Több külföldi internetes szaklap is arról cikkez, hogy a Volkswagen a szezon végén kiszáll a Rali VB-ből.
Hol van már a tavalyi hó, amikor 2019-ig jóváhagyták a wolfsburgiak WRC-programját? Sok minden történt a német gyár háza táján azóta, hogy jóváhagytak évi 70 millió eurót a ralicsapat költségvetésére. Hivatalos bejelentés még nincs, bár az autosport.com szerint csütörtökön kedden a német konszern vezérkara már meghozta a döntést, amit csak a szezon zárófutama (Ausztrália) után fognak bejelenteni. A német rallyemagazin azt is tudni véli, hogy a cégcsoport eredményéhez képest szerény VW-teljesítmény állhat a döntés hátterében.
Képünk illusztráció, forrását még keressük
A nemzetközi sajtó pedig olyannyira biztos a dolgában, hogy a döntés pilóta-piacra gyakorolt hatását is modellezik. (Ogier vissza a Citroenhez, a Toyotánál csak Juho Hänninent jelentették be eddig, a második autóra Lappi a legesélyesebb, de oda mehet Latvala is, az M-Sport pedig még nem mondott semmit, ezért egy Tänak - Mikkelsen első sor is beleférne.)
Kár lenne a csapatért, a szépen szóló 2017-es autóért.
UPDATE:
2016. november 2-án, szerdán a Volswagen Motorsport hivatalosan is bejelentette, kiszállnak a WRC-programból. Bejelentették továbbá, hogy 2018-ra a WRC2-ben ütőképes R5-ös autót fejlesztenek. (Csak kérdezem, mennyire csapkodták a térdüket Mlad Boleslavban?) És persze tolják a maszlagot az eljövendő technológiákról (trolihangú WRC-k, szevaztok)!