Kis pénz, kis foci tartja a mondás és bár biztos ott is van kivétel (ami meg aztán még inkább erősíti a szabályt), a raliból máris tudok hozni legalább egy példát.
Fotó: Hajósi Hajóka Miklós
Hevesi István neve sok ralirajongónak remélhetőleg már régóta ismerősen csenghet, ha esetleg még nem ismerted volna kedves Olvasóm, remélhetőleg most már Te is megjegyzed majd! Komárom-Esztergom megye egyik legkisebb falucskájának udvarán áll egy takaros kis műhely, melynek éke a már eléggé öregecske EVO VI-os Mitsubishi, mellyel Pisti már 2009-óta ralizik.
https://www.instagram.com/rallyedream
A korábban Hondával és Suzukival induló pilóta neve mára egybeforrt ezzel a hatossal, mely míg korábban piros színben pompázott, ma már hófehér alapszínnel rendelkezik. Ezt csupán főként a "kölcsön-szponzorok" matricái törik meg. Főszereplőnk ugyanis sajnos nem sok saját szponzorral rendelkezik, főként mások támogatóit "autóztatja" Mitsubishijén. Pedig a jelenlegi magyar mezőny leggyorsabb mitsubishis pilótájáról beszélünk!
Fotó: Hajóka
Az amatőr versenyek, majd a sokak által mai napig is szép emlékeket idéző rali-túra bajnokság után előbb a másodosztály, idén pedig az első osztály mezőnyét gyarapítja Hevesi István. Bár egészen pontosan nem az Országos Rally Bajnokságban, hanem annak Challange (ORC) kategóriájában indul, így nem kerül közös értékelésre az ORB indulóival, történetünk szempontjából ez tulajdonképp lényegtelennek tekinthető.
Az idei első két versenyen, a Miskolc és Ózd-Salgó Ralikon is - mondhatni - várakozásokon felül teljesített a mitsubishis pilóta. Míg korábban látványos vezetői stílusa miatt kedvelték meg nagyon sokan, idei eredményei még több ember figyelmét a Komárom-Esztegom megyei pilótára irányították.
Nem is szaporítanám tovább a szót, hanem jöjjön a végtelenül visszafogott, a ralinak élő és annak nagyon sok mindent alárendelő pilóta, Hevesi István, aki műhelylátogató sorozatunk első szereplőjeként köszönti a Rallye Dream Blog olvasóit, követőit: