Ők is emberek, néha náluk is elszakad a cérna. Nézzétek meg a 10 legbosszantóbb esetet a ralivébé történelméből.
10. Ha egy versenyzőt megállít a rendőr, sok jóra nem számíthat. Főleg akkor, ha hiányzik az egyik kereke az autónak. A kereke ugyan nem hiányzott, de a futóművet komolyan megütötte Grönholm a 2003-as Wales Ralin. Hiába győzködték a rendőrt, nem engedte őket tovább.
9. Murvás versenyeken nem túl szerencsés, ha valaki előtted lassan megy. Főleg, ha az első az első helyért küzdesz. Stephane Prevot nem is hagyta szó nélkül a célban, amikor az egyik márkatárs porában kellett autózniuk Duvallal.
8. Nem mindig szerencsés fiatal versenyzőt igazolni gyári pontszerző helyre, főleg, ha nagyon nagy benne a bizonyítási vágy. A nyomás alatt könnyen hibáznak, ahogy tette azt a Citroennél Duval és Sordo.
7. Colin McRae sok fejfájást okozott a csapatvezetőinek. A csapatutasításról nagyon nehéz volt meggyőzni őt. Példa erre az 1995-ös Katalán Ralin, ahol nagyon nehéz volt neki elfogadnia, hogy Carlosnak Sainznak kell nyernie a versenyt..
6.A navigátor szerepe igen fontos, főleg az ismeretlen helyszíneken. Eléggé bosszantó, amikor valami külső tényező miatt a pilóta elveszíti a navigátort. Grönholmnál ez kétszer is megtörtént.
5. Az időjárás és a pályára bekószáló állatok is sok bosszúságot okoznak. Ezen esetek közül a legemlékezetesebb: 2005. Ausztrália: Petter Solberg összes ellenfele már kiesett, a hosszú sikertelen verseny után csak végig kellett volna gurulnia a versenyen és megvan a várva várt győzelem. Egy kenguru azonban megakadályozta ebben.
4.Mindig bosszantó, amikor egy versenyzőnek fel kell adnia a versenyt. A legrosszabbul talán Burns járt, amikor a Szafari ralin defektes kerékkel etapon kellett visszamenniük a szervizparkba és néhány száz méterrel az időellenőrző állomás előtt elakadtak a homokban.
3. Sok problémát okoz, amikor a navigátor hibázik. Van, aki csendesen elvonul, van aki elsírja magát és van akinek védekeznie kell, mert a sofőrjénél elszakad a cérna. Ez történt 2005-ben, amikor Galli megütötte a navigátorát.
2. Colin megjárta a mennyet és a poklot a 2001-es Wales ralin. Sietett, mert megnyerhette volna a bajnoki címet, de az egyik kanyarba 10 km/órával gyorsabban érkeztek meg, mint amivel be belehetett volna fordulni. Ezzel bukták a bajnoki címet.
1. A legrosszabbul Sainzék jártak, akik már a zsebükben érezhették a bajnoki címet, de 400 méterrel az utolsó gyorsasági céljától megállt a Toyota Corolla WRC.