Nem a torony, nem is az építész. Csak így egyeffel. A torony megnézése mérsékelten vonz, de a németországi Daun városába el kell jutnom. Talán jövőre, mert idén már teljesen érdektelen lenne.
Július közepén volt ugyanis az idei Eifel Rallye Festival. Nem volt ott semmi látnivaló, csak gruppe B-s vasak. Walter Röhrl csak négy autót lovagolt meg: az Audit (igen, azt!), az Ascona 400-at (amivel Vályi Pista és Csikós Zsolt játszottak az Opelnél), egy 74-es Ascona A-t, és egy Lancia 037-et.
De voltak Fordok, Alpine A 110-ek és 310-ek, Stratos, Fiatok, több mint 120-an. Csupa ritkaság a hatvanas évektől a WRC korszakig, amelyeket csak filmből ismerünk, és amelyekkel az ilyen versenyeket leszámítva versenyezni sem szabad. Számtalan Gr. B-s, Gr. 2-es és Gr. 4-es csoda. Sok közülük eredeti, szép sztorikkal. Ezeket a történeteket a nevezési listán a sor végi zöld nyílra kattintva ismerhetjük meg.
Igazi férfias játékok, És volt még 21 nullás autó is, amiből csak egy volt 24 évnél fiatalabb.
Hát ilyen volt ez a verseny:
Azon gondolkodtam, hogy akkor is kell-e 18-as karika a videóhoz, ha csak a néző beszél közben csúnyán?
Meg ilyen: