A HJW-074-gyel szemben elfogult vagyok. Ez volt az első versenyautónk, ami nálunk lett igazi N-es autó. Miután mi eladtuk, Oberling Attila versenyzett vele, meg is nyerte a ralitúrában a kategóriát. Utána eladták ők is, és egy be nem fejezett Mikulás Rallye után az autó eltűnt. Még egy pláza-szlalomon sem tűnt fel.

Még a Capelluti testvérekkel

Nemrég hallattam, hogy Oberlingék visszavásárolták az autót, amin khm... meglátszik az idő vasfoga. (Az előző tulaj nem igazán foglalkozott az autóval: még csak le sem mosták.) A Baranya Kupán volt egy balszerencsés kicsúszása a fiúknak, de célba értek. A Szilveszter Rallye-n újra támadt vele Krisztián. Több mint két perc előnnyel megnyerték a kategóriát, és bár ez is szép mutatvány, de mégsem ez a nagy durranás.

Krisztiánék a reggeli harmadik gyorsaságin mentek egy abszolút 20. időt, és ezzel megelőztek egy rakás nagy autót, köztük Evókat, és R3-asokat. (Sőt csak egyetlen első kerék hajtású autó volt előttük, egy Astra.)

Oberling-Marcsa Gy3

Mivel több belső videót is feltoltunk a második gyorsról, talán az sem teljesen érdektelen:

Címkék: szilveszter onboard szilveszter rallye szilveszter rally HJW-074 oberling krisztián

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr64987992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amenta 2012.12.30. 19:51:07

Hiába no, a könnyű autó a gyors autó. :D

rekspeiler 2012.12.30. 19:58:20

"Jobb kettő szúk dzsuvás, bal három sáros":) Nagyon jóóó!:)

Kuss3 2012.12.30. 20:13:30

Nem akarok kötekedni meg ilyesmi, de vagy nem 1 versenyről beszélünk, vagy valamit elnéztetek:
www.motorsport.hu/hu/autosport/rally-sprint/718-humano-it-szilveszter-rallye-a-flavocereal-kupaert-hungaroring

Én ezt a stiftet sehol sem látom abszolút 20. helyen. Se az abszolút összetettben, se a Gy1-Gy7-ig sehol sem. Legjobb hely, valami 41.

Persze ez is szép és így is komoly autókat utasított maga mögé, de azért mégis.

vancello · http://vancello.hu 2012.12.30. 20:15:48

Nincs véletlenül egy Youtube-link?

m.o.p. 2012.12.30. 20:25:02

Esküszöm, vártam, hogy felvegye a telefont :D
Nem hagyott a pályában sokat, de hogy huszadik legyen, ennyi egyenessel. Az EVO-k tolatva mentek?

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2012.12.30. 20:32:16

@Kuss3: segítek eligazodni az eredménytáblán. A következő oszlopokat látod:
Poz. : helyezés
RSz.: rajtszám
Vezető/Navigátor: a versenyzők neve
Nemz.: milyen országból jött a versenyző
Versenyautó:
Kat.: kategória
(Poz.): kategóriájában összesítve hányadik
GYx: melyik gyorsról van szó
Poz.: adott gyorsasági szakaszon hányadik lett
Bünt.: büntetés
Össz.idő: ennyi idő alatt teljesítette a versenyző az addigi összes szakaszt
Kül.: különbség az előzőtől

Nos, ha a gy3-at választod, akkor látni fogod, hogy Oberling Krisztián - Marcsa Nikoletta páros 5:29.7-tel egy abszolút 20. időt ment.

Dseries 2012.12.30. 20:41:05

Vagy inkább 41-iket. Most vagy ketten is birkák vagyunk, vagy tényleg benéztetek valamit.

Dseries 2012.12.30. 20:42:20

jaj igen, birkák vagyunk, mert hülyén van feltüntetve és nem olvastam végig...valóban...nem az adott gyorsasági eredménye ez, hanem a gyorsasági utáni eredmény, látom már a huszadikat

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2012.12.30. 20:46:11

@vancello: nézz be az FB oldalunkra, oda is feltettem

Kuss3 2012.12.30. 20:46:35

így már világos ;D

Akkor meg azt a büdös?*>*<#&@÷×ß$äđ°*>˛életbe, jól oda tették magukat, meg a kis stiftet is.

Joci Fotó Onboard Kamera 2012.12.30. 21:01:16

Gratula az Oberling párosnak meg nekem persze a belső anyagért...

dhrbikes 2012.12.30. 22:36:11

Mennyire lehet jó ötlet venni egy háromajtós van swiftet és egy 1,6 16v sedant és a kettőt összeépíteni? Ha a garázsban becsövezzük tisztességesen, és amúgy széria alkatrészeket használunk, van esély sport rendszámra, vagy ott nézik a homológ alkatrészek meglétét?

gyocska 2012.12.31. 08:29:21

@Joci Fotó Onboard Kamera: Tudod mi lenne még jó? Egy évszám a videó elején. :)

Kuss3 2012.12.31. 10:34:02

@edeleny beres:
Ööööö... Ha nem vágod a netes szleneget, akkor ne menj bele a névelemzős játékba. Azt hagyd meg az ezoTV-s majmoknak. THX!

edeleny beres · https://www.facebook.com/RallyeDream/ 2012.12.31. 10:55:44

@Kuss3: nem, tényleg nem vágom. De józan paraszti ésszel mindenképp magas labda volt ;)

kkn 2012.12.31. 12:46:26

@edeleny beres: Na ja, mondjuk én - akármit is jelentene a netes szlengben, amit leszarok - nem nevezném magamat sem buzi-nak, sem szopok-nak, sem ilyesminek. Bár ez lehet, hogy olyan, mint a viccben, amikor a medve a rákérdez, hogy te most szopni jársz ide?

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.12.31. 12:46:57

@dhrbikes: nem rossz az 1.6-os, de még jobb lenne, ha hengerenkénti befecskendezője lenne...

V12 Power 2012.12.31. 18:54:18

@dhrbikes: Én nagyon szeretem az 1,6-os Swift motort, kiegyensúlyozott (szó szerint is, semmi öntési hiba, vagy felesleg a főtengelysonkákon vagy a hajtókarokon), jó a hűtése (dugattyú aljára spricceli az olajat, nagyon jól bírja a turbónyomást, stb. Egyedül a gyűrűk és a hengerfejtömítés adják meg könnyen magukat, ha tulzásba viszed a turbónyomást.

V12 Power 2012.12.31. 18:55:36

@Opel P1: Azt nem nagy kunszt megoldani. Kis reszeléssel rámegy az 1,3 16V-é.

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2013.12.28. 17:33:20

ez van mikor összeáll egy jó pilóta és egy jó navigátor és értik is egymást.
25 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása