Ha egy másik raliautó töri azt össze!

A raliversenyeken általában percenként indítják a kocsikat (kivéve murván ahol lehet nagyobb szüneteket tartani, vagy rövid pályás sprinteken, ahol kisebb kihagyással is rajtoltathatnak) és ha épp nincs valami gond, akkor valószínűleg nem találkoznak egymással az autók a pályán. 

img_0562.JPGItt még egyben a terepmintás Ford Focus WRC...

Kivéve ha valami gubanc adódik: technikai hiba, defekt vagy épp egy autó lecsúszik a pályáról és önerőből nem képes visszatérni oda. Utóbbi esetben általában vagy megpróbálják a lehető legbiztonságosabb helyre helyezni vagy ha a körülmények nem engedik, legalább egy sportbíró - általában zászlójelzéssel - felhívja a figyelmét a további párosoknak a kialakult veszélyhelyzetre. 

nevtelen_2.pngItt pedig már elkerülhetetlen a baj...

A hétvégi Rally Legenden sajnos egyik fent említett eset sem következett be, így fordulhatott elő az,hogy a szakadó esőben az út mellé - még az előző körben! - kiesett Lancia Deltát nem kis sebességgel odébb lökte egy jóval később érkező Ford Focus WRC. 

Ráadásul, mint az a videóból jól látszik, a Lancia már nem az első autó volt, ami nem éppen a legjobb helyen, az út szélén 'parkolt le'. Érthetetlen, hogy az olasz rendezők miért nem intézkedtek és hogyan fordulhatott elő ez az eset. Szerencsére senki nem sérült meg ezúttal, de ahogy mondani szokás: az anyagi kár jelentős...

Címkék: video rally crash legend lens san marino rally legend Lancia Ford Focus WRC

A bejegyzés trackback címe:

https://rallyedream.hu/api/trackback/id/tr707964092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Szólj hozzá! hozzászólás

Rallye Dream...

Raliról mindenkinek, kicsit másképp, és ha minden jól alakul belülről is.

Rallye Dream a Facebook-on

Hirdetés

 

Utolsó kommentek

Címkék

2013 (22) andreas mikkelsen (14) audi (15) baz (14) biztonság (16) budapest rallye (10) bükfürdő (12) bútor robi (18) citroen (53) Citroen (14) colin mcrae (21) crash (34) Csucsu (13) Dakar (16) Dakar-rali (18) dani sordo (35) deutschland rally (17) ds3 wrc (49) eger rallye (23) ERC (25) erc (34) fiesta (54) finn rali (27) ford (92) Ford (16) ford fiesta (26) fotópályázat (20) gr.b (26) herczig norbi (19) hirvonen (46) historic (46) hőskor (24) Hyundai (11) Hyundai Shell World Rally Team (12) i20 (12) irc (53) kassa (10) kazár (19) ken block (11) ki mikor hol mivel (10) Kubica (18) külföldi (40) lada (16) lancia (11) latvala (55) lukács csucsu (10) Lukács Kornél (12) mads østberg (11) magazin (36) magyar (39) mecsek (10) mecsek rallye (56) mediabox (37) médiabox (68) miblog (17) mikkelsen (11) mikulás (28) mikulás rallye (14) mikulas rallye (22) mini wrc (27) miskolc (17) mnasz (17) monte (20) monte carlo (13) murva (13) nap képe (27) nasser al attiyah (12) nászer el attija (11) neuville (18) onboard (22) ORB (18) orb (179) ott tanak (10) petter solberg (37) peugeot (10) polo r wrc (49) r5 (13) RAC rally (14) ralisprint (22) rally (11) rallye évkönyv (15) ranga peti (11) robert kubica (10) rte (15) s2000 (13) sajtóközlemény (42) seb loeb (62) seb ogier (66) skoda (18) sprint (43) subaru (21) suzuki (10) swedish rally (13) szilveszter rallye (21) színes (12) szőke tamás (13) születésnap (11) teszt (47) Turán Frici (13) turán frici (129) turán motorsport (11) vargagixxxer (13) veszprém (22) video (421) videó (30) vitaposzt (13) Volkswagen Motorsport (10) VW (10) vw motorsport (16) wicoka (27) wrc (277) WRC (24) WRC2 (11) Zsiros Gabi (12) zsiros gábor (122)

racingdream feed

Nincs megjeleníthető elem

jajjdecsunya feed

Nincs megjeleníthető elem

HTML doboz

süti beállítások módosítása