Régebben egy porschés posztunkban utaltunk arra, hogy a GT-autók alkalmatlan eszközzel elkövetett rali-kísérletek lennének. Az igazság az, hogy egyébként nagyon bírjuk a sajnos itthon ismeretlen, de a Benelux bajnokságokban, és Dél-Európában roppant népszerű R-GT kategóriát. 

Sőt, ha jobban belegondolunk, a ralitörténelmet végigkísérték a Porschék, és Ferrarik. Mostanában pedig a Nissan Z-k, és a Lotus Exige R-GT. Van bennük valami a ralisport (h)őskorából: üvölt, szuszog, hörög mind, és egy métert sem mennek velük egyenesen.

Vannak olyan GT-autók, amelyekkel nem szoktak ralizni, de mégis időről-időre feltűnnek raliversenyeken, vagy legalábbis rali-jellegű pályákon.

Az "legalábbis véleményes", hogy van-e keresnivalójuk a murván, de ahogyan a Bentely-vel is szépen eltaláltak a pályán, úgy a Gallardóval is - a műfaji kereteken belül - látványosan közlekedtek a murván. 

Címkék: video lamborghini gt r gt

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr825139218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ktomi666 2013.03.17. 13:04:41

van ahol a hegyi utakon is el lehet menni egy ilyennel, nálunk a főutakra is minimum SUV kell...

Pepejoe 2013.03.17. 13:40:25

Semmi extrát nem láttam a videón. Egyedül vagyok a véleményemmel. Az egyhelyben pörgést a buckákon kifejezetten gáznak látom, az utakon viszont jól lehetne menni. Viszont lényegében mindig egyenesen ment, nem tudom, mit kellett volna látnom...

barumka 2013.03.17. 13:42:03

Ez az erdei út, különb, mint nálunk a 2 számjegyes utak. Mellesleg a pilóta nincsen bekötve....

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2013.03.17. 13:45:08

@barumka: de bevan. (hagyományos hárompontos öv)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.03.17. 14:30:18

Jó a hangja huzatva, főnök :)

moas 2013.03.17. 15:17:11

Nem ertem ezt a nagy fanyalgast. A rallynak pont arrol kellene szolnia, hogy kitoljuk a vas szemet, es mindenki annak amije van, ami tetszik, amire tellik ...

Kulon udito ilyenket is latni akar futamokon, akar csak igy erdon mezon menni. Megyivel szebb egy legelon keresztbe menno rolls egy szinhaz elott allonal. Driftelni es rallyzni is mindennel lehet, max nem legalkalmasabb. Mint ahogy palyazni is.

Porschet szidni rallyban meg elegge informaciohianyrol ad tanubizonysagot.

Mindenki tolja ott hol tetszik neki, egy auto nem a garazsnak hanem az utnak valo.

m20b25 2013.03.17. 15:18:44

@ktomi666: igen, tökéletesen igaz. Lassan veszek is egy gázos nívát a városba, mert sajnálom az autómat.

Ezerszer jobb hangja van ezeknek a jó szívó gépeknek, mint a recsegő, kehes wrcknek.

Aiuppa (törölt) 2013.03.17. 17:07:57

@moas: a bika fényezése a rövid videócskáér cserébe kuka lett. vki magyarázza már el h ebben mi a deal

moas 2013.03.17. 17:15:58

A deal fun amit kapsz cserebe. Nem mindenki ragazkodik elmebeteg modon hasznalati targyakhoz. Inne mo-rol nezve persze kesz pazarlas de neki biztos nem nagy kaland az ujrafenyezes, de lehet siman leszarja, vagy folizzva van.

Mondom ezt ugy hogy egy fastram van :D. De meg tudom erteni ha nemfoglalkozik vele valaki, amig a sajatjat hasznalja el. Volt a tc-en az sielo muki, aki lamboval jar sielni, csapat a hoban es mindenhol ahol eri O sem feltette agyon, megkeresi ra penzt.. Azt meg nefeledjuk USA.ban masok az arak ott meg lambok is zoldebbek es olcsobbak.

Autszajder 2013.03.17. 17:46:37

Végülis gumicsizmában is lehet balettozni ...

2013.03.17. 17:47:16

ügyesen elteszi 30al a kanyarban!

V12 Power 2013.03.17. 18:04:26

Kenhetné jobban is. A buckákon helyben forgás tényleg gáz.

Amúgy kár azon hörögni, hogy ez mégiscsak egy Lambo. Ha egy Miura lenne, vagy Countach, én is kiakadnék. De a Gallardo egy tömegcikk, nincs semmilyen eszmei értéke. Ha valaki ilyet vesz azért hogy csapasson, akkor ilyennel csapat. Több értelme van, mint a diszkó előtt kikönyökölni belőle.

DonVincenzo 2013.03.17. 18:05:16

Ha 15-ös murvakereket szeretnék rá,milyen féket tegyek alá? :)

was? 2013.03.17. 18:10:44

akkoris a busszal driftelő úriember az etalon :) :) :)

Aiuppa (törölt) 2013.03.17. 18:31:03

@V12 Power: pedig erre szerettem volna kilyukadni. pinák előtt 0-24 kikönyökölni kell ilyenből

lehet h kölcsönzött verda, a recepciós csaj szemének meg elég ha lemossák. nem tudom

B. Capelluti · http://rallyedream.blog.hu 2013.03.17. 18:56:05

@moas: senki sem szidta a Porschéket, tudjuk hogy a ralitörténelem részei. Az új GT3-asnak viszont nem kedveznek a szabályok. (Ahogyan Lotusnak, vagy a Z-nek sem.)

moas 2013.03.17. 18:59:25

@B. Capelluti: Persze nem is rad gondoltam:D Hsnem ugy altalaban frocsogesre, amit nehanyan elodnak, fuggetlennul a tematol. Es az igaszsagot megvalva nem sok fogalmam van az uj szabajokrol, az elmult evekben nem sok idom-energiam volt rallyt kovetnei :(.

Csak uyg kikivankozott belolem a velemenyem. Mint ahogy na gy Ken Block gyalazassal sem ertek egyett.

ps3peter 2013.03.17. 21:56:35

Nekem tetszenek az ilyen autók murván, sárban, egyik kedvencem pl. egy holland páros akik 350Z-vel tolják.
www.youtube.com/watch?v=fzYtkNGVVFI

Házas motoros 2013.03.17. 22:00:32

Bár néhányan már megírták előttem, de ez az erdei út jobb minőségű mint székesfővárosunk legnagyobb körútja. A videóról azt gondolom, hogy még mindig vannak emberek akiknek rengeteg (temérdek, megszámlálhatatlanul sok, bazi sok, stb.) pénzük van, és ki akarnak valamivel tűnni a névtelen gazdagok közül. Ezért fognak egy méregdrága autót, és arra használják, amire nem való, ezt felveszik és feltöltik a jutúbra. Mondjuk az a koncentráltan ijedt arc nem egyszerű.

Quattroman 2013.03.17. 23:55:05

Gyök kettővel halad és a halálfélelem kiül az arcára...
24 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (38) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (41) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (128) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

HTML doboz

süti beállítások módosítása