kalap 2012.10.21. 10:14:49
..esetleg lehet, hogy itt nem az volt a cél..?
Ádicsek37 2012.10.21. 10:30:24
@GYUSZI BACSl: Szerintem ez csak bemutató volt...
T-Maci · http://rallyedream.blog.hu/ 2012.10.21. 10:35:26
@GYUSZI BACSl: A videó a prológon készült, ami a nézők szórakoztatásáról szól.
Egyébként Josko "All Stars"-ban indul, amit arra találtak ki,hogy a versenyzők és a nézők jól érezzék magukat...
Egyébként Josko "All Stars"-ban indul, amit arra találtak ki,hogy a versenyzők és a nézők jól érezzék magukat...
3ndRush 2012.10.21. 10:42:19
Élőben iszonyatos hangja volt..:)
GSX-R (törölt) 2012.10.21. 10:50:01
Én is ott voltam. Eszméletlenül brutális volt amit művelt, totál ledöbbent mindenki. A videó alól hiányzik ahogy már Kőváry sem tudja kommentálni, csak ordít... "Mi van veleeeed?! Hülyevaaagy?? Ez nem normális!" :DDD
Németautós 2012.10.21. 10:56:24
Az Audi S1 nem egy raliautó, hanem A RALIAUTÓ,csupa nagy betűvel,az öthengeres turbós motor hangja...elképesztő,brutális,ha hallod, garantált a libabőr.
DrSzoke 2012.10.21. 11:27:59
@Németautós: osztom ezt a velemenyt!!!
V12 Power 2012.10.21. 11:48:31
Ez IGEN! Libaböööör! Imadom ezt az autot (mondjuk egy korhü festes sokat dobna ezen a peldanyon)! Le a kalappal, ahogy tereli, nem gyerekjatek am az ilyen!
GSX-R (törölt) 2012.10.21. 12:12:23
Ezt most találtam, onboard video: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ja58PYk6PjM
Mr. Jerkow 2012.10.21. 15:56:19
Dehogyis fasza! Asi megmondta, hogy íven menni gyorsabb! Ez a született vesztes közlekedési mód. Rallypályákon csak a sinautózásnak van helye. Ez egy vicc! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
onager73 2012.10.21. 17:41:49
Le a kalappal! De arra kiváncsi lennék, hogy ez eredeti vagy épített S1?
2-More 2012.10.21. 18:21:45
@onager73: Ne marháskodj, eleve az S1 az már az Evolution modell volt a B csoport vége felé, talán markonyi készült egyáltalán, az A1 meg az A2 után. Maga a taliga, mármint a rövid quattro simán csak Sport Quattro néven futott.
Azt a pár százat amit egyáltalán összesen legyártottak, annak nagyját még aktiv korukban összecsukták, ami maradt, azt az utána következő 10 év rallycross meg hegyi felfutó koptatta el, mára egy eredeti gyári Audi Motorsport rallyváltozathoz annyiba kerül egy bitymeretty is, amennyiért más egy évadot versenyez végig. Az egy legendárium hogy csak egy sima Quattro a Coupe 80 tetejével, volt gazdagon ott variálás, a legtöbbjét meg 20-x év alatt annyira átalakithatták, hogy a jóisten se mondja meg mi "eredeti" és mi ami nem. Hang alapján egyébként szerintem nem eredeti, hangra ez szerintem ALSs, a gyáriban viszont nem volt "csak" egy recirkulációs dump valve. Nameg, pl ezen a kisebbik hótolólap első spoiler van, ezt régen se nagyon használták, inkább csak hegyi felfutókon, viszont a sima quattro géptetőn van rajta, holott a gyári SQn púpos géptető volt 4 beömlővel elől. Vagy pl a videón én pont nem látom, de a gyáriban még csavaros ketrec volt, amelyikben rendes FIA mászóka van, az vagy átalakitott, vagy replika. Motorvonalon, nem látszik ugye, de ha van (volna) kép a depóból, akkor ott el lehet dönteni hogy mi a történet, a kiindulási alap motor ugyan a 2.2es 10 szelepes volt, mint a korabeli sima quattroban, de az SQban a turbószorzó miatt egy 2.1esre visszavett de 20 szelepes volt, azzal a hengerfejjel, amit később az S2 kapott meg gyáriban. Na pl a HFről meg arról a három négyzetméter üvegszálas miújságról lehet a motortérben megmondani hogy eredeti gép, vagy korhű replika, vagy csak simán alváz nyissz, tető felvarr, műanyag tökhéjak hopp, sorötkettőkettő be, turbónyomás anyjáig, azt' némá eseggy, mekkora császárság.
Azt a pár százat amit egyáltalán összesen legyártottak, annak nagyját még aktiv korukban összecsukták, ami maradt, azt az utána következő 10 év rallycross meg hegyi felfutó koptatta el, mára egy eredeti gyári Audi Motorsport rallyváltozathoz annyiba kerül egy bitymeretty is, amennyiért más egy évadot versenyez végig. Az egy legendárium hogy csak egy sima Quattro a Coupe 80 tetejével, volt gazdagon ott variálás, a legtöbbjét meg 20-x év alatt annyira átalakithatták, hogy a jóisten se mondja meg mi "eredeti" és mi ami nem. Hang alapján egyébként szerintem nem eredeti, hangra ez szerintem ALSs, a gyáriban viszont nem volt "csak" egy recirkulációs dump valve. Nameg, pl ezen a kisebbik hótolólap első spoiler van, ezt régen se nagyon használták, inkább csak hegyi felfutókon, viszont a sima quattro géptetőn van rajta, holott a gyári SQn púpos géptető volt 4 beömlővel elől. Vagy pl a videón én pont nem látom, de a gyáriban még csavaros ketrec volt, amelyikben rendes FIA mászóka van, az vagy átalakitott, vagy replika. Motorvonalon, nem látszik ugye, de ha van (volna) kép a depóból, akkor ott el lehet dönteni hogy mi a történet, a kiindulási alap motor ugyan a 2.2es 10 szelepes volt, mint a korabeli sima quattroban, de az SQban a turbószorzó miatt egy 2.1esre visszavett de 20 szelepes volt, azzal a hengerfejjel, amit később az S2 kapott meg gyáriban. Na pl a HFről meg arról a három négyzetméter üvegszálas miújságról lehet a motortérben megmondani hogy eredeti gép, vagy korhű replika, vagy csak simán alváz nyissz, tető felvarr, műanyag tökhéjak hopp, sorötkettőkettő be, turbónyomás anyjáig, azt' némá eseggy, mekkora császárság.
onager73 2012.10.21. 18:27:07
@2-More: Igazad van, nem gondoltam végig :) Amúgy azért kérdeztem m pár külső apróság volt kicsit gyanús. De ettől függetlenül ott a pont.
2-More 2012.10.21. 19:54:37
@onager73: Nem rossz a gép egyébként, a hátulja pl eléggé stimmel. Jah, amugy pl az SQban a hűtő is hátul van, mármint, a vizhűtő, elől csak az intercooler meg az olajhűtő volt/van elől.
Meg persze egy replikát megépiteni is olcsóbb, fenntartani is, meg jobb is lesz, mint a gyári, modern anyagok, úgy a motorban mind a futóműben, nem is beszélve a motorvezérlőről. Egy gyári 2.2 sor5 is felhúzható nagyobb mechanikai bontogatás nélkül 400 ló körülre, utána jön a nagy csiga, nagy cooler, akkor meg már kell a hajtókar, a társai, meg a stroker főtengely. A gyári SQ ugye először kezdett 450el, aztán lett 530-550, a végén meg a Pikes Peak Special asszem tán 680 körül volt. Namost, már a 550 lovas változatnál is több mint 2 bar volt a töltőnyomás, a motorja nem volt finomat szólva se tartós, pl az összes B csoportos autó utcai változata keményen le volt butitva, az SQ asszem tán 350 ló volt, de pl az RS200 csak 250.
Meg persze egy replikát megépiteni is olcsóbb, fenntartani is, meg jobb is lesz, mint a gyári, modern anyagok, úgy a motorban mind a futóműben, nem is beszélve a motorvezérlőről. Egy gyári 2.2 sor5 is felhúzható nagyobb mechanikai bontogatás nélkül 400 ló körülre, utána jön a nagy csiga, nagy cooler, akkor meg már kell a hajtókar, a társai, meg a stroker főtengely. A gyári SQ ugye először kezdett 450el, aztán lett 530-550, a végén meg a Pikes Peak Special asszem tán 680 körül volt. Namost, már a 550 lovas változatnál is több mint 2 bar volt a töltőnyomás, a motorja nem volt finomat szólva se tartós, pl az összes B csoportos autó utcai változata keményen le volt butitva, az SQ asszem tán 350 ló volt, de pl az RS200 csak 250.
edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2012.10.22. 01:29:41
@2-More: Bár vagy a felét nem értem (nézd el nekem kérlek), de nagyon nagy király lehetsz :)
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.10.22. 07:32:16
K jol tereli a srac annyi szent! Felolem zaporozsec is lehet a bode alatt, akkor is jol szol! :)
Pecsen a kilencvenes evek elejen volt egy gumisnak egy UR Quattroja, bordo, kup Ats kerekekkel, az az auto rettenetes ahogy ment. Az jutott eszmbe errol.
Pecsen a kilencvenes evek elejen volt egy gumisnak egy UR Quattroja, bordo, kup Ats kerekekkel, az az auto rettenetes ahogy ment. Az jutott eszmbe errol.
GSX-R (törölt) 2012.10.22. 13:14:37
@Péter Varga: Igen, erre gondoltam. Alapvetően szerintem nem kell kommentálni, de ezen szakadtam. :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.10.22. 14:30:48
A képarány kicsit nem jó, de az élvezeti értékből semmit nem von le 8)
neszkár 2012.10.23. 09:50:13
@Németautós: Elfogult vagy. Ezt legalább annyira kipróbálnám:
www.youtube.com/watch?v=88SMR1UcacA&feature=relmfu
Elmebetegség a köbön.
www.youtube.com/watch?v=88SMR1UcacA&feature=relmfu
Elmebetegség a köbön.
neszkár 2012.10.23. 10:08:04
Azért itt egy kis Audi is:
www.youtube.com/watch?v=nl3BSdI2Rfw&feature=related
www.youtube.com/watch?v=nl3BSdI2Rfw&feature=related