A Toyota Motorsport GmbH bejelentette, hogy GT86 CS-R3 raliautót építenek. A TMG büszkén jelenti be, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 raliautót. A hátsókerekes sportkocsit az R3 specifikációknak megfelelően alakítják ki, és a versenyautót privát csapatok is megvásárolhatják, akik a tervek szerint már a 2015-ös szezonban rajthoz állhatnak vele.

A TMG GT86 CS-R3 nevű autó az R3 előírások szerint, vagyis hatfokozatú szekvenciális váltóval, sperrdifivel, módosított motorral és ehhez igazított fékrendszerrel készül majd. A nürburgringi VLN-sorozatra tervezett TMG GT86 CS-V3 versenyautó fejlesztési tapasztalatai alapján a TMG mérnökei úgy módosítják a versenyautó alapjaként szolgáló járművet, hogy az mindenben megfeleljen az előírásoknak.

tmg_gt86_csv3.jpg

A TMG GT86 CS-R3 arra készül, hogy a magánvásárlók minden FIA-rendezésű ralin – akár a rali Világbajnokságon is – rajthoz állhassanak vele. Az autó műszaki adatait és árait a következő hónapok során hozzák nyilvánosságra. A november 11-i bejelentés tovább erősíti a TMG elkötelezettségét a vásárlói motorsport és rali felé, hiszen mindkét terület kulcsfontosságúnak számít a vállalat hosszú távú üzleti stratégiájában.

A már kapható Yaris R1A és a fejlesztés alatt álló Global Race Engine (globális versenymotor) is azt bizonyítja, hogy a TMG egyre komolyabb tudásanyaggal rendelkezik a rali világában. Magát a TMG-t is a rali hívta életre, amikor a vállalat 1979-ben megalakult Toyota Team Europe (TTE) néven. Ove Andersson vezetésével a vállalat négy egyéni és három csapatgyőzelmet ért el a rali Világbajnokságokon.

Nico Ehlert, a Costumer Motorsport részleg vezető mérnöke: “Itt a TMG-nél a rali a vérünkben van, ezért aztán különösen izgalmas számunkra, hogy bővítjük részvételünket a sportágban. A GT86 CS-R3 izgalmas gépnek ígérkezik: hátsókerékhajtása miatt jónéhány látványos akciót várhatunk tőle, amivel biztosan belopja majd magát a pilóták és a rajongók szívébe. A TMG GT86 Bajnokságon és a TMG GT86 CS-V3 versenyautóval gyűjtött tapasztalataink alapján az elmúlt évek során megbízható infrastruktúrát építettünk ki a magáncsapatok számára. Ügyfeleinknek megbízható, biztonságos és nagy teljesítményű autókat kínálunk, emellett pedig megfelelő technikai támogatást is nyújtunk. Nagy érdeklődésre számítunk, és szinte biztos, hogy már a 2015-ös versenyszezon kezdetétől rengeteg GT86 CS-R3 raliautót láthatunk majd a pályákon.”

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr1005630034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GiXXXer 2013.11.13. 17:23:00

új értelmet nyer a Hacsiroku... :D Én tűkön ülve várom a 2015-öt, bizonyára izgalmasabb lesz, mint az elsőkerekesek!

Autó-motor doktor 2013.11.13. 17:26:48

Ugyan már GT86!

Az ideális rally autó egy alacsony súlypontú 50-50-es súlyelosztású könnyú, de ugyanakkor megerősített gép. Az erőt elöl 35, hátul pedig 65%- ban viszi le az aszfaltra, vagyis összkerekes!
3 komment hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) Citroen (14) citroen (53) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) orb (179) ORB (18) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) videó (30) video (421) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) WRC (24) wrc (277) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása