A Ciprus Rali második napján már vérbeli ralipályák (2*4 szakasz) várták a mezőnyt, hatalmas útszéli szakadékokkal, defektveszélyes kanyarokkal és sok helyen jól kihordott és csúszós aszfalttal.
Ranga Petiéknek sikerült tartaniuk a pénteki remek formájukat és a nap elején 12. - 13. időket autóztak, az abszolútban pedig pár másodperc lemaradással stabilan tartották 12. helyüket. Sajnos az első kör utolsó szakaszának elején azonban hengerfejes lett az autó és megfőtt a ciprusi melegben. A rendezők segítségének köszönhetően sikerült még a második kör előtt visszaérniük a szervizbe, ahol - némi helyi segítséggel, de erről majd később egy másik posztban - újra versenyképes állapotba hozták a kocsit. Így vasárnap visszaállhatnak a versenybe!
Vizin Lászlóék egész nap az abszolút 16. hely környékén autóztak, melyen sikeresen be is fejezték a szombatot. Bessenyey-ék jóformán mondhatni csupán magukkal versenyeztek, hiszen a 7. szakaszra már öt és fél perces előnyt szereztek ciprusi ellenfelükkel szemben. Ott viszont megborították a Hondát. Szerencséjükre nem sérült komolyabban az autó (elég lehetett mondjuk törött szélvédővel végigautózni még 2 gyorsot), így "mindössze" két és fél percet vesztettek addig összegyűjtött előnyükből.
A versenyt a szombati nap végén az a Kajetanowicz vezeti, aki a 4. szakaszon még másfél perces hátránnyal az összetett 7. helyen állt.
Ez a tény is elég jól szemlélteti milyen túlélőverseny is ez a Ciprus Rali.
Állítólag vasárnap még ennél is nehezebb és keményebb pályák jönnek!