Régebben egy porschés posztunkban utaltunk arra, hogy a GT-autók alkalmatlan eszközzel elkövetett rali-kísérletek lennének. Az igazság az, hogy egyébként nagyon bírjuk a sajnos itthon ismeretlen, de a Benelux bajnokságokban, és Dél-Európában roppant népszerű R-GT kategóriát.
Sőt, ha jobban belegondolunk, a ralitörténelmet végigkísérték a Porschék, és Ferrarik. Mostanában pedig a Nissan Z-k, és a Lotus Exige R-GT. Van bennük valami a ralisport (h)őskorából: üvölt, szuszog, hörög mind, és egy métert sem mennek velük egyenesen.
Vannak olyan GT-autók, amelyekkel nem szoktak ralizni, de mégis időről-időre feltűnnek raliversenyeken, vagy legalábbis rali-jellegű pályákon.
Az "legalábbis véleményes", hogy van-e keresnivalójuk a murván, de ahogyan a Bentely-vel is szépen eltaláltak a pályán, úgy a Gallardóval is - a műfaji kereteken belül - látványosan közlekedtek a murván.