Nagyon vártuk, aztán kiderült, hogy nem lesz. Aztán kiderült, hogy de, mégis lesz. A baj az, hogy már meg sem lepődünk ilyeneken, az okokat nem is firtatjuk, úgyis csak találgatni tudnánk.

rsz_ralitabla_final_2_bpr13.jpg

A lényeg, hogy készülünk a Budapest Rallye-ra, nekünk most ez a legfontosabb. Ahogy azt a Vác Rally-ról szóló posztban is leírtam, már év eleje óta várjuk a fővárosi versenyt, különösen azért, mert az utóbbi években nem rendeztek versenyt budapesti székhellyel. Ezúttal a Rallye 2 mezőnyébe neveztünk, mert itt az RTE mezőny nem indul. Kihasználjuk az idei év újítását, a napi licence-et és nem váltunk Rallye 2-es versenyzői igazolványt, mert akkor a jövőben csak piros rajtszámosok között indulhatnánk az RTE versenyein. Ez meg azért baj, mert Túrában legalább elvétve van kategóriatárs, akivel összevethetjük az időinket, más mezőnyben meg ilyen még mutatóban sincs. A nevezési listán ott virít a nevünk a 213-as rajtszám mellett, egyedüli N-csoportos autó vagyunk a mezőnyben, így akár az N-abszolút is könnyen nyerhetőnek tűnik, de ehhez is végig kell érni. Legutóbb egyébként akkor indultam Budapest Rallye-n, amikor még EB-futamnak számított és az előkelő abszolút 42. helyet csíptük el. Igaz, akkor még a jobb oldalon ültem és mindketten leszartuk, hogy hányadik helyen érünk célba. Ja! Az abszolút sorrend abban az évben: 1. Turi – Papp (Toyota Corolla WRC), 2. ifj. Tóth – Tóth (Peugeot 206 WRC) +1:57, 3. Érdi – Varga (Subaru Impreza) +2:35 Itt egy videó arról a versenyről - a zene miatt én kérek elnézést -, 4:10 környékén érkezünk, de szerzői jogok miatt nem lehet beilleszteni, alább pedig az ATV összefoglalója a versenyről.

Az autónknak egyébként nem sok baja van, Vácott volt egy kis fékproblémánk – az egyik oldalon teljesen vasra kopott az egyik fékbetét, míg a többin jócskán volt még anyag -, de erre készülünk. Biztonsági ablakfólia kötelező, ezt éppen ma csinálják. Üléseink és öveink a Rallye 2 szabályainak megfelelnek, MNASZ gépkönyvünk van. Egyedül a tűzoltó rendszerrel kapcsolatban vannak előttünk sötét foltok, emiatt írtam is pénteken egy rövid levelet az ATB-nek (Autós Technikai Bizottság – ők felelnek azért, hogy csak a technikai szabályoknak megfelelő autó kapjon rajtengedélyt), de még nem válaszoltak.

A pályákról és az időtervről is írnék, de nem sokat lehet még tudni. Van egyszer a Lábatlan – Bajna gyors, meg két másik, ami még titkos. Ezekről a titkos pályákról annyit lehet tudni, hogy Szentendre és Dobogókő között lehetnek, így nagy valószínűséggel már jártam arra. Persze rájuk ismerni aligha fogok, mert mindig sötét volt és hó, most ilyesmire semmi esély nincs. Arra számítok, hogy egysávos, erdészeti utakkal találjuk majd szembe magunkat, de bővebben majd csütörtökön, hiszen mi is akkor tudjuk majd meg a részleteket.

rsz_rdcsajos.jpg

A verseny egyébként a Vajdahunyad vára elől rajtol majd pénteken és a Városligeti Műjégpályán egy prológ kerül megrendezésre. Ezután minden versenyautó Szentendrére, a Skanzenbe indul, hogy ott töltse az éjszakát és szombaton onnan indulhasson meg a mezőny.

Rajtszámos nevezési listák: ORB, Historic, Rallye 2

Hivatalos honlap 

JägerKFT.jpg

Stappert-Logo_72dpi.jpg

Címkék: 2013 ORB Suzuki Historic Shaperz Rally Shaperz Budapest Rallye Rallye 2 Suzuki Swift

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr535541315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) erc (34) ERC (25) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása