Sokan panaszkodnak, hogy a WRC kitiltásával eltűnt a látvány a magyar ralipályákról. Azért ez nem teljesen igaz, a LepoldSporvideó összeollózott filmje bizonyíték arra, hogy a Lancerrel is lehet látványosan közlekedni.

Látszik, hogy nem a WRC hiánya a legnagyobb baj. Az igazán jó versenyző egy N-es Suzukival is tud látványosan és gyorsan menni.

579  .jpg

Címkék: video 2012 ORB Mecsek Sprint Best of Janner Lepoldsportvideo

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr195027228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slevin Kelevra 2013.01.19. 19:17:10

ezt Asi már régen megmutatta...

Mr. Jerkow 2013.01.19. 19:25:45

@Slevin Kelevra: Maximum az íven autózást mutatta meg, meg a csalást, egyebet nem.

Tommi 2013.01.19. 21:25:09

Ez egy vicc. A 90-es években, meg a 2000-es évek elején ugyanolyan korszerű raliautók voltak a magyar bajnokságban, mint az EB-n, vagy akár a VB-n! Most meg van 30 Lancer EVO, 1-2 Subaru, meg a kisebb kategóriák. Nem is követem jó ideje a hazai bajnokságot, mert nem is érdekel.

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2013.01.19. 21:53:02

@Tommi: nem egészen. Több (2-3) éves lemaradásban volt a magyar mezőny technikája a nemzetközi tophoz képest. Most is ennyi, mínusz WRC.
Komoly, hogy úgy viccezed le a mezőnyt, úgy hogy bevallottan nem követed?

cukkorborsó 2013.01.19. 21:59:22

Az a baj, hogy a látványos nem gyors az a baj!

Tommi 2013.01.19. 23:10:44

@B. Capelluti: Itt, a Rally Dream-en követem a híreket, de semmi több.
Amúgy meg nem hiszem, hogy például 96-ban, amikor megjött Ranga Subaruja, vagy ifj. Tóth Toyotája, azzal akkora lemaradásban lettek volna. Való igaz, hogy le voltak maradva egy-két dologban, Ranga is bevallotta anno, hogy bizonyos fejlesztéseket nem kaptak meg, de szerintem az a 2-3 év lemaradás inkább 1-2 volt.
98-99-ben meg Kiss Feri, vagy Janika WRC-jéről sem hiszem, hogy nem viszonylag friss példányok voltak. Vagy 2000-ben a 206 WRC.

Tommi 2013.01.19. 23:42:32

@B. Capelluti: Jó. :-)
Kivéve a 206 WRC-t. Emlékeim szerint a nemzetközi porondon 99-ben mutatkozott be. :-)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.01.19. 23:46:38

Pedig jó a magyar rally. Nem elso sorban a top autók miatt, hanem mert a legtobb futamon nem kell megfagyni, péppé ázni. Legtobbszor ingyenes a nézoknek. Sokan mennek látványra, mert tudják, hogy az eredmény nem a legfontosabb az elorejutásban. Szerintem itt megy a legtobb Lada az egész világon, amit egyszeruen jó nézni és ezt úgy mondom, hogy Walesben élek egy jóideje, ahhol szintén nem egy népszerutlen sport a rally.

pedaz 2013.01.20. 09:33:32

A videó nagyon jó, és igaz is, ami a szövegben szerepel: "a LepoldSporvideó összeollózott filmje bizonyíték arra, hogy a Lancerrel is lehet látványosan közlekedni."

De a videón az is látszik, hogy a kakucsi élményosztón, és a szintén nem túl komolyan vett Szilveszter Ralin tették ki jobban a fiúk a kocsi farát. Ezen kívül meg visszafordítók voltak, ahol meg hülye lesz a pilóta nem keresztbe tenni, mert így a gyorsabb. Szóval arra is bizonyíték, hogy az ORB-n azért nem a Lancerek állítják el az emberek lélegzetét. Volt azért 1-2 pazar jelenet is, pl. 5 percnél Pethő Tyutyu.

Engem speciel nem különösebben izgatna, hogy túl sok a Lancer, ha nem lenne bennük ALS. De ezt az idióta durrogást hallgatni minden gázelvételnél borzalmas.
11 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) Ford (16) ford (92) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) médiabox (68) mediabox (37) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulas rallye (22) mikulás rallye (14) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) turán frici (129) Turán Frici (13) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása